MENÜ

                                                                                                                    

2015 Lexus RC-F

Lexus bemutatta a legújabb F-es sportmodelljét, aminek alapja az új RC Coupe. A kocsi meghajtásáról egy 5.0 literes V8-as motor gondoskodik, a 450 lóerejével, és 519 nyomatékával. Az új RC F-et még felszerelik Torque Vectoring Differential-val (TVD – nyomaték vektor differenciállal), ami segít a nyomaték elosztásban.

   

A motorhoz egy újra kalibrált 8 fokozatú Sports Direct Shift (SPDS) váltót szerelnek, váltó fülekkel. A kezelhetőségét is javították, a nagyon merev karosszériával, és a merevebb merevítőkkel. A tapadást fokozzák a szélesebb gumiabroncsok. Az új F-es kupé első és hátsó független felfüggesztést kapott, gáz töltéses lengés csillapítókkal. A rúgózatlan tömegét is csökkentették az új 19“-es felnikkel. Az RC-F vonásai a sajátos Lexus orsó hűtőrács védjegy, az apró F-hálós hűtőráccsal az alsó részén.

      

A sportkocsi motorháztető légnyílásai, amik az LF-A-ra hasonlítanak. A kocsi még kapott hátsó légterelőt, ami a csomagtérfedélbe kapott helyet, mint az LF-A-ban, 80 km/órás sebességnél emelkednek ki. Az RC-F utastere olyan mint egy repülő pilótafülkéje, könnyen leolvasható információs kijelzőkkel, különféle vezetési módokkal. A kocsi kombinált mérőórákat kapott, amik tartalmazzák a középen elhelyezett fordulatszámmérőt, ami megváltozik a vezetési mód váltásakor, ezen kívül még kapott a kocsi digitális és analóg sebességmérőt, differenciál nyomaték vektor monitort, G-erő mérőt, olaj és víz hőfok mérőt, és stoppert. A kocsi árát még nem jelentették be.

2014. 01. 16., 08:52:27

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

Asztali nézet