MENÜ


2015 Honda Civic TypeR

Honda bemutatta a gyártásra érett Civic TypeR-t a 2015-ös Genfi autókiállításon. A karakteres magas fordulatú teljesen új 2.0 literes VTEC turbófeltöltős motor, kínál nagyobb teljesítményt, nyomatékot és reakciót, mint bármelyik előd Honda belsőégésű motor. A funkció diktálja a szemet gyönyörködtető stílus fejlesztések optimalizált légáramlással, támogatott teljesítménnyel és stabilitással. A fejlett új felfüggesztés rendszert is megkapja az egyedülálló TypeR. Az új +R mód növeli a reakciót az alvázzal és a motorral a fokozott vezetési élményt. A Civic TypeR fejlesztés alatt elérte a 270 km/órás csúcssebességet. A gyártásra érett legújabb Honda hothatch ikont először a 85. Genfi autókiállításon mutatták be. A TypeR modellek gyűjtött tiszteletét a következő generáció is megkapja több, mint méltó a magas változásokhoz.

 

A világ első Honda új 2.0 literes VTEC TURBO motorjával, az agresszív LED stílussal, és az úttörő új alváz technológiák egyesülnek a szállítással a magával ragadó vezetési élménnyel, minden szektorban. Az új 2015 Civic TypeR hajtása lesz a legextrémebb, és a nagy teljesítményű motor a 22 éves történelemben, a piros „H” jelvénnyel, ami indult az új teljesítmény korszakkal, a Honda márkával. Az új Civic TypeR szíve a teljesen új, közvetlen befecskendezéses turbófeltöltős 2.0 literes VTEC TURBO benzinmotor, ami szállít teljesítményt, nyomatékot és páratlan teljesítmény adatokat az első kerék meghajtású hothatch szegmensben. A növelt teljesítménye 310 lóerő, amit 6 500-as fordulaton ad le, és a 400 Nm-es csúcsnyomatékát 2 500-on adja le. A két adat magasabb az előd Civic TypeR-nél.

   

Az új modellben 7000-es fordulatnál kezdődik a piros mező, a következő generációs Earth Dreams Technology szériában, a jellemzők a fejlett új turbófeltöltős VTEC technológiával, ami növeli az alacsony fordulaton érkező nyomatékot. A Civic TypeR teljesítménye a páratlan elsőkerék-meghajtással a hothatch szegmensben a 0-100 km/órás gyorsulása 5.7 másodpercet vesz igénybe, amivel készül a leggyorsabb teljesítményű elsőkerék-meghajtású hothatch és a leggyorsabb, az osztályvezető 270 km/órás (167 MPH) csúcssebességgel. Az új motorhoz szerelik a sima váltást biztosító 6-fokozatú kézi váltót, és a megőrzése a meghitt kifizetődő kapcsolatnak a hajtáslánccal és az erővel, az első kerekeken keresztül. A Civic TypeR stílusváltozásai egyedülálló agresszív, céltudatos irányvonalat kapott. Az összpontosítás az aerodinamikákon biztosít nagy sebességű stabilitást és magas szinteket a leszorító erővel. Az elérés célja a Civic TypeR kipufogó aerodinamika elemzése, tesztelése és fejlesztése.

   

A fejlesztő csapat fáradhatatlanul folytatja a célkitűzéseit a számítógép alapú CFD modellezéssel, és a szélcsatorna teszteléssel a Honda az elszánt autó motorsport létesítménye, Sakura-ban, Japánban. A fejlesztő munkák kiterjedtek a prototípus tesztelésével úton és pályán, ami tartalmazta a Suzuka Formula1 pályát, a Nürburgring Nordschleife versenypályát és a vállalat Takasu teszt létesítményét. A hátsó szárnya újraképzelt a TypeR Concept-től. A gondosan tervezett optimalizált leszorító erő biztosítja a javulást az ellenállásban és a magasabb sebességben. A széles első légterelő és a mély oldalsó szoknyák szintén kezelik a légáramlást és csökkenti az emelkedést, miközben az első ütköző a kifejező formával gátolja a légörvényeket az első kerekek körül, a nagy sebességű stabilitás fokozásáért és csökkenti az emelő erőt. A tervező csapat másik nagy feladata a hő vezérlése volt, ami befolyásol több kiemelkedő külső design módosítást. A szélesebb felső és alsó rácsok az első ütközőben lehetővé teszik a nagyobb volumenű levegő hűtést a motortérben.

