MENÜ
   

 

 

 

 

2017 Porsche 911 Carrera4 & Targa4

A Porsche új generációs 911-eséből már bemutatták az új 4x4-es változatokat, amik a Carrera4 és Targa4 neveket viselik majd. A tervezők növelték a sportos jellemzőit és a kényelmét az új generációs innovatív turbófeltöltős motorjaival, amik több erőt és alacsonyabb fogyasztást biztosítanak, valamint az összkerék-meghajtás mellett növelték a dinamikusságát és a vezetési biztonságát az új modelleknek. A hozzáadott adaptív PASM alváz (Porsche Active Suspension Managemenet) 10 mm-vel csökkenti a hasmagasságát, ami javítja a pálya képességeit és nyugodt vezetést biztosít hosszú távon is. A hátsó kerék kormányzás már az alap 911-eseknél is megjelent, ami után az új 4x4-es változatok is megkapják, így fokozva menetteljesítményeit.

 

2017 Porsche 911 Targe4 & Carrera4  

Az új 2017 Porsche 911 Carrera és Targa összkerék-meghajtású változatai

 
Az utastere még megkapta a funkcionálisan fokozott alap jellemzőit a Porsche Communication (PCM) kapcsolati és információs rendszerrel egyszerűsített működésével és a multi-touch kijelzővel. Az új fejlesztések a vizuális külső megjelenésben szintén kiemelik a kifinomult eleganciával a 911 Targa-val. Az egyéni design-val ellátott új 911 Targa szintén elérhető lesz a Coupe és Cabriolet változatok között. A Targa változat érdekessége a jellegzetes széles B-oszlop és a C-oszlop hiánya a hajlított hátsó ablakkal, valamint az Porsche egyedi elektromos tető nyitási rendszere. A régi Targa változatok mellett az új generációnál már elektromos tető nyitást is megoldották a tervezők, ami az egész hátsó ablakot megemeli a körülvevő karosszéria felülettel, ami alá a rendszer berakja a tetőt.  

  

Az új 2017 Porsche 911 Targa4

 
A meghajtásáról újratervezett boxermotor gondoskodik, aminek tervezésében már több, mint 4 évtizedes tapasztalata van a Porsche-nak, a turbófeltöltős technológiával a motorsportból, és az utcai modelljein egyaránt. A meghajtásról most egy új Bi-Turbo feltöltős 3.0 literes 6-hengeres boxermotor gondoskodik, ami a 911 Carrera4 és Targa4 modelleknek 370 lóerős (272 kW) teljesítményt és 450 Nm nyomatékot tud biztosítani, miközben az S változatok 420 lóerővel (309 kW) és 500 Nm nyomatékkal érkeznek a kereskedésekbe. A kombináció tartalmazza most az elektro-hidraulikusan vezérelt összkerék-meghajtást a 911 Carrera4-en először használt, és javítja a gyorsulási értéket a hátsókerék meghajtású változatokhoz képest.  

 

2017 Porsche 911 Carrera4S Convertible & Carrera 4S

 
A felszerelt opciós PDK váltóval és a Sport Chrono csomaggal a 911 Carrera4 gyorsulása 0-100 km/órára 4.1 másodperc (0.4 másodperccel jobb, mint az elődé), az S modellnél már 3.8 másodperc a sprint eredménye (0.3 másodperccel jobb). A csúcssebessége változó a 911-eseknek felszereléstől és változattól függően, ami 287 és 305 km/óra között mozog. A 911 Carrera4 Cabriolet a PDK váltóval 0.8 literrel kevesebbet fogyaszt, így a 7.9 l/100 km lesz az átlagfogyasztása. A legjelentősebb fejlesztések a 911 CarreraS Cabriolet, és Targa4 változatoknál fogyasztásba észrevehető, ami PDK váltóval 1.2 literrel csökkent fogyasztást biztosít, így 8.0 l/100 km a fogyasztása. Az új modellekhez elérhető Sport Chrono csomag mód kapcsolókat is ad a 911-eseknek, ami a 918 Spyder hybrid szupersportkocsiban is már benne volt. A mód kapcsoló gyűrű 4 módot biztosít, amik tartalmazzák a „Normal”, a „Sport”, a „Sport Plus”, és az „Individual” módokat.  

 

2017 Porsche 911 Carrera4S & Targa4 - int -

 

Az aktív összkerék kormányzás szintén fokozza a vezetési élményt, de csak opciósan választható az új CarreraS modellekhez, amit a 911 Turbo és 911 GT3-tól kap meg az új modell. Az hátsó kerék kormányzással fokozzák a manőverezhetőségét is az új modelleknek, és csökkentik a fordulókört 0.4 méterrel. A 911-esek alap kormánykereke 375 mm átmérőjű, de opciósan elérhető GT sportkormánykerékkel, ami már 360 mm átmérővel rendelkezik. A korlátozott mindennapi praktikusságát lehet javítani a légrugós rendszerrel, ami 5 másodperc alatt 40 mm-vel tudja növelni a hasmagasságát a 911-esnek, amivel javítják a hétköznapi használhatóságát. Az utastere tartalmazza az új PCM kapcsolat és információs rendszert, ami tartalmazza még az alap jellemző integrációkat az új funkciókkal a multi-touch kijelzőn a középkonzolba építve. Az alapfelszerelése tartalmazza a navigációs rendszert, ami a folyamatos kézírásos bemenetet is megkapta. A vezető még hozzáfér a valós idejű közlekedési információkhoz, ami megkönnyíti a dugók vagy azon útszakaszok elkerülését, ahol baleset történt. Az új Porsche 911 Carrera4 és 911 Targa4 értékesítését január (2016) végén kezdik meg Németországban a következő árakon, ami változhat más országokban: 2016 Porsche 911 Carrera4 – 103 983 €, 2016 Porsche 911 Carrera4S – 118 144 €, 2016 Porsche 911 Carrera4 Cabriolet – 117 073 €, 2016 Porsche 911 Carrera4S Cabriolet – 131 234 €, 2016 Porsche 911 Targa4 – 117 073 €, 2016 Porsche 911 Targa4S – 131 234 €

- Kartos Patrik -

2015-10-08, 11:32:41

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

2013 Chevrolet Corvette 427 (C6)

 

 

 

 

Free Counters
Free Counters

Asztali nézet