MENÜ


2015 Toyota Avensis

Az új Toyota Avensis új stílussal, új motorokkal és innovatív technológiákkal érkezik. Az új modell Európában tervezték és a gyártása kizárólag Britanniában lesz. Avensis-ből több, mint 1 700 000 készült a négy modell generáción keresztül, az Európai utakon az eredeti első generáció megjelenése óta, ami 1997 végén jelent meg a piacon. A megjelenése óta a minőségi tartóssága és a megbízhatósága bizonyított. Az új stílusa, több presztízst és dinamikát tartalmaz, valamint az új LED technológiás lámpákkal. Az új modell generáció teljesen új, elegánsabb és kifinomultabb utasteret kapott, hangsúllyal a jelentősen javult minőség érzettel, kényelemmel, felszereléssel, és szín választékkal. A biztonsági rendszerei átfogó feljavítást kaptak, és tervezett elérni az 5-csillagot az EuroNCAP értékelésen.

 

Az összpontosítás az aktív biztonsági technológiák bevezetésén van, az új Toyota Safety Sense csomaggal, mint alap a kínálaton keresztül. A két új Euro6-os dízelmotor, alacsony CO2-kibocsátással rendelkezik és hosszabb szerviz intervallumokkal, valamint az alacsonyabb szerviz költségekkel. A mindkét új Avensis jellegzetesebb és dinamikusabb megjelenést kapott, amik tartalmazzák a sedan és Touring Sports kombi változatokat. A teljes jármű hossz növekedett 40 mm-vel és az orra ott az erős új értelmezést kapott a Toyota jelenlegi design nyelvével. A Toyota jelvény hangsúlyosabb lett a kisebb élesebb stílusú új hűtőráccsal. A hűtőrács maga króm betétet kapott, ami összeköti az új LED fényszórókat, amik egyesítik a LED nappal futó fényeket, így az új Avensis is kap egyéni megvilágítás. Az alacsonyabb hűtőrács készült jelentősen nagyobbra és az ütköző középső része befejezett fényes feketében.

 

A ködfényszóró házakat kitolták az ütköző sarkába, amivel jármű szélesebb megjelenést kapott. Az oldalán az új küszöb alkot erősebb horizontális hangsúlyozást, így a benyomást az alacsonyabb súlyponttal. Az elegánsabb megjelenése támogatott az új 17”-es és 18”-as felnikkel. A hátsó lámpák szintén LED fényeket kaptak a vezető technikával. Az új Avensis garantálja a kényelmet a kínálaton keresztül, valamint az elegáns kifinomult utastér készült e célhoz. Az érzéki minőség és az NVH viszi a következő szintre és az utastér fokozott az új felszerelés kivitelben és szín rendszerekkel. A műszerfalat két részre osztották fel. A vékony teljes szélességű elem tartalmazza a műszerfalon, a csőszerű két kerek süllyesztett mérőórát fordulatszámmérővel és sebességmérővel (magasabb fokozatú modelleken), amik között 4.2 colos színes TFT multi-információs kijelzőt helyeztek el. A házak alacsonyabb része a középkonzolon van, és dominál az új 8 colos színes érintőképernyő.

 

Az újratervezett kormánykerék és a fokozatválasztó teljes a pilótafülkében. A Satin króm kiemelés a műszerfalon, a kormánykeréken, a konzol fokozat választóján és a szellőző nyílásokon, valamint a fokozat szint mutató élesebb, magasabb minőségi megjelenést kapott. Az új kínálat még tetszetősebb utastér befejezést kapott, ami elérhető beleértve a szövet és Alcantara ülés kárpitokkal és az új Dual Ambient szín sémával, de választható lesz a Terracotta vagy Light Grey utastér is. Az utasterét még tovább javították az új első ülés design-val. A méretét feljavították a háttámlának, és a megnövekedett háttámla kipárnázás lesz újratervezett, és kapott extra válltámaszt és jobb oldaltartást. Az Európai sablon az új Entry, a Mid, a Mid+ és a High szintekkel átadó magasabb alap felszerelés szintek a fejlesztésekkel az érzéki minőségben és a fejlett technológia olyan, mint a Toyota Touch 2  a multimédiás rendszerekkel.

   

Az osztályvezető felszerelés szintek, a Mid fokozat lesz egyedülálló az osztályban a kínált Alcantara kárpittal, mint alap és az új Dual Ambient színséma ad választást a Terracotta vagy Light Grey utastér befejezés. A belépő szintű modellek jönnek fekete és szürke utastérrel és a felszerelés tartalmazza a manuális klímát, a tempomatot sebesség korlátozással, a LED nappali futófényeket, a CD-s rádió – audio rendszert, a Bluetooth-val és USB csatlakozóval, valamint még a felszerelése tartalmazza a Toyota Safety Sense rendszert. A Mid felszerelés szint megkapja az új Dual Ambient utasteret, ami az alapfelszerelés szintet kiegészíti automata klímával, 4.2 colos színes TFT multi-információs képernyővel, automata és szürkület érzékelős fényszórókkal, eső érzékelős ablaktörlőkkel, 17”-es alu. felnikkel, köd lámpákkal, kombinált szövet és Alcantara ülés kárpittal, és a Toyota Safety Sense rendszert fokozták a Toyota Touch 2 multimédiás rendszerrel – ami tartalmazza a tolató kamerát is.

