MENÜ

 

VW-ek NewYork-ban

A Volkswagen of America, Inc. bejelentette, hogy gyártásba kerül az új összkerék-meghajtású Golf SportWagen Alltrack, amit az Egyesült Államokban 2016-ban kezdenek meg értékesíteni. Az új Golf mellett még négy egyedülálló Beetle és Beetle Convertible modellt is bemutattak, amik segítenek ünnepelni a VW of America 60. évfordulóját. A VW teljesen új Golf SportWagen jelenleg elérhető a kereskedésekben. A VW bejelentette, hogy az összkerék-meghajtású Alltrack modell megérkezik 2016-ban, mint 2017-es modell. A technikai és vizuális különbségek a Golf SportWagen és Alltrack között, ami tartalmazza a 4MOTION összkerék-meghajtás rendszert, valamint közel 1 inch-vel (25,4 mm) nagyobb a hasmagassága. A kerék járatok és az oldalsó küszöbök védőborítást kaptak, valamint az újonnan tervezett ütközők és a még előkelőbb utastér.

 

VW Golf Alltrack

A 4MOTION összkerék-meghajtás rendszere használja a legújabb Haldex-5 kuplung generációt, ami aktiválódik az elektrohidraulikus olaj pumpán keresztül. A normál vezetésben az Alltrack működik, mint elsőkerék-meghajtású autó alacsony fogyasztással, de amint a rendszer érzékeli a kerék csúszását, a hajtás nyomatékának 50%-át képes a hátsó kerekekre küldeni. A hozzáadásban a Haldex kuplung, ami működik hosszirányban, elektronikus differenciál zárral (EDL) az első és hátsó tengelyek működnek oldalirányban, az elektronikus stabilitás vezérlő rendszerrel. A kombinációban a növelt hasmagassággal, a 4MOTION összkerék-meghajtás rendszer ad a legújabb Golf SportWagen-nek off-road képességet és a terhelési kapacitása a kompakt SUV mellett az úton, a modor és a takarékosság a kompakt kombival.

   

VW Golf Alltrack

A Beetle csaknem folyamatosan áttöri a VW történelmét Amerikában, ami elindult először a VW-ekkel 1949-ben megérkezett és folytatja tovább az New Beetle-vel, a jelenlegi generációval. Az első két Beetle jármű szállított US-ig New Yorkon keresztül, és a VWoA az első székhely Englewood Cliffs-ben, New Jersey-ben, valamint a jelenlegi Beetle készült a New York Show-ra, 2011-ben. A VW bemutatott négy Beetle tanulmányt a 2015 New York Auto Show-n, és mindegyik fizet hódolattal a Beetle múlttal miközben ellát pillantással a lehetséges jövőbeli irányú a járművel. A két kupé és két Convertible nyitott tetős változat, amivel készülnek a gyártásba a közeljövőben. A Beetle Pink Color Edition kapott Pink metál teljes fényezést. A Beetle Convertible Denim tanulmány modell tart hűvös megkülönböztetést a design-ig a farmer megjelenéssel, (Denim – Farmer) szövet tetővel, és a verseny a Stonewashed Blue Metallic karosszéria fényezéssel. A Beetle Convertible Wave szintén nyitott tetős modell a négy üléssel. A Beetle R-Line tanulmány a dinamikus teljesítménnyel jobb, mint valaha. A Denim nemzetközi divattervező hívott ruházati farmer vagy farmernadrágokat készít.

 

Az alkalmi stílus mögött először a Jeans Bug (vagy Beetle), ami készült 1970 közepén a bemutatóra. A más „jeans” speciális modellek mögött a világ legsikeresebb autója a következő évtizedekben. New York-ban a VW bemutatta a nyitott tetős verziót a Beetle Convertible Denim-vel. Az autó meghajtásáról egy 170 lóerős 1.8 TSI motor gondoskodik. A megjelenésén a gyorsan nyitható szövet tető jellemzői a sötét kék, meghatározott szövet, ami emlékeztet a farmerra. A Stonewashed Blue Metallic fényezése fejlesztett különösen a tanulmány modellhez, de 9 más színben is elérhető lesz a gyártásra érett verzió. A külső visszapillantó sapkák, az oldalsó szoknyák és a karosszéria, valamint a karosszéria elemek szürke fényezést kaptak, és a megjelenés fokozzák a 18”-as Disc alu. felnikkel. A Color & Trim osztály újratervezett olyan jellemzőkkel, mint a sport ülések kékben, a belső ülés felületek a világos kék szövet kárpitot kaptak, miközben a külső felületek sötét kék V-tex műbőr kárpitot kaptak. A tervezőktől kapott még beépített praktikus farmer megjelenésű zsebeket.

   

VW Beetle Convertible Denim

A Beetle R-Line eltér a New Beetle-től, amely alacsonyabb tetőt és hosszabb motorháztetőt kapott, amik sportosabb vonalakat adnak. A Beetle R-Line tanulmány meghajtásáról egy 217 lóerős 2.0 literes TSI motor gondoskodik, ami kap további extrém sport megjelenést. A Beetle R-Line befejezett az Oryx White Pearl fényezés és a külső jellemzői agresszív ütközőkkel, ami nagyobb légnyílásokat kapott az orra, és körülötte fényes fekete kiegészítőket, amik az autó oldalán is megjelennek. A Beetle R-Line más vizuális változásai tartalmazzák a hátsó diffúzort, a fekete fényezésű külső visszapillantó házakat, a nagy hátsó légterelőt, és a 20”-as Monterey alu. felniket. A Beetle R-Line concept 0.6 collal (15.24 mm) szélesebb, mint az alap gyártott autó. Az utastér felszerelt a feljavított kagylóülésekkel. A hozzáadott számos utastér jellemzővel, amik tartalmazzák a műszerfal, az ajtóbetéteket, és a kormánykerék betéteit, és a szénszál stílusú befejezést.

   

VW Beetle R-Line

VW régóta vezető a turbófeltöltős és közvetlen befecskendezéses technológiában, valamint a US Beetle modellek, amik használják a modern motorokat. A US Beetle jelenleg elérhető 1.8-as és 2.0 literes turbófeltöltős TSI benzinmotorokkal, amik 170 és 210 lóerő teljesítményekkel biztosítnak az új bogárnak elegendő erőt. A benzinmotorok mellett már választható hozzá a 2.0 literes TDI Clean Diesel motor is. A dízelmotor 150 lóerő teljesítményt biztosít a Beetle-nek, és az EPA szerint 40 mpg (kb. 5,9 l/ 100 km) a fogyasztása a nyitott változatnak és 41 mpg (kb. 5,7 l/ 100 km) a Coupe-nak. 

- Rick -

2015. 04. 19., 21:09:05

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

Web Counter
Web Counter

Asztali nézet