MENÜ
   

 

 

2016 BMW X1

Az új BMW X1 utódja felnőtt a prémium kompakt szegmensben, a Sports Activity Vehicle DNS-vel. Az utastere az új X1-esnek kínál több helyet az utasoknak és csomagoknak, az élvonalbeli prémium környezettel és a funkcionalitás megalapozott. A négyhengeres motorok a BMW Csoport legújabb generációs teljesítmény egységei, a hatékonyan optimalizált verziók - a BMW xDrive intelligens összkerék-meghajtás rendszerrel. A fogyasztása és CO2-kibocsátása csökkent 17%-val. A piac vezető dinamikák és hatékonyság, az új felszerelés jellemzőkkel, szintén segítenek az új BMW X1-et szegmensben pozícióban tartani.

 
     
A tételek között az opciós listán megjelentek a full-LED fényszórók, a Dynamic Damper Control (dinamikus lengéscsillapító vezérlés), a BMW Head-Up Display, és a Driving Assistant Plus rendszer. A masszív arányok és a dinamikus vonalak kölcsönöznek az új BMW X1-nek uralkodó megjelenést, és a legfiatalabb tagja a BMW X modell családnak. Az új modell felnőtt magasságban az elődhöz képest 53 mm-vel, ami segítette növelni az utastér tágasságát. A jelentősen emelt ülés pozíció elöl 36 mm-vel, és hátul 64 mm-vel optimalizálták a vezető kilátását az útra. Az 505 literes csomagterét növelni is tudjuk, a 40:20:40 arányban dönthető hátsó üléssor ledöntésével, egészen 1 550 literig – az csomagtere 85 literrel nagyobb alaphelyzetben az elődnél. Az opciós ledönthető első utas oldali ülés és a hátsó üléssor, ami csúszik 13 cm-t előre és hátra, ami kínál még jobb variálhatóságot.  
     
Az utastér design az új BMW X1-vel kombinált a vezető központú pilótafülke design, ami válik fémjellé a márka modellekkel az érintés elmozdítással mérvadó, az SAV stílusú vezetési élmény, és a kortárs prémium környezet. Az alapfelszerelés tartalmazza a klímát, az audio rendszert – USB és AUX csatlakozókkal, és az iDrive operációs rendszert, amihez 6,5 colos érintőképernyőt adnak a műszerfalba építve. Az új modell elérhető lesz Advantage, Sport Line, xLine, és M Sport csomagokkal, mint alternatív alapfelszerelés a célzott egyéniséghez. A második generációs BMW X1 átlag fogyasztás 6,4 – 4,1 l/100 km (44,1 – 68,9 mpg) között mozog motorváltozattól függően, amihez 149 – 109 g/km-es CO2-kibocsátás társul. A kínálat tartalmazza a két benzin- és három dízelmotort, ami elérhető októbertől (2015). A négyhengeres motorok a BMW Csoport új motor családjának része.  
      
A teljesítmény kínálat 150 lóerőtől (110 kW) kezdődik, és egészen 231 lóerőig (170 kW) tart. A motorokhoz 6 fokozatú kézi váltót, vagy 8-fokozatú Steptronic automata váltót szerelnek, de mindkettő új fejlesztés. Az xDrive intelligens összkerék-meghajtás rendszer szintén megmaradt, az új X1-ben a tovább fejlesztett változatban. A súlycsökkentés, a kompakt, és hatékony rendszer felhasználása az elektrohidraulikusan vezérelt többtárcsás kuplung javítja az elosztást az első és hátsó tengely között, mint éles helyzetekben könnyű kezelhetőséggel. Csatlakozott a BMW X1 sDrive20i és az sDrive18d változatok, amik elsőkerék-meghajtás szerkezetet kaptak, amit fejlesztettek a BMW 2 Series Active Tourer, és BMW 2 Series Gran Tourer modellekhez. A változás a BMW X1 generációval szintén hoz jelentős lépést az intelligens csatlakozással.  
       

Az új hozzáadott kínálat a BMW ConnectedDrive jellemzőivel, ami a BMW Head-Up kijelző, mint a nagyobb BMW X modellekben, a vezetővel kapcsolatban az információt közvetlenül a szélvédőre vetíti ki. A BMW X1 most szintén meghatározott a Driving Assistant Plus felállás, az aktív tempomat rendszer (Active Cruise Control) – Stop&Go funkcióval, sávelhagyásra figyelmeztetés (Lane Departure Warning), a forgalmi dugó asszisztens (Traffic Jam Assistant), ütközés figyelmeztetés (Collision Warning), és a gyalogos figyelmeztető (Pedestrian Watning) – városi fékezés funkcióval.

- Kartos Partik -

2015-07-03, 12:08:36

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

 

 

Free Web Counter
Free Web Counter

Asztali nézet