MENÜ
   

 

 

 

 

2015 Ford EcoSport - EU

A Ford Motor Company korábban bejelentette, hogy a Ford EcoSport SUV kínál kifinomult stílusú feljavítást, javított menetdinamikát, és új felszerelést több kényelemmel. Az EcoSport kompakt SUV a hátra szerelt pótkerék nélkül mutatkozik be először. A hajszálnyi és stílusos utastér fejlesztések tartalmazzák az alap részben bőr üléseket, a Titanium modelleknél az új kormánykerék design-val, és a hozzáadott króm részletekkel. A kényelem és a komfort szintén fokozott a Winter Pack-vel, aminek jellemzői a fűtött szélvédő, a fűtött külső visszapillantók, és a fűtött első ülések. Az EcoSport menetdinamikája javított az átdolgozott rugókkal, lengéscsillapítókkal, hátsó torziós rúddal, az Electronic Stability programmal, és az Electronic Power Assisted Steering beállításokkal.

 

 

2015 Ford EcoSport - EU

 
Az EcoSport elérhető a Ford több díjnyertes motorjával az 1.0 literes EcoBoost benzinmotorral, az 1.5 literes benzinmotorral, és az 1.5 literes TDCi dízelmotorral. A stílusos és praktikus Ford EcoSport kínál ügyfeleknek rugalmas és ekonomikus SUV-t. A Ford EcoSport modellek a hátra szerelt pótkerék helyett gumiabroncs javító szettet kapnak, mint alap felszerelés része, miközben a hátsó szárnyas ajtó design-t szintén árdolgozták és már könnyebb hozzáférés biztosít a csomagtérhez, részleges nyitással. Mindegyik modell most felszerelt a jellegzetes EcoSport jelvénnyel a hátsóján, így a kompakt SUV több prémium érzést ad. Az utastere a részleges bőr ülésekkel kínált, mint alapfelszerelés része a Titanium modellekben a magas minőségű anyagokkal.  

 

 
A sötétített ablakok elérhetők mindegyik EcoSport felszerelés szintnél, miközben a WinterPack szintén hozzáteszi a hátsó ülés szelőzést emelt szintű kényelemmel a hátsó utasoknak a hideg időjárásban. A faszén fekete alacsonyabb műszerfalat, középkonzolt, és ajtó elemeket kapott, miközben a műszeregységek elsötétedő funkciót kaptak, és króm gyűrűt. Az EcoSport modellek felszerelése tartalmazza a Ford SYNC hang vezérelt csatlakozó rendszert, a jellemző 4”-os színes kijelzővel a középkonzolon. A kézifékkar pozicionálása javult az EcoSport modellekben az optimalizálták könnyebb elérésre és használatra. A zaj, vibráció, és keménységi szintje szintén csökkentet a vastagabb zajszigetelő anyagokkal az ajtókban és a műszerfalban, valamint szorosabb tömítésekkel a pedálok körül, a kifinomultabb utastér környezettel és csendesebb utazással.  
    
A motor és váltó átdolgozott, és kínál többet alacsony fordulaton és jobb vezethetőséget. A jelentős fejlesztések az EcoSport menetteljesítményeivel szállította, a következő fejlesztési munkát a Ford Lommel Proving Ground-val, ahol 80 km-es tesztpályával tartalmazza a pontos másolatot az igazi útfelülettel Európán keresztül. A merevebb hátsó torziós rúd kínál nagyobb ellenőrzést a karosszéria dőlésben, és az átdolgozott rugók, lengéscsillapítók javítják a csillapítást. A 10 mm-es hasmagasság csökkenés, az EcoSport súlypontját javítja és ezzel együtt a kezelhetőségét is, valamint az Electronic Stability Control-val és az elektromos kormányrendszerrel szintén kifejezetten hangolták az Európai utakhoz.  

  

2015 Ford Kuga, 1.0 EcoBoost motor, 2016 Ford Edge

 

Az 1.5 literes TDCi most kínált 95 lóerőt, ami 5 lóerővel javult és szállít 4.4 l/100 km fogyasztást és 115 g/km CO2-kibocsátást. A 125 lóerős 1.0 literes EcoBoost 5,4 l/100 km-es fogyasztással és 125 g/km-es kibocsátással rendelkezik, miközben az 1.5 literes Ti-VCT motor szállít 6.3 l/100 km-es fogyasztási és 149 g/km-es CO2-kibocsátási értéket. Mindegyik motor most találkozik az Euro6 szint kibocsátási értékével. További technológia, ami elérhető lesz később ez évben az EcoSport-hoz, először tartalmazza a műholdas navigációt és a Rear View Camera-t (tolató kamera), amik segítenek a vezetőnek a manőverezésben a járművel, amikor tolatunk. A kompakt Ford EcoSport része a Ford növekedésének a SUV kínálatában – Európában, ami szintén tartalmazza a közepes méretű Kuga-t, és a kiterjesztése tartalmazza az Edge SUV-t - ami 2016 elején érkezik meg.

- Kartos Patrik -

2015-07-16, 13:43:38

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

 

Free Hit Counter
Free Hit Counter

Asztali nézet