MENÜ
   
 

2016 SsangYong Tivoli 4x4

A SsangYong Tivoli benzines változata mellett dízelmotorral is választhatjuk, az új modell májusi megjelenése után. A benzinmotor mellett egy teljesen új 1.6 literes Euro6 dízelmotorral is választható, amihez már 4x4-es hajtáslánc is kérhető, amivel a kategóriájában csak kevés modell választható. Az újonnan fejlesztett dízelmotor az e-XDI160 Euro6-os dízelmotor, ami 115 lóerőt biztosít 3 400 – 4 000-es fordulatszám tartományban, és a csúcsnyomatékát 1 500 – 2 500-as fordulaton adja le, ami 300 Nm. A dízelmotor biztosít sima, progresszív, és teljesítmény élmény vezetést, amiket optimalizáltak a városi és az autópálya vezetésre az NVH (Noise-Vibration-Harshness – zaj, vibráció, és keménység) jellemzőkkel.

 
 

2016 SsangYong Tivoli 4x4 fiatalos, sportos megjelenéssel

 
  Az 1.6 literes dízelmotor CO2-kibocsátása kétkerék-meghajtással, és kézi váltóval 113 g/km (3.8 – 3.9 l/100 km), és az összkerekes kézi váltós változaté 123 g/km (4.2 l/100 km). Az 5. generációs E-VGT turbófeltöltős e-XDI160 dízelmotor maximális teljesítménye közép-alacsony fordulattartományban jön elő, ami fogékony vezetési élményt ad a vezetőnek. Az ügyfelek választhatnak 6-fokozatú kézi váltót, vagy Aisin 6-fokozatú automata váltót (449 000 Ft) a dízelmotorhoz. A SsangYong Koreai autógyártó már specialista a 4x4-es, és SUV modellek gyártásában, tervezésében, aminek köszönhetően egy kiemelkedően jó 4x4-es hajtásláncot alkotott modelljeihez, amit már az új TIVOLI modelljük is megkap.  
 

 

2016 SsangYong Tivoli 4x4 terepen

 
  A Tivoli összkerék-meghajtása egy intelligens, és fejlett összkerék-meghajtás nyomaték igénylő rendszer. A normál vezetési körülmények alatt a motor nyomatékának 100%-át küldi az első kerekekhez rendszer, hogy az autó fogyasztása alacsonyabb legyen. A jeges vagy csúszós út felületen, az erő viszont megosztódik az első- és hátsókerekek között, amik biztonságos utazást adnak az utasoknak. A technológia még sima és biztonságos elindulást is biztosít, amikor meredek lejtőn akarunk elindulni, miközben a Lock módban a rendszer egyaránt ossza el az erőt az első és a hátsó kerekek között, a 25MPH sebesség alatt optimalizált húzással. A Tivoli hasmagassága 167 mm, ami mellett 20.5° és 28.0°-os terepszögei vannak, és a rámpaszöge 17°, ami kiemelkedő off-road képességeket ad a kis SsangYong-nak.  
 

2016 SsangYong Tivoli 4x4 - int -

 
  Az elektronikus támogató rendszerek közül alapfelszerelésnél megkapta az elektronikus stabilitás programot (ESP), a hidraulikus fék asszisztenst, és a 4-csatornás blokkolásgátló fékrendszert (ABS), amik az összkerék-meghajtás rendszerrel a legjobb tapadást, és irányítást biztosítják bármilyen vezetési körülmények között. A Tivoli 4x4 jellemzői közé tartozik a hátsó multi-link hátsó felfüggesztés, ami kényelmesebb vezetést biztosít az utakon, és optimális tapadást ad off-road terepen is. Magyarországon az új Tivoli elérhető négy felszerelés szinttel, amik tartalmazzák az STD, STD plus, DLX, és DLX plus felszerelés szinteket.  
 

  

2016 SsangYong Tivoli 4x4 - A motorjelölés, és a 4WD hajtáslánc jelzés -

 
 

 

Reklám

 
 

A Tivoli kezdőára két- és összkerék-meghajtással az alapfelszereléssel STD és STD 4x4 kivitelben 5 590 000 Ft (e-XGI 1.6 literes benzinmotorral – 4 790 000 Ft) és 6 089 000 Ft (e-XGI 4x4 – 5 289 000 Ft). A 4x4-es változatok nem kapnak külön felszerelés szintet, de az alap felszerelés szintekhez 499 000 Ft-os felár ellenében megkapjuk hozzá, ami benzinmotoros változatoknál csak automata váltóval választható.

- Kartos Patrik -

2015-12-20, 14:47:05

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

Reklám

 

 

 

 

Reklám

Free Counter
Free Counter

Asztali nézet