MENÜ


2015 Honda NSX

Az új Honda NSX hamarosan megérkezik Európába is, ami várhatóan 2016 elején érkezik meg. Az új 2015-ös NSX meghajtásáról egy egy teljesen új V6-os egység gondoskodik, amihez 9 fokozatú DCT duplakuplungos váltót szerelnek, valamint a három kiegészítő elektromos motort. A Sport Hybrid technológia házón belül az ultra merev és könnyű multi-anyagú alváz, ami felszerelt világújdonság anyagokkal. A 2015 Honda NSX-vel fejlesztése kezdődött tiszta lappal, és 3 év intenzív fejlesztés után a globális design-val megszületett az új generáció, a tervező csapattal a Honda fejlesztési központjában Raymond-ban, Ohio. A fejlesztő csapat utal az eredményekre, mint az „Interwoven Dynamic” design. A karosszéria jellemzői a klasszikus alacsony, a széles arányok, az éles domború elemek, az agresszív orr design, és a hátsó lámpák.

 

A védjegyei az oldalsó beömlők, és a lebegő C-oszlopok összegyűjtik a levegőt, ami táplálja a középre szerelt motort és irányítja a levegő légáramlását a hátsó fedélzet fölé a leszorító erőnek. Alkalmazkodik az új hosszirányban szerelt motor és váltó a gyártásra érett modellhez a meghosszabbítással 79 mm-vel és szélesebb 25 mm-vel az NSX Concept-hez képest, amit először 2013-ban mutattak be. Minden elem a karosszéria design-val a gondos vágású/divatos a teljes légáramlás vezérléssel, ami fokozása a stabilitását leszorító erővel és jármű rendszer hűtéssel. Az NSX átment kiterjedt tesztelésen is, a vállalat korszerű szélcsatornájában Raymond-ban, Ohio, a jelentős változások a tanulmánytól a végeleges karosszéria design-ig. A karosszéria módosítások tartalmazzák a motorháztető szellőzőket, az új első szárny szellőzőket, a módosított oldalsó légbeömlőket és az optimalizált hátsó szárnyat. Az új NSX utastere büszkélkedhet, egyszerű, és intuitív vezérlőkkel, és az osztályvezető ergonómiákkal. A példa az első ülések felszerelt csúcs osztályú teljesítmény és kiemelkedő kényelem és könnyű hozzáférés a vezető és utas oldalhoz.

   

A műszercsoport jellemzői a dinamikus TFT képernyő, ami a kijelző különböző beállítási módokhoz igazodik a vezető Integrated Dynamics System-hez vezérlő tárcsán keresztül a középkonzolon. Az új generáció megkapja az alapvető filozófiával az eredeti NSX-től, a következő generációs NSX tervezett az új sportkocsi élményhez, ami fokozza a képességeket a vezetővel. A Honda új fejlett hajtásláncot és alváz dinamikai technológiákat adott az új NSX-nek, amik alkotják a legkifinomultabb, technológiailag fejlett és intelligens hajtásláncot a szupersportkocsi szegmensben. A 2016-os NSX teljesítményéről a teljesen új középre szerelt 75°-os dőlésszögű DOHC V6-os motor gondoskodik, a twin turbófeltöltővel és a fejlett 9-fokozatú DCT váltóval készül. A V6-os motor alkalmazza a verseny ihlette kompakt vezérművet és a száraz olajteknő kenési rendszert, ami segít az alacsonyabb súlypontban. A teljesen új 9-fokozatú DCT szállít szinapszis gyors fokozat választást. A hátsó közvetlen meghajtása az elektromos motorral, a motor és a váltó között, támogatja a gyorsulást, fékezést és sebességváltó váltási teljesítményét.

   

Az NSX első kerekei hajtottak a két független nagy teljesítményű elektromos motorral, amik szállítanak pillanatnyi nyomaték kompenzációt és dinamikus bal-jobb oldal közötti nyomaték elosztást. Az NSX széleskörű tesztelése a világ legnagyobb verseny versenypályáin folytatódott, ami tartalmazza a híres Nürburgring Nordschleife versenypályát is. Az NSX jellemző világ első öntvény technológia, amit kombináltak a design-val. A karosszéria elemek tagjai az alumínium és a lap öntvény kompozit kombinációjával (SMC – Sheet Moulding Composite) készül. Az NSX jellemzői közé tartozik az Advanced Sports Package, ami a hajtáslánc elrendezést tartalmazza a középre szerelt motorral, a kiegészítő elektromos motorokkal és a Sport Hybrid akkumulátor csomag, valamint a teljesítmény vezérlő egység. A kombináció a tanulmány megjelenéssel és a könnyű karosszéria ad az NSX-nek alacsonyabb súlypontot biztosít az osztályban. Az NSX hasznosítja a független teljesen alumínium első és hátsó felfüggesztést és a tekintélyes erőt a ContiSportContactTM nagy teljesítményű abroncsokon keresztül juttatja az útra, amik az első kerekekre 245/35 ZR19-es méretben kerülnek fel és a hátsókra 295/30 ZR20-asban.

   

A méretes nagy teljesítményű abroncsok 19” x 8.5 méretű első- és 20” x 11-es hátsó alu. felnikre kerülnek fel. Az erőteljes, természetes és magabiztos fékezési teljesítményt a 6 dugattyús első és 4 dugattyús hátsó monoblock féknyergek biztosítják, amik szorítják az ultra nagy teljesítményű szénszálas kerámia féktárcsákat. A kezelhetőségét nagyban növel a Honda tervezett Sport Hybrid Super-Handling All Wheel Drive (Sport Hybrid SH-AWD), ami lehetővé teszi a gyors könnyű reakciót a teljes vezetési a kormányzásban, a fékezésben, és a gáz reakcióban, mellette a stabilitása, a vezérlése, és teljesítmény az összkerék-meghajtással. A gyors kezelő asszisztens (AHA – Agile Handling Assist) felhasználása a hajszálnyi alkalmazás, a fékezési nyomatékkal tovább fokozzák, és a dinamikus stabilitás. Az NSX tárcsa összeszerelt az Integrated Dynamic System jellemzőkkel, ami a Quiet, Sport, Sport+ és a Track módok. A rendszer beállítja a két motor, a váltó, és az alváz reakciót, valamint a motor hangszintjét, aminek alapja a vezető igényei, és a vezetői környezet. A Quiet mód lehetővé teszi a tisztán elektromos vezetést alacsonyabb sebességig rövid időtartammal. A dinamikus jármű reakció válik fokozatosan élesebbé, amint a vezető Sport vagy Sport+ módba vált, de a pályázáshoz a Track mód való, ami az új NSX maximális teljesítményét adja a vezetőnek. Az NSX-re szintén jellemző az indítás funkciós, ami a legjobb gyorsulást biztosítja álló helyzetből a vezetőnek. 

- Rick -

2015. 04. 13., 14:59:42

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Asztali nézet