MENÜ
   

 

 

 

 

2015 Audi A4 & A4 Avant

 

Audi bemutatta az új A4 generációt a lenyűgöző technológiával és esztétikával. A márka legkeresettebb családjában lesz újrafejlesztett, így ez újra definiálja szintet a szegmensben. A fejlesztési munka során a CO2-kibocsátását is csökkentették. Az új A4-es a legjobb ellenállási tényezővel rendelkezik a kategóriájában, ami 0,23. Az új modell szintén lenyűgözően alacsony CO2-kibocsátással rendelkezik, ami 95 g/km (152.9 g/mile) a 2.0 TDI ultra sedan változatban. Az A4 Sedan 2.0 TDI ultra 110 kW (150 LE) teljesítménnyel rendelkezik, és az A4 Avant esetében a CO2-kibocsátása 99 g/km (159.3 g/mile). A 2.0 TFSI benzinmotor 190 lóerő (140 kW) teljesítménnyel rendelkezik, ami mellett 109 g/km-es (175.4 g/mi) CO2-kibocsátás jár az A4 Sedan ultra változat esetében. A legerősebb választható motor a két TDI hathengeres egység lesz, a 272 lóerős (200 kW) változatig.

 
     
A vezető asszisztens rendszerek és a szórakozás a luxus minőséggel. Az új generáció a négy hengeres TFSI motorokkal, az újonnan fejlesztett égési módszerek szintje feltételekben a fogyasztással, kibocsátással, és a teljesítmény – a 4-hengeres benzinmotorok. Az A4 Sedan és az A4 Avant értékesítését ősszel kezdik meg. A 4.73 méter (15,5ft) hosszú, és a 2.82 méteres (9.3 ft) tengelytávú új A4 és A4 Avant, megkapta a Singleframe hűtőrácsot, és az opciós listáról elérhető LED és Mátrix LED technológiás fényszórókkal, ami a vizuális védjegye lesz. Az elődhöz képest az autó méretei növekedtek, de a súlya csökkent 120 kg-val motortól függően. A új Audi modellek karosszériája az egyik legkönnyebb a kategóriában, ami köszönhető az intelligens anyag keveréknek és a könnyű szerkezetnek.  

  

2016 Audi A4 Avant

 
Az utasok élvezik majd a nagy helyet, és a sima vonalak hangsúlyozzák a szélességét az utastérnek. Az eleje a műszerfal jellemzői a széles sáv, a légnyílásokkal, és a nagy dekoratív felülettel. A minőség, a kivitelezéssel kompromisszum nélkül magas. A színek és anyagok még több szabadságot adnak az ügyfeleknek az összeállítás során. Az új A4 Avant-nak kínál alaphelyzetben 505 literes csomagteret, de a hátsó ülések ledöntésével 1 510 literig bővíthetjük. Az elektromos csomagtér ajtó alap felszerelés része. Az opciós extrák a szenzor vezérelt nyitás és zárás funkcióval felszerelt csomagtér ajtónak. A két új modell nagy kínálattal rendelkezik az intelligens technológiákkal.  
     
A műszaki csemegék az új A4-vel tartalmazzák az Audi virtuális pilótafülkét, az Audi Matrix LED fényszórókat, az Audi okostelefon felületet, a Bang&Olufsen hangrendszert – a 3D hangzással, a head-up kijelzőt, és az új vezető asszisztens rendszereket, valamint az Audi csatlakozási szolgáltatást. A két innováció az opciós Audi virtuális pilótafülke, és a teljesen digitális kombinált eszköz, a jellemző 12.3 colos LCD képernyővel, ami a legfontosabb információkat biztosítja, a ragyogó nagy felbontású grafikával, a nagy részletességgel, és a kifinomult hatással. A fő szórakoztató rendszer, az MMI Navigation plus – az MMI touch-val, és a nagy 8.3 colos képernyővel, a touchpad-vel, a forgó vezérlővel.  
     
Az új természetesebb hangvezérlő rendszer szintén megérti a hétköznapi beszédet, ami olyan, mint pl. „I want to call Peter Miller” (Felakarom hívni Peter Miller-t). Az új A4 és A4 Avant értékesítését Németországban kezdik meg, ahol először 7 motorral lesz elérhető, ami tartalmazza a három TFSI és a négy TDI motort. A motor kínálat a 150 – 272 lóerő közötti motorokat tartalmaz, amiknek a fogyasztása csökkent 21%-val. Az A4 2.0 TDI ultra fogyasztása csak 3,7 l/100 km (63.6 US MPG), és a CO2-kibocsátása csak 95 g/km (152.9 g/mile). Az adatok hasonlóak az A4 Avant-nál is, ami 3,8 l/100 km-es fogyasztást, és 99g/km-es kibocsátást jelent. Minden motor kombinált a magas hatékonysággal, a sportos erővel, és a sima járással. A két 3.0 literes TDI 6-hengeres motorok jellemzői is ezek.  
     
Az új Audi A4 úttörő innovációval és benzinmotorokkal is elérhető, mint a 2.0 TFSI ultra 190 lóerős motor, a teljesen új égési eljárásával, ami lehetővé teszi a 4,8 l/100 km-es fogyasztást és a 109 g/km-es CO2-kibocsátást. Az új modell generáció g-tron verzióban is elérhető lesz, ami használható földgáz üzemanyaggal is. A hajtáslánca és az alváza az új Audi A4 és A4 Avant-nak lesz teljes átépített. A 6-fokozatú kézi váltó, a 7 fokozatú S-tronic (most elérhető elsőkerék-meghajtással), és a 8-fokozatú tiptronic váltókat újratervezték. Az automata váltók most biztosítanak alacsonyabb fogyasztást. A legerősebb TDI-hez az Audi kínál sport differenciált a hátsó tengelyhez, mint opció elérhető lesz 2016-tól. A kezelhetősége az új A4-nek készült nagy ugrással előre, egyrészt sportos, és teljesítmény orientált, de összpontosított a kényelemre. A felfüggesztése és kormányzás szűri ki az út egyenetlenségeit.  
     

A teljesítmény alapja az újrafejlesztett 5-link-es tengelyek, és az elektromechanikus kormányrásegítő. A menetdinamikája, és az első osztályú utazási komfortja, mellett csökkenti a fogyasztása. Az opciók hozzáteszik a dinamikus kormányzást, ami változó áttételű az autó sebességétől függően, és a kormányzási szöge, valamint a felfüggesztése az állítható lengéscsillapítóval, amit a vezető választhat két beállítás közül, amik sports (sport) és comfort (kényelem) módok. Mindkét futómű beállítás tartalmazza az Audi drive select menetdinamikai rendszert, ami alap felszerelés a 190 lóerős motorral szerelt változatoktól a legerősebb motorig. Az új modellek rendszere segít a vezetőnek üzemanyag takarékosan közlekedni, valamint még megkapta az Audi aktív sávtartó asszisztens segítséget, és a Stop&Go adaptív tempomatot. Az új modell generációt várhatóan követni fogja az Allroad off-road, az S4, és RS4 változatok is.

- Kartos Patrik -

2015-07-17, 19:32:44

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

 

Free Web Counter
Free Web Counter

Asztali nézet