![]() |
||
|
2016 Cadillac CT6 Plug-In Hybrid Cadillac bejelentette a Shanghai-i autókiállításon, hogy a CT6 elérhető lesz Plug-In Hybrid Electric (PHEV) meghajtás rendszerrel is. Az új PHEV rendszer várhatóan felére csökkenti a CT6 fogyasztását, a hagyományos hajtáslánccal felszerelt modellekhez képest. A CT6 PHEV a fejlett könnyű szerkezetet használja, ami egyedülálló a presztízs sedan-ban. A CT6 Plug-In Hybrid rendszer tervezett a teljesen elektromos hajtással a mindennapi ingázáshoz, miközben maximalizálja az üzemanyag takarékosságát. |
|
2016 Cadillac CT6 |
||
A CT6 PHEV a General Motors akkumulátor technológiáját használja, ami egy 18.4 kWh-s Lithium-Ion akkumulátor csomagot tartalmaz a hátsó ülések és a csomagtartó között a CT6-ban. Az akkumulátor tölthető 120 V-os és 240 V-os csatlakozóról is. A teljesen elektromos indítás kulcs fontosságú a PHEV és EV tulajdonosoknak. A Cadillac CT6 PHEV kombinálja az új hajtásláncot az elektronikusan változó váltóval (EVT). Az EVT-hez egy 2.0 literes, turbófeltöltős, 4-hengeres motort szerelnek az elektromos motorok mellett, ami egy közvetlen befecskendezéses motor. A teljes rendszer teljesítménye 335 lóerő (250 kW) és a csúcsnyomatéka 432 lb-ft (586 Nm). | ||
![]() ![]() ![]() |
||
A CT6 PHEV jellemzői az iBooster és az Electronic Stability Program a hybrid elektromos jármű regeneratív fék rendszeréhez igazítva. A hybrid fékrendszere segíti visszanyerni, az elhasznált energiát. A hybrid Cadillac hajtáslánc három választható üzemmódot biztosít, amik tartalmazzák a Normal, a Sport, és a Hold módokat. A Normál mód a mindennapi ingázáshoz készült, ami egyensúlyt teremt a kényelem, a teljesítmény, és a maximalizált EV hatótáv között. A Sport mód agresszívebb pedál reakciót biztosít és merevebb kormány reakciót. A Hold módban viszont a leghatékonyabb használja ki a rendszer tartalékait, amit szükség esetén kitud majd használni, mint a vegyes használatnál a városi és országúti használattal, amikor vezetés közben megtakarított energiát tárolja a leghatékonyabban. - Kartos Patrik - 2015-08-24, 19:13:42 |
||
|
|