MENÜ
   

 

 

 

 

 

2015 Nissan Navara - AUSTRALIA

Nissan elkészített a pickup örökségével – a megbízhatósággal és újításokkal, a teljesen új NP300 Navara-t, amit az Ausztráliai piacon mutattak be, és hamarosan értékesítése is megkezdődik. Nissan már 80 éve gyártja a megbízható pickup-jait. A Nissan már 14 millió pickup-ot eladott 180 különböző országban. Az NP300 Navara egy megbízható pickup-ot több, mint 40 000 teszttel biztosítja a legjobb minőséget, ami alatt 1 000 000 km-es vezettek le az új modelleken, az igazi körülmények között, ami tartalmazta a vidéki és nagyvárosi Ausztráliát. Az erős design, a prémium utazási kényelem, és az okos technológia képes egyesülni a kemény és okos alkotásban, ami a teljesen új innovatív pickup. Az NP300 Navara áll a versenytársakkal a legjobbak között a szegmensben a dízel alacsony fogyasztásával. A könnyű haszongépjármű ügyfeleknek az első a kategóriájában, amire jellemző a gerinc támaszos első ülések, és a LED nappali fény.

 
 

Az élvonalbeli design, teljesítmény támaszkodik az okos technológiákon és a biztonsági felszereléseken, amik kombinációk az élvezetes vezetéssel. A teljesen új Nissan NP300 Navara szállít prémium kényelmet, innovatív jellemzőket, és fejlett technológiát, miközben a fenntartása erős, alkalmas, és megbízható karakterisztika, ami hasznos elvárás az ügyfeleknek. Az NP300 Navara megjelenésének jellemzői, a kombinált Nissan Pickup örökség és a javuló design kifejezés. A védjegy Nissan V-motion hűtőrácsa folyik keresztül a motorháztetőn az orráig, aminek eredménye a sima, dinamikus karakteres vonalvezetés. Más design jellemzői olyanok, mint a védjegy nappali futófények, és a króm az ablakok körül adnak kiemelkedő és megkülönböztető benyomást. A V-Motion motívum folytatódik a csomagtér ajtón a Nissan jelvénnyel.

Hajtáslánc

Az NP300 Navara modern design mellett megújult erőforrásokat is kapott, amik még takarékosabbak lettek. A motorválaszték tartalmazza az új ikerturbós, YS23DDTT 2.3 literes, négyhengeres, két felülfekvő vezérműtengelyes dízelmotort. A két fokozatú turbófeltöltő, a 200 MPa-s befecskendező rendszer, a hő elvezető rendszer, és az elektromosan változó olaj pumpa segíti előállítani a 140 kW (190 lóerő) teljesítményt, és 450 Nm nyomatékot, ami 1 500 – 2 500 közötti fordulat tartományban áll rendelkezésünkre. Az ST és ST-X 4x2 dual cab manuális fokozatú 6.3 literes fogyasztást ért el kombináltan 100 km-ént, valamint a CO2-kibocsátása csak 166 g/km. Az YS23 motor elérhető egy turbófeltöltős változatban is (YS23DDT), ami termel 120 kW (163 lóerő) teljesítményt és 403 Nm nyomatékot.

 
 

A benzines kínálatból választható a Nissan QR25DE 2.5 literes DOHC motor, ami az Ausztráliai Nissan modellekből ismerős, mint az X-Trail vagy az Altima modellekből. Az NP300 Navara-ban ez a motor 122 kW (166 lóerő) teljesítményt és 238 Nm nyomatékot termel. A 6-fokozatú kézi váltó és a 7-fokozatú automata váltó egyensúlyt teremt a gyorsulás és az alacsony fogyasztás között. A kézi sebességváltó jellemzően a váltásokra optimalizált, és javult a váltási teljesítménye is. Az alacsony fogyasztás köszönhető az alacsony súrlódású sebességváltónak és a hátsó differenciálnak is, valamint a karosszéria és a hátsó felfüggesztés tömeg csökkenésének is. A fékezett vontatható tömege mindegyik dízel változatnak 3 500 kg lesz, ami fontos egy kemény munkára is használt pickup-nak.

Alváz és külső

Az NP300 Navara a szívós képességeinek köszönhető a teljesen létra keretes design-nak, és a merev szerkezetnek, ami alkalmaz nagy szakító szilárdságú erős acél stratégiai területeket. A könnyű létra vázat tervezték a jó ellenállósággal, a szigorú munkaterületekre, és az erős napi használatra. A five-link hátsó felfüggesztés az NP300 Navara dual cab pickup modelleknek biztosít jobb kezelhetőséget, utazási kényelmet, és off-road képességet. Az oldal irányú merevsége növekedett, miközben a felfüggesztés súlya csökkent. A növekedett jármű stabilitás szállít kifinomultabb utazást. A gyűrődési zóna a karosszéria szerkezetben elöl-hátul minimalizálja az utasok sérülésének kockázatát baleseteknél, amiben segít a Side Impact Door Beam és az Automatic Fuel Valve Cut. A törés zónák elöl és hátul elnyelik az erőhatásokat, miközben a biztonsági zóna megvédi az utasokat.

