MENÜ
      
 

HU  

 
 

2014 BRABUS 850 6.0 Biturbo – Hírek – BRABUS – Mercedes-Benz – Tuning – AMG – W212 –

Egy brutál AMG, a profiknak

A BRABUS 850 6.0 Biturbo 850 lóerővel (625 kW), 1 450 Nm (1 069 lb-ft) nyomatékkal, és a felesleges 350 km/órás (217 mph) végsebességgel, a Mercedes E 63 850 – ezek az egyedülálló BRABUS 850 6.0 Biturbo teljesítmény adatai, amik jönnek a kezdő vonalra, mint a híres BRABUS 800 E V12 jogutódja. A BRABUS 850 6.0 Biturbo alapját a Mercedes E 63 AMG modell adta, aminek fogyasztási értéke 14.4 l/100 km városban és 7.9 l/100 km országúton, valamint a CO2-kibocsátása 242 g/km, amivel az F emissziós kategóriába sorolják. A szupergyors sedanok kategóriáját csaknem két évtizede a negyedik generációs BRABUS E V12 uralta.

 
 

 A BRABUS 850 a kevés BRABUS modell közé tartozik, ami nem fekete színt kapott, a tuning cégtől

 
  Ami egykor az beültetéssel kezdődött, a BRABUS 6.9 V12-es nagyobb motorral, ami 509 lóerőt (375 kW/503 bhp) termelt, a Mercedes 500 E karosszériában, a W124-es modell szériából, és a BRABUS E V12 „1 a 10-ből” szupersportkocsival tetőzött a 800 lóerős (588 kW / 790 bhp) teljesítménnyel, és a 370 km/órás (230 mph) végsebességgel – amit a 2009-es Frankfurti (IAA) autókiállításon mutattak be, és most még erőteljesebb folytatásra talál. A BRABUS 850 6.0 Biturbo, aminek a jelenlegi Mercedes E 63 adta az alapját, ami egy 8-hengeres motort használ a 12-hengeres helyett. Ennek érdekében a BRABUS motor mérnökei fejlesztettek egy új nagy teljesítményű motort, aminek méretét növelték 6.0 literesre (361 cu.in.). Mint az elődei, a BRABUS 850 6.0 Biturbo, ami természetesen elérhető kombi karosszéria változatban is, valamint jön a hatékony BRABUS aerodinamikai feljavító szettel, a testreszabott BRABUS Monoblock felnikkel és egy exkluzív BRABUS finom bőr beltérrel.  
 

 

 Stílusos megjelenést a diffúzor is tovább fokozza, ami nem csak dísz a 850 lóerős tuning modell esetében, mint a szénszálas légterelő ajak a csomagtér fedélen

 
  A 8-hengeres motor az E 63-tól, és a két turbófeltöltő biztosítja a tökéletes alapot az óriási erő töltettel - ennek érdekében fejlesztették a BRABUS motor mérnökei, az alap 5 461 cm3-es motort 5 912 cm3-esre növelt hengerűrtartalommal (333-ről 361 cu-in). Az egyszerű furat növelés a 8-hengeres motoron a BRABUS high-tech motorépítő shop-ban, 99 mm-ig (3.89 in) nem lenne elegendő. A precíziósan kiegyensúlyozott főtengely ehelyett 96 mm-es (3.78) lökettel az alap 90.5 mm-es (3.56 in) helyett, együtt a speciális kovácsolt dugattyúkkal és hajtókarokkal befejezi a növekedését - ezenkívül mindkét hengerfejet optimalizálták a keverék áramlásához. A turbófeltöltős rendszer a 8-hengeres, 32-szelepes motorral ennek megfelelően feljavítva, a levegő beviteli rendszer és a két BRABUS turbófeltöltő a nagyobb kompresszor egységgel, és a speciális kipufogócsonk, mind az alapoktól fogva fejlődött. A BRABUS 850 beviteli modulja egy levegőszűrő doboz, nagyobb keresztmetszettel volt fejlesztve a megfelelő mennyiségű levegőellátásért.  
 

 

 
  A motorháztetőbe integrált légcsatorna szintén része ennek a speciális szívócsonknak, mint a szívócsőnek, ami pozícionált közvetlenül kitéve az első ütköző relatív szelének, hogy minél több levegőt juttasson a motorhoz. Az alacsony töltőlevegő hőmérséklet előnyös a teljesítménynek a motor hőmérsékletének, és ennek következtében a BRABUS felszereli ezt a motort szívó- és töltőlevegő csövekkel csomagolta speciálisan és azonnal felismerhető a „Gold Heat Reflection” burkolatról. A szabad áramlású katalizátorok és a BRABUS nagy teljesítménymű kipufogó rendszer, vezérelt pillangó szeleppel vannak felszerelve a kipufogó oldalon - ez magában foglalja a kipufogógáz aktív vezérlését a vezető üléstől. A vezető gombnyomásra választhat a csendes „Coming Home” és a „Sport” mód esetében egy földi, telivér V8 hang közül. A kettős kerámia bevonatú kipufogó csövek mindkét oldalon, az öntött BRABUS logóval ez a kipufogórendszer vizuális csemege is.  
   
