![]() |
||
2017 Jaguar XF Jaguar kínálatába jön a 2017-es XF bővített hajtáslánc választékkal, ami a 2016-os kínálatot bővít az összkerék-meghajtásos változatokkal, ami még dinamikusabbá teszi a vezetési élményét. A Jaguar üzleti sedan kínálata most először kapja meg az összkerék-meghajtást (AWD), amihez a 4-hengeres dízelmotorokat szerelik az orrába, ami tiszta, kifinomult, 180 lóerős 2.0 literes Ingenium egység. A kombináció az ügyfeleknek kivételes fogyasztást biztosít, minden időjárási körülmény között. Az új változat elérhető Észak-Amerikában is. A Jaguar nyomatékát az AWD rendszer igény szerint továbbítja az Intelligent Driveline Dynamics (IDD) a következő generációs technológiával. Az új F-Type modellekben indult az AWD, IDD rendszer páros, amik szállítnak hátsókerék-meghajtás jellemzőket, és gyorsaságot, de tudja továbbítani a nyomatékot az első tengelyre is. |
||
2017 Jaguar XF |
||
Az új összkerék-meghajtás rendszer így a maximális teljesítményt, és dinamikát tudja biztosítani, a kiemelkedő húzással. Az eredmény nagyszerű nyugalom még extrém időjárási körülmények között is. Az új Configurable Dynamics javítja a vezetési élményét, ami lehetővé teszi a vezetés egyénileg hangolt beállításait, olyan változtatásokkal, mint a felfüggesztés, kormányzás, gázpedál, és váltó az érintőképernyőn keresztül. A Configurable Dynamics eredetileg csak a V6-os modellhez volt elérhető, de most a 180 lóerős 4-hengeres dízelmotorral is elérhető lesz. A járműveket felszerelték a korszerű InControl Touch Pro szórakoztató rendszerrel is. A 10.2 colos érintőképernyő biztosítja a vezetőnek a stoppert, a G-meter-t, a köridőt, és a grafikát a fék- és gázpedálok aktivitásával, fokozva a teljesen új XF orientált karakterét. | ||
2017 Jaguar XF az éjszakában |
||
Az Adaptive Dynamics folyamatosan változó lengéscsillapító rendszert is megkapta az új modell, ami elérhető kézi váltós modellekhez is. Az Adaptive Dynamics rendszert is megkapta, ami összekapcsolta a sima, precíz fokozatváltást a 6-fokozatú váltóval, így még jobban bevonja a vezetőt, és így fokozza a vezetés élményét is. A teljesen új XF dicsekszik a kivételes használhatóságával és praktikusságával, ami osztályvezető helyet biztosít a hátsó üléssorban is, valamint a csomagtartója 540 literes, amikkel a legnagyobb a szegmensben. Az új XF még a legbiztonságosabb autók közé kerül a kategóriájában, ami elérte a maximális 5 csillagos minősítést az EuroNCAP törésteszteken. Az új modell osztályvezető 3 év vagy korlátlan km garanciát kapott, és a legalacsonyabb átfogó szerviz és üzemi költségekkel rendelkezik az osztályban. | ||
2017 Jaguar XF |
||
A Jaguar párosította a 180 lóerős Ingenium dízelmotort a nyomaték igényes összkerék-meghajtás rendszerével, amihez Intelligent Driveline Dynamics-t is adnak, így kivételes gyorsaságot, teljesítményt, és takarékosságot biztosít. A sikert már bizonyította a 3.0 literes V6-os kompresszoros benzinmotor, a teljesen új XF-ben, a nyomaték igényes összkerék-meghajtással, amihez először kínált tiszta, kifinomult 2.0 literes 4-hengeres Ingenium dízelmotort. Az új hajtáslánc elérhető lesz az ügyfeleknek világszerte, ami tartalmazza Észak-Amerikát is. A kombináció dinamikát és húzást biztosít az AWD-vel, ami a kiemelkedő teljesítmény mellett üzemanyag takarékosságot is ad, a 180 lóerős és 430 Nm nyomatékú Ingenium motornak, és a 8-fokozatú automata váltóval, amivel a kibocsátási értéke 129 g/km. Az alacsony fogyasztás köszönhető annak is, hogy a Jaguar AWD meghajtása csak szükség esetén hajtja mind a négy kereket, ami ha szükségtelen a vezetési körülményekhez, csak hátsókerekeket hajtja. A fogyasztása 57.7 MPG (kb. 4,2 l/ 100 km) és a CO2-kibocsátása 129 g/km az AWD hajtású modellnek, ami 0-96 km/órás (0-60 MPH) sprintet biztosít 7.9 másodperc alatt. A 180 lóerős dízelmotor a csúcs nyomatékát már 1 750-es fordulaton biztosítja, ami mellett a csúcssebessége 222 km/óra (138 MPH). - Kartos Patrik - 2016-01-19, 22:31:28 |
||
Reklám |
|
Reklám |