 
 
A valódi off-road jármű javított off-road képességeket kapott, amik tartalmazzák a 450 mm-es gázlómélységet, és az 50°-os oldal dőlésszögét. Az Active Brake Limited Slip (ABLS) funkciók mindegyik keréken dolgozik, mivel a mechanikus LSD csak a hátsó kerekeket tudja szabályozni. A Brake Limited Slip Differential a 4x2 és 4x4 változatokban megtalálhat. A Hill Start Assist visszagurulás gátló az NP300 Navara ST-X 4x4 modellekben alapfelszerelés része. A Hill Descent Control lejtmenet vezérlés a járművet a gáz és fék pedálok használata nélkül meredek lejtőn a 4LO vagy a 4H módban szépen finom engedi le. Az új modellben váltás közben is lehet a 4WD rendszeren módot választani a forgó kapcsolón keresztül - a 2WD és 4WD (4H mód) módok között egy egyszerű csavarással, ami 100 km/órás sebességig lehetséges. A minimális fordulóköre az NP300 Navara-nak csökkent 11.8 méterre a DX és RX modellek esetében, valamint 12.4 méter lesz az ST és ST-X felszerelésű Navara-knak.  
 

Mindegyik dual cab pickup jellemzője az első hűtött tárcsafékek, a hátsó dob fékek, a független dupla kereszt lengőkaros első felfüggesztés - az első stabilizátor rúddal, a five-link hátsó felfüggesztés, és a kormányrásegítő (szervó). A kerekek 18”-as méretűek az ST-X-en, 16”-osak az ST és RX modelleken, valamint az alap DX felszerelésű változatok 15”-ös felniket kapnak. Az új Navara-k teljes értékű pótkereket kapnak, a javító szettek helyett. A két csatornás Utili-TrackTM System megjelenik az ST-X-en, ami lehetővé teszi a számtalan opciót a feltételek a teherrögzítéssel a csomagtérben. Az innovatív csomag uraló rendszer tartalmazza a két csatornát és a négy nagy teherbírású kovácsolt alumínium éket, amik zárnak bárhol a csatorna mentén. Az ST-X-re szintén jellemző a raktér bélés, a tető sínek, és a fűtött külső visszapillantók – elektromos beállítással, és behajtással, valamint a beépített LED jelzőfények.

Az utastér

Az NP300 Navara első osztályú utazást biztosít minden nap és hétvégén az új szinttel, a kényelemmel, biztonsággal, és technológiákkal. Az optimális kényelem készült a lehetséges beállítással, ami tartalmazza a műszerformákat és tájékozódást, a tükör alap pozicionálás és az ülés dőlésszög, ami kombinálást alkot szélesebb, magasabb, és tágasabb hatást. A hátsó ülésekben az eredmény az optimális egyensúly a lábtér, a dőlésszög, és a bőséges fejtér között.

 
 
A kínálat csúcsa az ST-X felszerelésű változat, ami a 7”-os beépített színes kijelzőt is megkapta – érintőképernyővel, és tartalmazza a szatellit navigációs rendszert - a 3D-s térképpel. Az ST felszerelés már csak 5”-os színes kijelzőt kapott, és a két alap felszerelés a DX és RX 4 colos kijelzőt kap alap felszerelésben. A Spinal Support Front Seats eredménye a fáradság csökkentés hosszú vezetések közben. Az ülés elosztja a test nyomását az ülés felületen a középső részen keresztül és a nyomást csökkenti a gerincen és az izmokon. A fűtött bőr első ülések az Navara ST-X-ben kínál optimális kényelmet és funkciókat. A vezető ülése 8-irányban állítható elektromos csúszás, hátrahajtás, magasság opciókkal, valamint elektromosan állítható deréktámasz. A két zónás klíma vezérlő és a napfény tető elektromosan egy érintéssel billen, és csúszik az ST-X-ben, aminek alapfelszerelésébe tartozik.  
 

Az ST-X utastér jellemzői tartalmazzák az Intelligent Key-t, a kulcsnélküli belépéssel, a megvilágított nyomógombos indítással és a hátsó utastér világítással. A középkonzol kínál rejtett rekeszeket, és a hátsó szellőző nyílások fokozzák a kényelmet a második üléssorban. A nagyobb tároló zsebek megtalálhatók a vezető és utas oldali ajtókban. Más tároló opciók tartalmazzák a kesztyűtartót, a felső napszemüveg tartót, a felhajtható hátsó üléseket, és a rejtett tároló rekeszt alul. Az első sorban négy és a hátsó sorban két pohártartót helyeztek el, valamint két üveg tárolót elöl és hátul. Az utastér még kapott három 12 Voltos csatlakozót mindegyik dual-cab változatban.

- a cikkben szereplő képek a www.nissan.com.au és www.nissan.com.au/Discover/News oldalakról származnak - 

- Kartos Patrik -

2015-06-05, 19:03:55

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

 

Free Counters
Free Counters

Asztali nézet