MENÜ
   

 

 

 

 

 

 

2016 Chevrolet Camaro

Chevrolet új generációs Camaro-ja is elérhető lesz Európában, ami a 6. generációs Camaro. A 2016-os modellt több, mint 8 versenypályán tesztelték a világ körül, és az Autobahn-on is, valamint kínál magasabb szinteket a teljesítménnyel, technológiákkal, és kifinomultsággal. A Camaro értékesítését US-ban még idén megkezdik, de Európába csak 2016-ban érkezik meg tavasszal vagy nyáron. Az Európai változat, mint LT és V-8 modellként lesz jelen. Az árak és a technikai adatok legközelebb az indítás előtt lesz. Az új Camaro elérhető 3 választható hajtáslánc kombinációval, mindegyik javított teljesítménnyel és fogyasztással rendelkezik.

 

2016 Chevrolet Camaro & Camaro Convertible

 
A 6. generációs Camaro alap motorja az új 2.0 literes turbófeltöltős benzinmotor, ami a SAE hitelesített mérése szerint 275 lóerőt (205 kW) és a 400 Nm-es (295 lb-ft) nyomatékot tud leadni. A széles nyomaték tartomány a csúcsnyomaték 90%-át biztosítja a 2 100 – 3 000 fordulat között, és a maximális nyomatékát 3 000 – 4 500 között adja le. A turbós motorral a Camaro fogyasztása kb. 8.0 l/100 km (egyenértékű a több, mint 30 MPG US-vel) országúton, és a 0-100 km/órás gyorsulása várhatóan eléri a 6.0 másodpercet (0-60 MPH-t 6.0 másodperc alatt teljesíti). A 2.0 literes Turbo motorral a várható gyorsulása 0-100 km/órára 6.0 másodperc (0-60 MPH kevesebb, mint 6.0 másodperc), és a fogyasztása alacsonyabb 8.0 l/100 km-nél, ami a leghatékonyabb Camaro, amit valaha készítettek. A 2.0 literes turbófeltöltős motor elérhető a teljesen új Hydra-Matic 8L45 váltófüles automata váltóval, ami 8 fokozatot biztosít a takarékos fogyasztáshoz.  

 

2016 Chevrolet Camaro SS & Camaro RS

 
Az Európai verziókat felszerelik az alap Bose audio rendszerrel, ami felerősíti az eredeti hangot a 2.0 literes turbómotorral szerelt változatokon. A legerősebb változat a Camaro V-8 hivatalosan Európában, az új 6.2 literes LT1, közvetlen befecskendezéses, SmallBlock V8-assal, ami 455 lóerőt (339 kW) és 617 Nm (455 lb-ft) nyomatékot biztosít. Az LT1 motor elérhető az alap 6-fokozatú kézi váltóval, az új Active Rev Match technológiával, a gázpedál tökéletesen időzített a visszaváltásra, de választható lesz a Hydra-Matic 8L90 a váltófüles 8-fokozatú automata váltóval is. A 6.2 literes V-8 jellemzői a mechanikus hang fokozások rezonátorokkal, amik közvetlen indukció a hanggal a motortérből az utastérbe. Az 2016-os Camaro motorja elérhető a dual-mode kipufogóval, aminek jellemzői az elektronikusan vezérelt szelepek.  

2016 Cheverolet Camaro motor kínálat - 6.2 V8, 3.6 V6, & 2.0 Turbo

 
A Dual-mode kipufogóval, vezetők két mód közül választhatnak a „stealth” mód, és a „track” mód. A Camaro külseje formásabb és izmosabb hatást mutat, amik készülnek az új autó megjelenésével, aminek védjegye az alacsonyabb és szélesebb megjelenés. A teljesen új utastér megkapta a középkonzolt, az intuitív vezérlőket, a lapos fenekű kormánykereket, és a magasabb minőségű anyagokat. A kiterjedt számítógépes tervezésen keresztül, a szerkezeti merevsége növekedett 28%-val, míg a karosszéria súlya csökkent 60.5 kg-val (133 font súly). A súly csökkentés eredménye a Camaro súlyának csökkentésének, több, mint 90 kg (200 font súly) megtakarítás. A jelentős súly megtakarítás köszönhető az alumínium műszerfal keretnek - az acél helyett, ami megtakarított 4.2 kg-ot (9.2 font súly).  

 

2016 Chevrolet Camaro Convertible

 
A Camaro még használja a könnyű elemeket, amik tartalmazzák az alumínium első felfüggesztés link-eket, és az új five-link hátsó felfüggesztés rendszert, amik 12 kg-val csökkentik a teljes felfüggesztés súlyát. A könnyebb, merevebb szerkezettel, és az erősebb motorokkal, a Gen-Six Camaro V-8 szállít jobb köridőt, mint a korábbi 5. generáció. A hozzáadott Magnetic Ride Control elérhető a Camaro V-8-hoz most először. Az aktív felfüggesztés figyeli az út és vezetési körülményeit, amit 1000-szer ellenőriz másodpercenként, és automatikusan változtatja a lengéscsillapítók beállításait optimalizálva az utazási kényelemhez. Az új Camaro modellek Brembo fékeket használnak, amit az autó súlyához és teljesítmény képességeihez optimalizáltak.  

 

2016 Chevrolet Camaro - int -

 
A Camaro LT-n elérhető fékek tartalmazzák a 320 mm-es (12.6 inch) első tárcsákat, a 4-dugattyús féknyergekkel, és a 315 mm-es (12.4 inch) hátsó féktárcsák az egy dugattyús csúszó nyergekkel. A Camaro V-8-as használja a 345 mm-es első féktárcsákat a 4-dugyattyús féknyergekkel, és a 338 mm-es hátsó féktárcsákat a szintén 4-dugattyús féknyergekkel. Európában mindkét Camaro az LT és a V-8 jellemzői az alap 20”-as alu. felnik. Az alap világítás az LT és V-8 modelleken tartalmazzák a magas intenzitású világítást, vagy a HID projector-os fényszórókat - a LED „signature lighting” nappali futófényekkel. Az LT és V-8 modellek jellemzői szintén a LED világítás a hátsó lámpákkal kombinálva, amik tartalmazzák a kiegészítő LED fényeket. A Camaro V-8 egyedülálló első ütközőt kapott az integrált fék hűtő vezetékekkel, és az egyedülálló motorháztető a funkcionális légnyílásokkal, amik javítják a motor hűtést.  

  

2016 Chevrolet Camaro részletek

 

A V-8-as modellek még kapnak egyedülálló hátsó légterelőt is. Az új külső megjelenése mellett az utastere is rögtön felismerhető. A műszerfal panel példával indulás az előző modelltől, de megtartják a Camaro ismerős dual-binnacle-style műszercsoportját a motorháztetőn. A műszercsoport jellemzői mellett ellátja a vezetőt lényeges teljesítmény információkkal, valamint elérhető a 8-colos nagy felbontású középső képernyővel, ami a hozzáadott információt tartalmazza a navigációnak, a teljesítménynek, és az információs jellemzőknek. A másik 8 colos képernyő integrált a középkonzolba, ami szolgál, mint a kezelőfelület fokozása, a következő generációs MyLink rendszerrel.

- Kartos Patrik -

2015-08-21, 20:58:11

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

 

Free Counters
Free Counters

Asztali nézet