MENÜ
     

 

 

2016 Porsche Mission E - IAA

Porsche Frankfurtban mutatta be az új teljesen elektromos modelljét. Az új concept autó az első teljesen elektromos modell, a 4 üléses sportkocsival a márka történelemben. A bemutatott modell részletei tartalmazzák a 4 ajtót, a 4 különálló ülést, a 600 lóerő feletti (440 kW) rendszer teljesítményt, amihez 500 km feletti vezetési hatótáv jár. Az összkerék-meghajtása, és az összkerék kormányzása mellett 0-100 km/órás gyorsulása 3.5 másodpercet vesz igénybe, és a gyors töltési ideje kb. 15 perc, ami alatt 80%-ra lehet feltölteni az akkumulátorokat. A hajtásláncot már tesztelték a Le Mans győztes 919 Hybrid-ben. A teljesen elektromos modell a 100 km/órás tempót álló helyzetből 3.5 másodperc alatt éri elé, valamint a 200 km/órás sebességet 12.0 másodperc alatt.

 

2016 Porsche Mission E  

2016 Porsche Mission E

 
A nagy teljesítményt összkerék-meghajtás rendszer, és a Porsche Torque Venctoring biztosítja, amik a kerekekhez juttatják és elosztják a nyomatékot a négy kerék között. A tisztán elektromos hajtásláncot használó Mission E modell 500 km feletti hatótávval rendelkezik, de gyors töltés során is kb. 400 km-t meg tud tenni gond nélkül. Az új modell vezetési élményét még fokozták az alacsony súlyponttal, ami köszönhető a padlóba épített új generációs Lithium-Ion akkumulátornak is. A karosszéria készül több anyagból, mint az alumínium, az acél, és a szénszál erősített polimer, amik alacsonyan tartották a súlyát az új Porsche-nak. A teljesítményét 21”-es első-, és a 22”-es hátsókerekeken viszik át az útra a nagy teljesítményű abroncsokon keresztül. Az új típusú mátrix LED fényszórókat is megkapta, valamint a légnyílásokat, amik futurisztikus jellemet kölcsönöznek a Mission E-nek.  

2016 Porsche Mission E - 07  

2016 Porsche Mission E - int -

 

A jellegzetes első légterelő, és az extrém mélyen vágott motorháztető hivatkozás a 911-es design-ra. Az új modell 4-ajtót kapott, de B-oszlop nélkül, ami megkönnyíti a beszállást, mint a Ford B-Max vagy az Opel Meriva esetében. A klasszikus visszapillantók helyett kamera rendszert kapott a concept modell, ami jobb képet ad a vezetőnek. Az utastér a Mission E minden hagyományos Porsche design elemet megkapott, ami a jövő design nyelvét mutatja be a nyitottsággal a nyelvtisztító design-val, a tiszta szerkezettel, a mindennapi gyakorlatban. Az utastere megkapta a verseny kagylóülések ihlette négy különálló ülést. Az utasoknak a négy ülés kiemelkedő oldaltartást biztosít a vezető mellett. Az utastere a Porsche modelleknél megszokott 5 kör mérő órát is megkapta, amik virtuális OLED technológiát használnak. A vezető választhat a Connected Car, a Performance, a Drive, az Energy, és a Sport Chrono témák közül.

- Kartos Patrik -

2015-09-16, 20:52:03

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

2015 BMW 3.0 CSL HommageR & 1975 BMW 3.0 CSL

 

 

 
 

 

Free Hit Counter
Free Hit Counter

Asztali nézet