 

A Mid+ felszerelés teljesen átszabott a követelményeknek flotta és üzleti ügyfeleknek, a LED fényszórókkal, a LED nappali fényekkel, kanyarfényes ködlámpákkal, sötétített hátsó ablakokkal, és a kombinált bőr és Alcantara kárpittal, valamint a megmunkált 17”-es felnikkel. A High felszerelés még hozzá teszi a Mid+-hoz a smart entry intelligens nyitás rendszert, a teljes bőr kárpitot, és a Toyota Touch 2 –t - a Go Plus rendszerrel és a szatellit navigációval. Az ügyfelek képesek kiterjeszteni a High felszerelést a prémium csomaggal, ami hozzáteszi az új design-os 18”-as felniket, a LED fényszórókat – az Adaptive Front Lighting rendszerrel, az elektromosan állítható első üléseket – a memória funkcióval és a Skyview panoráma tetővel. A meghajtásához 5 erős Európai motort kínálnak, ami tartalmazza a két dízelmotort, az 1.6 literes D-4D-t és az először Toyota-ban megjelenő 2.0 literes D-4D egységet. Az 1.6 literes dízelmotor CO2-kibocsátása csak 108 g/km, ami 11 g/km-vel kevesebb, mint a 2.0 literes egységé, amit helyettesít majd.

 

Az új 2.0 literes motor 119 g/km CO2-őt bocsát ki, ami képviseli a 24 g/km-vel csökkent az előd kifutó 2.2 literes egységhez képest. A szerviz intervallumot megemelték 20 000 km-re és csökkent kb. 20%-val a 90 000 km/ 3 év szerviz költség is, mindkét motornak. A kis 1.6 literes a downsize erőforrások közül elérhető jobb fogyasztással és alacsonyabb kibocsátással, valamint jobb vezetési dinamikákkal, amivel leváltja a Toyota az előd 2.0 literes D-4D dízelmotorját. Az új motor már megfelel az Euro6-os értékeknek, amihez 6-fokozatú kézi váltót szerelnek és 20 kg-val könnyebb, mint az előd. A kis dízelmotor teljesítménye 110 lóerő lesz 4 000-es fordulaton és a maximális nyomatéka 270 Nm 1 750-es fordulattól 2 250-ig rendelkezésre áll. A gyorsulása 0-100 km/órára 11.4 másodpercig tart és a csúcssebessége 180 km/óra (112 MPH). A fogyasztása 68.9 mpg (kb. 4,1 l/100 km) lesz, és a kibocsátási értéke 108 g/km. Az új 2.0 literes D-4D motor szintén már Euro6-os, ami alacsony fogyasztást és CO2-kibocsátást biztosít az új generációs Avensis-nek.

 

A 2.0 literes motor már a nagyobb teljesítményre lett hangolva, az alacsony fogyasztás mellett. Az új motor fejleszt 141 lóerőt, amit 4 000-es fordulaton ad le, és a maximális nyomatéka 320 Nm, amit 1 750 és 2 500 fordulatszámok között ad le. A 2.0 literes dízelmotor 9.5 másodperces gyorsulást biztosít 100 km/órára álló helyzetből és a csúcssebessége eléri a 200 km/órát (124 mph). Az átlagfogyasztása 62.8 mpg (kb. 4,5 l/100 km) és a CO2-kibocsátási értéke 119 g/km. A maradék három elérhető motor tartalmazza a benzinmotorokat. A benzinmotor kínálatból elérhető lesz a 130 lóerős 1.6 literes, a 145 lóerős 1.8 literes, és a 150 lóerős 2.0 literes benzinmotor. A motorok alacsonyabb fogyasztással rendelkeznek, ami köszönhető a magasabb kompresszió aránynak, az optimalizált befecskendezésnek és az időzítésnek, a Teflon és műgyanta bevonatnak, ami alacsony súrlódású anyag, és az automata feszítő ékszíjjal. További 4%-val javult a fogyasztása a kiterjesztett átdolgozott Multidrive S folyamatosan változó váltó elérhető az 1.8-as és 2.0 literes motoroknak. Ez tartalmazza a nyomaték átalakítót, a folyamatosan változó egységet, az olaj pumpát, a hidraulikus vezérlő egységnek és a melegebb CVT folyadék. A CVT vezérelés szintén beállított csökkentett motor fordulatig, gázpedál beállításokkal, és folyamatosabban illeszkedik a motor fordulathoz gázpedál jele. Az 1.6-os motor fogyasztása kézi váltóval 43.5 - 46.3 mpg (kb. 6,1 - 6,5 l/100 km), az 1.8-as kézi váltóval 43.5 - 47.1 mpg (kb. 6,0 - 6,5 l/100 km) és a 2.0 Multidrive S 40.9 - 46.3 mpg (kb. 6,1 - 6,9 l/100 km). Az új 2015-ös Avensis megőrzi bizonyítottan a MacPherson első támaszokat és a kettős kereszt lengőkaros hátsó felfüggesztést az elődtől, de mindkét elem előny a jelentős változásokkal a javult utazási kényelmében és a kezelhetőségében. 

- Rick -

2015. 03. 26., 2015. 03. 26.

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

Hit Counter
Hit Counter

Asztali nézet