MENÜ
   

 

2016 Honda Pilot – US

Honda bemutatta új generációs 2016-os Honda Pilot modelljét, ami a kocka előd megjelenéséhez képest egy teljesen új sportos, modern megjelenést kapott. Az új generációs modell kezdőára LX felszereléssel, 2WD meghajtással 30 145 $-val (kb. 27 700 €/ 39 900 font/ 8,7 mil. Ft) kezdődik. A számos kompromisszum között a jellegzetessége az új Pilot 280 lóerős változat, ami egy 3.5 literes i-VTEC motort kapott, és 30 lóerővel erősebb a szegmens csúcsteljesítményű modelljénél. Az 3.5 literes benzinmotorral, az EPA által mért kombinált fogyasztása 23 MPG (kb. 37 km/gallon – kb. 10,2 l/100 km), a 2WD hajtással és 9-fokozatú automata váltóval felszerelt változatnak, ami 2 MPG-vel (kb. 3,2 km-vel nagyobb táv 1 gallonnal) növekedett a 2015 Pilot-hoz képest.

 

 

 

2016 Honda Pilot - 3 üléssorral -

 
  A technológiailag fejlett SUV elérhető az i-VTM4 AWD rendszerrel. A családi funkcionális modell még a 3. sorban is tágas a sajtó anyag szerint. Az új modell megkapta a One-Touch Walk-In rendszert, ami megkönnyíti a 3. sorba való beszállást. A szórakoztató rendszeréből nem maradhatott ki az okostelefon, az iPad, és más eszköz csatalakozási lehetősége, ami mellett négy 2.5 amp-s USB csatlakozót is kapott. A teljesen új 2016-os Honda Pilot családi SUV, csatlakozik a CR-V, és a teljesen új HR-V modellekhez. A Pilot 2003-ban érkezett, mint az első 3-üléssorral rendelkező SUV, a Honda kínálatában. A Pilot eladásait nézve láthatóan bejött az Amerikai ügyfeleknek, ahol több, mint 1.4 millió db-ot adtak el az elmúlt 12 évben. Az adatok szerint hozzávetőlegesen a Pilot ügyfelek 63%-ka visszatérő vásárló.  
 

2016 Honda Pilot - int -

 
 

Az új 2016-os modellt alaposan újratervezték, aminek köszönhetően jobban alkalmazkodik a vezető és utasai szükségeihez, és még családbarátabb lett, mint korábban, amiben segítenek a fejlett technológiai megoldások, és a több prémium jellemző. A közvetlen befecskendezéses 3.5 literes SOHC i-VTEC V6-os motor VCM-vel (Variable Cylinder Management) jön, amihez két új fejlett váltó választható. A kategóriában a Honda használ először i-VTM4-et (intelligens változó nyomaték menedzsment), amihez még jön az Intelligent Traction Management is, és a nyomaték vektor képesség. Az új generációs modell még súlyt is ledobott, az elődhöz képest, ami közel 300 fontsúly (kb. 136+ kg). A takarékosságban a súlycsökkenés is segít, a modern technológiák mellett. Az EPA által mért fogyasztása városban, országúton, és áltagban egyaránt 2 MPG-vel (3,2 km/gallon) javult.

- Kartos Patrik -

2016-01-14, 15:06:22

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

Reklám

 

 

 

 

Reklám

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Asztali nézet