MENÜ

2016 Porsche 911 GT3 RS – Genf

Porsche bemutatta az új 911 GT3 RS-t, ami újra ötvözi az utcai sportkocsit és a versenyautót. Az új modell felszerelt a maximális fokozatú motorsport technológiával, ami jelenleg lehetséges az utcai legális 911-ben és megfelel a mindennapi vezetéshez. A kiterjesztett módosítások a vezető rendszerrel, aerodinamikákkal, és a könnyű design fokozza a teljesítményt, ami még több, mint a 911 GT3-ban. A 7 perc 20 másodperces köridővel az új 911 GT3 RS legyőzi, a történelmi rekorder Carrera GT szupersportkocsit, ami csak 7 perc és 29 másodperces időt futott a Nürburgring-en. A 911 GT3 RS ünnepelte világ premierjét a 2015 Geneva International Motor Show-n. A 911 GT3 RS erejét a 4.0 literes hathengeres motor adja, ami 500 lóerőt (368 kW) és 460 Nm nyomatékot biztosít, amit kombináltak a speciálisan fejlesztett PDK sebességváltóval.

 

A motor, ami nagyobb változásokat kapott és legtöbb erőt biztosítja, mint a bármelyik szívó motoros, a közvetlen üzemanyag befecskendezéses a 911-es családból. A nagyteljesítményű sportkocsi gyorsulása álló helyzetből 100 km/órára 3.3 másodpercet vesz igénybe, és 200 km/órára 10.9 másodperc. A kombinált NEDC fogyasztása 12,7 l/100 km. A funkciói tartalmazzák a sebesség korlátozó Pit Speed gombot, ami motorsportban hasznos lesz. Az új modell ad a vezetőnek több szabadságot a menetdinamikákkal, miközben szintén biztosít számukra további segítséget, amikor a vezető versenypályán megy. A 911 GT3 RS mestermű az intelligens könnyű design-val, és először készült a tető magnéziumból, valamint szénszálas motor és csomagtér tetőt használtak és más könnyű alkatrészek készültek alternatív anyagokból. Az új RS modell kb. 10 kg-val könnyebb lett, mint a 911 GT3.   

A karosszéria jön a 911 Turbo-tól, és ez kifejezi a státuszát, mint majdnem versenyautó az RS aerodinamika hozzáadott alkatrészeknek. Az első légterelő ajak, ami kiterjeszti a közeli úton, és a nagy hátsó szárny megerősíti az uralkodó megjelenést. A 30 cm széles mélyedés kiterjed központilag a CRFP motorháztető, és a magnézium tető mellett. A másik jellegzetessége az egyedülálló első kerékdob légnyílása, ami növeli fel részt a szárnyakkal – éppen, mint a fajtiszta motorsport autók, valamint növelik a leszorító erőt az első tengelyen. Az alváz a 911 GT3 RS-vel lesz hangolt maximális menetdinamikával és a pontossággal. A hátsótengely kormányzás és a Porsche Torque Vectoring Plus a teljesen változó hátsó tengely differenciál zár növeli a gyorsaságát és erőteljességét, valamint a szélesebb első és hátsó nyomtávja biztosítja a még jobb borulásgátlást, mint a 911 GT3-ban.

A 911 GT3 RS jön a legszélesebb gumiabroncsokkal, ami a többi 911 modellhez hasonlóan, mint alapfelszerelés része. Az eredmény: még gyorsabb beindítási jellemzők, és még magasabb kanyar sebesség. Az utastér design-ja 911 GT3 RS-ben az Alcantara elemekkel alap a jelenlegi 911 GT3-on. Az utastere még megkapta az új kagyló üléseket, aminek alapja a szénszálas kagyló ülés a 918 Spyder-től. Az alapfelszerelés még tartalmazza a Club Sport Package-t az előkészített akkumulátor főkapcsolóval, és a 6-pontos biztonsági övvel, valamint a tűzoltó készülékkel. Az opciós Sport Chrono Package, ami hozzáteszi a beépített stoppert, és a Porsche Track Precision alkalmazást okostelefonhoz. A Track Precision alkalmazás tudja használni a köridő automatikus mérését GPS-en keresztül, és a mért adatok okostelefonon megnézhetjük a sok vezetési paraméter olyanok, mint a jármű sebessége, az oldalirányú gyorsulás, valamint a gyorsulás és a lassítás a menetirányban. A 911 GT3 RS a Német piacon májusban (2015) fog megjelenni. A Németországi kezdőára 181 690 € lesz, ami a jelenlegi árfolyamon kb. 54 860 000 Ft.

- Rick -

2015. 05. 05., 10:55:21

 

 

 

 

 

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

 

Free Web Counter
Free Web Counter

Asztali nézet