MENÜ
   

 

 

2016 Audi A6 L e-tron

Audi A6 L e-tron fontos lépés a még nagyobb takarékosság felé Kínában. A sedan fejlesztették kifejezetten a Kínai piacra. A plug-in hybrid hajtás 245 lóerőt (180 kW) biztosít a hosszú tengelytávú A6-nak. A modell fogyasztása átlagban csak 2,2 l/100 km. Az indítása az e-tron korszaknak Kínában  az importált A3 Sportback e-tron-val 2015-ben. Az Audi figyelmébe a következő lépés a helyi termelés az A6 L e-tron-val kezdődik 2016-ban. Az autó alapja a hosszú tengelytávú Audi A6, ami már Kínában készül. A 2.0 TFSI korszerű négyhengeres benzinmotor termel 211 lóerőt (155 kW) és 350 Nm (258.1 lb-ft) nyomatékot. A tárcsa alakú elektromos motor biztosít 91 kW teljesítményt és 220 Nm (162.2 lb-ft) nyomatékot. A rendszer teljesítménye 245 lóerő (180 kW) és a maximális nyomatéka 500 Nm (368.8 lb-ft), ami 8 fokozatú Tiptronic váltón keresztül jut a kerekekhez.   

 
    
Az új A6 L e-tron saját súlya több, mint 2 000 kg (4 409.2 lb), ami szállít sportos teljesítmény a 8.4 másodperce 0-100 km/órás (62.1 mph) gyorsuláshoz, valamint a csúcssebessége 210 km/óra (130.5 mph). A mérési előírások szerint Kínában a plug-in hybrid járművekkel, a fogyasztása csak 2.2 liter/100 km (106.9 US mpg), valamint a CO2-kibocsátása 52 g/km. Az e-tron változat tisztán elektromosan 50 km-t tud megtenni CO2-kibocsátás nélkül, de a rendszer teljes hatótávja 880 km. A Lithium-Ion akkumulátor 104 cellát tartalmaz, a fedélzeti 14,1 kWh energiával. A csomagtere csak 340 literes az új változatnak az akkumulátor csomag miatt. A vezető választ a négy vezetési mód közül, amik tartalmazzák az EV (electric vehicle), a hybrid, a Battery Hold és a Battery Charge módokat.  
    
Az EV elektromos jármű mód a fontossági sorrend élén az elektromos vezetéssel, amikor 135 km/óra (83.9 mph) a csúcssebessége. A hybrid mód a hybrid vezető rendszer választ vezetési típust a lehető legjobb fogyasztáshoz. A Battery Hold módban a rendszer tárolja az elérhető elektromos energiát, és tölti az akkumulátort a Battery Charge módban. Az elektromos motor biztosítja a legjobb fékezést, az akkumulátor töltéséhez. A hidraulikus fékek használtak erős fékezéssel. A kijelzők az Audi A6 L e-tron-val ad részletes információt az állapot körül a hajtáslánccal és az akkumulátor töltéssel. Az erőmérő a műszerfal kijelzőjén a teljes rendszer teljesítménnyel. A monitor az MMI navigációval plusz vizualizálja az energia áramlást a hybrid rendszerben, a tartomány és a fogyasztási értékek a vezető információs rendszeren.  
    

A szám vizuálisan felismeri a plug-in hybrid modelleket az Audi-tól. A 18”-as alu. felnik jellemzők a finom e-tron design-ra, valamint a LED fényvezető a légbeömlőkben generál aláírást a lépcsőzetes vonalakkal. Az e-tron jelvények szépítik a sárvédőket és a csomagtér ajtót, valamint a diffúzor elrejti a kipufogó rendszer végeit. Az elegáns design, a páratlanul tágas és művelt utastér, a magas utazási kényelem, és a fejlett szórakoztató rendszer – az új A6 L e-tron jellemzői. Az új modellt közösen készíti az Audi és a FAW-Volkswagen, Changchun-ban és az értékesítését 2016-ban kezdik meg a Kínai piacon. 

- Kartos Patrik -

2015. 05. 01., 15:47:22

 
   

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter 

 

 

Free Hit Counter
Free Hit Counter

Asztali nézet