 

A légáramlás csatornák szellőző kivezetések a kerekek a nagy első elemeken. Az új könnyű nagy merevségű 19”-es alul. felnik, az egyedülálló TypeR-hez, a kiegészítő vizuális változásokkal. A méretes felnik kitöltik a növelt kerékjáratokat a méretes 235/35 R19-es gumiabroncsokkal, amiket kifejezetten a TypeR-hez fejlesztettek. A vezető segítő kezeléssel a TypeR a bámulatos teljesítményéhez, nagy teljesítményű Brembo fék csomagot kapott, amit szintén az új TypeR-hez fejlesztettek és tökéletes lassítást biztosít a leggyorsabb Civic TypeR-nek. Az első négy dugattyús féknyergek alkalmaznak fékerőt a 350 mm-es hűtött tárcsákra. Az új TypeR-hez öt különböző színt lehet választani, ami a tervszerű új stílushoz hozzáteszi a vizuális hatást. A Championship White megosztott az egymást követő generációk között a TypeR ikonikus modelleknél, de az ügyfelek választhatják még a Crystal Black, a Polished Metal, a Brilliant Sporty Blue, és a Milano piros színeket is. Az utastere esztétikus és funkcionális feljavítást kapott az utastér megerősítésével, és a TypeR sportos jellemzőivel.

       

Az előd TypeR modellektől, a sebességváltó sapkát kapta, ami készült a megmunkált alumínium ötvözetből. A magas háttámlájú sport ülésekkel, a velúr hatású fekete kárpittal és a piros dupla varrással az első két ülés a kiemelkedő oldaltartással keményebb kanyarodáskor helyén tartja a vezetőt és utasát. A piros dupla varrás még megjelenik a fekete bőr kormánykeréken és a fekete váltó szoknyán. A tetővonal kapott fekete szövetet, ami fokozza az összpontosítás a légkörre. Az új innovatív felfüggesztést megkapta az új egyedülálló TypeR, amit bevezetnek a gyártásba a jutalmazó kezelési jellemzőkkel és a maximalizált teljesítmény továbbításával az útra. A fejlett Dual Axis Strut Front Suspension rendszer segít csökkenteni a nyomaték irányítást 50%-val, az alap Civic felfüggesztés beállításaihoz képest, fokozva a nagy sebességű stabilitását, a kanyar korlátain és a kormányzási érzeten. A hátsó TypeR H-alakú torzió rudas felfüggesztést kapott, ami javítja a hátsó csavarodási merevségét 180°-val tovább fokozva a stabilitását, a nagy sebességű kanyarokban.

   

A rendszerek kiegészítik a Dual Pinion Electric Power Steering-vel, ami segít garantált gyors kormány reakciót. Az új Civic TypeR a bemutatón az új +R gombbal, ami növeli a választ a változó alvázzal és a hajtáslánc rendszerrel. Az eredmény még intenzívebb vezetési élmény, az ideális versenypályán és igazán jó választás a valódi vezetés szerelmeseinek. Amikor a +R mód aktív, a motor reakciója fokozott, és a nyomaték térképe megváltozott az agresszívebb és teljesítmény fókuszált beállításokhoz. A kormányzás kap elektromos rásegítést és ezért a fogékonyabb vezető utasításokig, és az alap csillapító erő a 4 pontos adaptív lengéscsillapító rendszertől, ami növekedett 30%-val. Az új modell feszesebb és agilisabb nagy teljesítményű kezelhetőséggel rendelkezik. Az ügyfelek opciósan választhatják hozzá a teljesen új GT csomagot. A GT csomag hozzá teszi a külsőhöz a védjegy piros fényeket az első és hátsó légterelőt a még nagyobb szemet gyönyörködtető hatást.

 

A vezető előnye az extra kényelemi jellemzők olyan, mint az első és hátsó parkoló szenzorok, a szürkület érzékelős fényszórók, az eső szenzor automatikus ablaktörlő kapcsolással és az elektromosan behajtható külső visszapillantók. A beépített Garmin szatellit navigáció sem maradhatott ki, amit a Honda Connect szórakoztató rendszeréhez hozzáteszik. A zene hallgatásról pedig a CD-s rádió gondoskodik, a prémium 8 hangszóróval és a 320 W-os stereo rendszer feljavításával. Mindegyik utas méltányolja a két zónás automata klímát, és a kifinomultságot az utastér piros világításával. A GT csomag szintén tartalmazza a Honda’s Advanced Driver Assist Systems-t. Az új TypeR a szenzor alapú biztonsági technológiákat is tartalmazza a Forward Collision Warning (ütközés megelőző figyelmeztetés), a Lane Departure Warning (sávelhagyásra figyelmeztetés), a Traffic Sign Recognitoin rendszer (közlekedési tábla felismerés), a High-Beam Support rendszer (fényszóró támogató rendszer), Blind Spot Information (holttér figyelő) és a Cross Traffic Monitor (a kereszt forgalom monitor). A Honda alapfelszerelésnél beszereli a City-Brake Active rendszert a Civic TypeR-be. A teljesen új Honda Civic TypeR értékesítése nyáron kezdődik meg Európa szerte.

- Rick -

2015. 03. 29., 20:59:34

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

Free Counter
Free Counter

Asztali nézet