MENÜ
   
 

2016 Audi TT RS és Roadster

Audi elkészítette a valaha készült legerősebb TT-t, az új RS generációt. Az orrában az újonnan fejlesztett 5-hengeres motorral, ami 400 lóerőt termel és hihetetlen hangot biztosít, ami fokozza a vezetési élményét. Az új modell világpremiere a Pekingi autókiállításon lesz, ahol bemutatják a Coupe és Roadster karosszéria változatokat. A megjelenését fokozták még az izmos orr befejezéssel, ami kapott nagy légbeömlőket, alacsonyan elhelyezett légterelővel, és a fix hátsó szárnnyal. Az új TT RS első pillantásra egyértelműen utal a nagy erőre a bőre alatt rejtőző új 5-hengeres alumínium motorral, ami 400 lóerőt termel, és 60 lóerővel erősebb az elődnél.

 
 

 

2016 Audi TT RS Coupé & Roadster

 
  A 400 lóerő mellett a csúcsnyomatéka 480 Nm (354.0 lb-ft), amit továbbít az első és hátsó kerekeknek és a tapadás vezérlő rendszer támogatásával, ami a maximális gyorsulás eléréséhez a minimális csúszást. Az eredmény a Coupé esetében 3.7 másodperces sprint (0-100 km/h – 0-62.1 mph), és a Roadster esetében 3.9 másodperc. Ez a hang halad keresztül az RS kipufogórendszerén, ami két nagy ovális kipufogó végbe ér véget. A külső szemet gyönyörködtető jellemzői közé sorolható az új OLED hátsó világítás is. Az új TT RS magassága csak 1.34 méter (4.4 ft), amivel alacsonyabban ül az aszfalt felett, a könnyű léptekkel a vezérlés alatt meghódítja a görbékkel. A kanyarokban a sportkormánykerék markolata segít a megfelelő íven tartani a csúcs TT-t.  
 

  

2016 Audi TT RS - int -

 
  Az alacsonyra szerelt sportülésben az erős vonásokkal a párnák tartják a vezetőt pozícióban. A Roadster változat viszont a kihagyhatatlan szabadság érzetet is nyújt nyitott tetővel, ami 50 km/órás (31.1 mph) sebességig menetközben is tudja nyitni vagy zárni a tetőt. Az utastere extrém sportos megjelenéssel érkezik, ami tartalmazza az alumínium vagy Carbon elemeket, és az RS logot. Az utastere az R8-ashoz hasonlóan megkapta az új sportkormánykereket, amiről indíthatjuk a belsőégésű 5-hengeres motort. A jármű kezelhetőségi rendszere működtetett az extra beállításoktól a szatellit vezérlőkkel. Ezekkel a vezető szeretné módosítani a kocsi jellemzőit, amik a TT RS-ben tartalmazzák a 4 módot a kényelemmel orientált nyomatékos dinamikát.  
 

   

2016 Audi TT RS - részletek -

 
 

Az utastér teljesen virtuális pilótafülkéje, ami már az alap TT, a Q7-es, és az új A3-asok is használnak 12.3”-os képernyőt, ami a kulcsfontosságú infókat tudja megjeleníteni a vezető számára, mint a haladási sebesség, a motor fordulat, vagy akár a GPS képét is. Amikor a motor fordulatszáma a korlátozást elérte, a váltófény figyelmeztet a felváltásra a kormányváltófülekkel könnyed fokozatváltással. Az RS változat duplakuplungos sportos rövid áttételű váltót kapott, ami tartalmazza a kézi váltás módot is. Az új 2016-os TT RS Coupé kezdőára 66 400 € lesz, és a Roadster változaté 69 200 €, valamint a várható érkezése idén ősszel esedékes.

- Kartos Patrik -

2016-04-27, 20:44:02

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

Reklám

 

 

 

 

Reklám

Hit Counter
Hit Counter

Asztali nézet