  A BRABUS elektronikai mérnökei használták az óriási tudják-hogyan, és a korszerű motor próbák az újrakalibrálással a motor kezelő rendszer tökéletes együttműködést biztosítva, minden nagy teljesítményű elemmel és következésképpen optimális teljesítménnyel. Az eredmény nemcsak az óriási teljesítmény, de a szigorú Euro VI emissziós normák betartása is. A teljes hajtáslánc high-tech kenőanyagát a MOTUL technológiai partner szállítja. A teljesítmény adatai a BRABUS 850 6.0 Biturbonak a megnövelt térfogatú motor eredményeivel: amik a 850 lóerő (625 kW/838 bhp), amit már 5 400-as fordulaton ad le, amik ugyanolyan egyedülállóak egy legális utcai sedanban, mint az 1 450 Nm-es (1 069 lb-ft) csúcsnyomaték, ami 2 500-as és 4 500-as fordulat tartományban áll a rendelkezésünkre. Az autóban korlátozódik 1 150 Nm-re (848 lb-ft), hogy csökkentse a hajtáslánc feszültségét. Természetesen ez a nagy teljesítményű motort támogatja egyben a BRABUS Tuning Warranty három év, vagy 100 000 km/62 000 mérföld garanciával (a 2013 júliusában frissített BRABUS garanciális feltételekkel).  
 

  

 A legendás B-betű az orrán, és a szénszálas részletek

 
  A módosított SPEEDSHIFT MCT 7-fokozatú sportváltó, az új motor az E 63-at egy olyan teljesítmény szintre emeli, amely korábban gyakorlatilag elképzelhetetlen volt egy Sedan vagy egy T-model kombi számára. A hátsókerék hajtással a BRABUS 850 6.0 Biturbo gyorsulási értéke 3.7 másodperc 0-100 km/órás (0-62 mph) sprintben. A 4MATIC összkerék-meghajtású modell és a hozzáadott vonóerő, amely ezt a gyakorlatot biztosítja, valójában csak 3.1 másodpercet vesz igénybe. A gumiabroncsoktól függően a hajtás végáttételével és a programozott BRABUS Vmax egységgel a maximális sebesség tartományt 300 km/óra (186 mph) és a több, mint 350 km/óra (217 mph) között van - ezenkívül a BRABUS további három teljesítmény szakaszt kínál, a minden jelenlegi E63 változathoz, méret növekedés nélkül. A teljesítményük 620 lóerőtől (456 kW/611 bhp), a 650 lóerőn (478 kW/641 bhp) át, a 730 lóerőig (537 kW/720 bhp), a BRABUS B63S-730 verzió esetében. A kedvező aerodinamikai tulajdonságok elengedhetetlenek a tökéletes kezelhetőséghez, olyan hatalmas járművek által elért óriási sebességgel.  
      
  A BRABUS tervezői szélcsatornában fejlesztették a karosszéria elemeit, amik készültek rendkívül könnyű, mégis rendkívül erős szénszálból. Az első légterelő ajak a gyári ütközőn kap helyet az E 63-as modellen. Az alakja csökkenti a negatív emelkedését az első tengelyen, a sedan és kombi modell változatnál egyaránt. Ebből a szuperkönnyű kompozit anyagból készülnek a BRABUS elválasztó diffúzor betétei, amik tökéletes hátteret biztosítanak a két kipufogócső számára, a dupla kipufogóvégekkel, a BRABUS sport kipufogónak. A hatalmas végsebessége a BRABUS 850 6.0 Biturbo modelleknek, speciális nagy teljesítményű abroncsokat igényel, amit a technológiai partnerek szállítanak a Continental, a Pirelli és a YOKOHAMA. A legnagyobb verzió jellemzői az egy részes BRABUS Monoblock F vagy R felnik, 9.5Jx20”-as méretben, a nagy sebességű abroncsokkal 255/30 ZR20-as méretben az első tengelyen, és 295/25 ZR20-as méretben hátul. Szintén a verzió jellemzője a BRABUS Monoblock R „Platinum Edition” kovácsolt felni szett, ami 9Jx20-as méretben kerül fel az első tengelyre, és 10.5Jx20”-as méretben a hátsó tengelyre.  
   
 

A BRABUS finom bőr belső, amit a tapasztalt kárpitosok gondosan kézműves munkával készítenek az autóipari finomítási specialisták, bármilyen kívánt színben. A BRABUS alumínium váltófülek, a rendkívül ergonomikus kialakítással és a BRABUS RACE pedálok kiegészítse markáns, sportos jellel. A BRABUS 850 6.0 Biturbo megrendelhető teljes autóként, vagy a BRABUS bármely jelenlegi Mercedes E 63 modellt, áttudja alakítani teljes egészében lépésről-lépésre a specifikációk szerint. A fogyasztási értéke és CO2-kibocsátása, és hatékonysági kategóriája a BRABUS 850 6.0 Biturbo modell alapját adó Mercedes E 63-nak a következők: városi és országúti fogyasztása 14.4 l/100 km és 7.9 l/100 km. A kombinált fogyasztása 10.3 l/100 km és a CO2-kibocsátása 242 g/km, amik F osztályba sorolják az AMG modellt.

- Kartos Patrik - BRABUS Media News - 

2014. 05. 14., 22:55:25

 
     
  Ha tetszett a teszt nézz rá ezekre is 
  2014 ABT RS6 Avant 
  2014 BRABUS 850 6.0 Bi-Turbo T-model 
 

Az átdolgozott E Merci, 

újabb BRABUS tuning csomaggal 

 

 

2014 BRABUS G800

 

 

 

 

   

Asztali nézet