MENÜ

 

2015 Lexus GS-F

Lexus az RC-F Coupe után egy újabb modellt mutatott be, amivel bővítették az F-modell család kínálatát. Az új modell alapját az GS közepes méretű sedan adta, ami már a BMW M5-vel és a Mercedes E63/65 AMG-vel hasonló szinten áll. Az új GS-F még mindig 5 személynek ad helyet, és a kényelmi szintje sem romlott. Az GS-F modellt a North American International Auto Show-n mutatták be a nagy közönségnek. Az új modell egyesíti az eleganciát és sportosságot. A meghajtását az RC-F Coupe-tól kapta, ami egy normál szívó 5.0 literes V8-as motor, ami 477 lóerős teljesítményt és 530 Nm-es nyomatékot tud leadni. Az 5.0 literes motorhoz 8-fokozatú automata váltót szerelnek, ami lehetővé teszi, hogy a vezető 4 vezetési mód közül választhat. A négy mód tartalmazza a Normal, Eco, SportS és SportS+ módokat, és az utóbbi kifejezetten versenypályára lett tervezve.

   

A sport sedan-t megerősítették és exkluzívan tervezett felfüggesztés rendszert kapott. Az új F-es modell figyelemre méltó kezelhetőséget kapott, ami nem csak Japán versenypályán való tesztelésnek köszönhető, de még a híres Nürburgring Nordschleife versenypályán is tesztelték a még jobb hangolásért. Az autó feszes felfüggesztése mellett, nagyobb gumiabroncsokat kapott, elöl 255/35 R19-es és hátul 275/35 R19-es méretekben. A fékrendszerét is feljavították, amire szükség volt a nagy teljesítménye miatt is, valamint narancssárga féknyergeket kapott. A Lexus GS-F innovatív Torque Vectoring Differential-t (TVD) is megkapta, amit szintén használ az RC-F sport kupé. A GS-F a többi Lexus modellhez hasonlóan az orsó hűtőrácsot kapta meg, ami már védjegynek számít a Lexus modellek esetében, ahogy az L-formájú DRL nappali fények is.

       

Az agresszív megjelenés is utal a nagy teljesítményre, de még az első sárvédők megkapták a légnyílásokat, valamint az F megkülönböztető jelzéseket is. A hátsó része szénszálas légterelőt kapott és négy króm kipufogóvéget. Az utastere szintén megkapta az F jelvényeket, valamint az új elektronikai műszeregységet is, ami a 4 vezetési módtól függően változik, mint a Normal, Eco, SportS és SportS+. Az ülések oldaltartását is feljavították, amik jól jönnek ha versenypályán is meghajtjuk, de a kényelmét nem vesztették el. Az utastérben Alcantara kárpitot használtak, amibe beletartozik a műszerfal kárpit és az ajtó borítások is. Az utastér felszerelése tartalmazza a prémium 17 hangszórós Mark Levinson audio rendszert is. A biztonsági felszerelései között megtalálható az érzékelői amik észlelik ha előttünk autó vagy gyalogos van, és ha szükséges az automata fékezés megállítja. Az felszerelései között még megtalálható az ütközés megelőző rendszer, ami mellet sávelhagyásra figyelmeztető rendszer és adaptív fényszóró rendszer is került bele.

2015. 01. 17., 20:53:45

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Asztali nézet