MENÜ

2017 Ford F-150 Raptor

Ford truck bemutatta a teljesen új F-150 Raptor-t. A csúcsmodell nagy teljesítményű off-road pick-up utódja is megérkezik, a jelenlegi modell után. A Ford újratervezett minden alkatrészt az F-150 Raptor-hoz, hogy elkészüljön a legkeményebb, a legokosabb, és a legrátermettebb off-road-os, valamint takarékosabb, mint valaha. Amikor elkészítették az első Raptor-t az új modell bizonyított úton és pályán is – off-road-on még nagyobb élmény vezetni. A teljesen új Raptor kezdődik a célra épített vázzal – ami hátgerince a truck-nak – ami erősebb az F-150 kínálatban a többi változatnál, a nagy szilárdságú acéllal, mint a kifutó Raptor-ban. A kovácsolt nagy szilárdságú elemek és az alu. felnik segítenek  megtakarítani több, mint 220 kg-ot a súlyából.

 

A Raptor külső design-t ihlette a Ford teljesítmény öröksége az off-road versenyből, ami tartalmazza a legjobb sivatagi versenyeket a Lucas Oil Off Road Racing Series-t és a híres Baja 1000-et. Az új F-150 Raptor 6 collal (152.4 mm) szélesebb lesz, mint az alap F-150, ami szintén javítja a stabilitását off-road-on. A teljesen új Raptor szintén büszkélkedhet a legelső dual kipufogóval, és az új 17”-es felnikkel, a következő generációs BFGoodrich All-Terrain KO2 abroncsokkal, amik kifejezetten off-road terepre készültek. Az új F-150 Raptor meghajtásáról, már nem a 6.2 literes V8-as erőforrás gondoskodik, hanem az új második generációs 3.5 literes EcoBoost turbófeltöltős benzinmotor, ami több erőt ad és takarékosabb lesz. Az új motorhoz egy teljesen új 10 fokozatú automata váltót szerelnek, ami szintén csökkenti a fogyasztását és a váltó füleket is szerelnek hozzá.

   

A teljesen új összkerék-meghajtás, és nyomaték elosztása könnyebben használhatóvá teszi a 6 off-road móddal, és a vezető asszisztens technológiákkal. A Raptor úttörő off-road mód vezető technológiája fejlődött a teljesen új Terrain Management System-vel, ami lehetővé teszi a vezető választott módokat az optimális környezeti feltételekhez igazítani – hótól sárig. Az új Raptor kipörgésgátlóval, ABS-vel és AdvancedTrac stabilitás vezérléssel is fel van szerelve. A vezető 6 mód közül választhat, attól függően, hogy milyen a vezetési körülmény. A módok között megtalálható a Normal, a Street, a Weather, Mud & Sand, a Baja és a Rock módok. A normál mód a mindennapi használatra készült, a Street mód a nagy teljesítményű utcai vezetéshez, a Weather mód eső, hó és jeges útfelülethez igazítja az Raptor beállításait.

   

A Mud & Sand (Sár és homok) mód a sáros, homokos terephez igazítja a Raptor beállításit így könnyítve meg a vezető dolgát, valamint a Baja mód a nagy sebességű sivatagi száguldást biztosítja és a Rock mód az alacsony sebességű sziklamászást. A 6 mód szinte minden körülményhez tudja igazítani az új F-150 Raptor teljesítményét, beállításait. Az off-road képessége még fokozható a Torsen első differenciállal. A teljesítmény mellett a felfüggesztést is feljavították, a nagy sebességű terep használat miatt. Az új F-150 Raptor jön az új FOX Racing Shox egyedi belső technológiával, ami dolgozik a csillapításon és biztosítja a merevebb felfüggesztést. Az első és hátsó rugóutak 2.5 (63.5 mm) és 3.0 col-val (76.2 mm) növekedtek, amik nagyobbak a jelenlegi Raptor 11.2 colos (284.48 mm) első 12 colos (304.8 mm) hátsó rugóútjánál. Az új modell még megkapta a fejlett LED fényeket és a kamera technológiát, amik javítják a láthatóságot nappal és éjszaka. A teljesen új F-150 Raptor a Dearborn-i Truck üzemben készül majd, és csak 2016 őszén érkezik meg a kereskedésekbe.

2015. 01. 14., 11:13:31

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

Free Hit Counter
Free Hit Counter

Asztali nézet