MENÜ
     
 

 

HU / EN  

2016 Audi SQ7 TDI – A V12 TDI utód

Jön az új Q7-es, mint a világ első legerősebb dízel SUV, az előző generáció V12 TDI változata után. Az új sport SUV piaci megjelenése nyáron lesz, de várhatóan már május közepén (Európában) megérkeznek az első darabok. Az orrában egy 435 lóerős (320 kW), és 900 Nm nyomatékú dízelmotor dolgozik, ami a nagy kasznit 4.8 másodperc alatt gyorsítja 100 km/órára álló helyzetből, ami mellett az átlagfogyasztása csupán 7.2 l/100 km (32.7 US mpg). Az alacsony fogyasztása mellett a kibocsátási értéke 189 g/km (304.2 g/mi.), ami szintén alacsony érték ekkora teljesítményhez. A 4.0 literes TDI motort újrafejlesztették az SQ7-hez, ami kombinálja a kategória legjobb teljesítményét az alacsony fogyasztással, és garantálja a maximális dinamikát.

 
 

 

2016 Audi SQ7

 
  Az elektromosan hajtott kompresszor (EPC) készül az első megjelenéssel sorozatgyártású autóban. A teljesítményt két turbófeltöltő biztosítja, már alacsony fordulattól a gyorsaságot a kezdő teljesítménnyel. A két feltöltőnek hatására a dízeleknél ismert turbójukat minimalizálták, így nem érezhető. Az új SQ7 az első autó, ami nagy teljesítményű elektromos rendszert kapott. Az elektromechanikus aktív dőlés stabilizáció új technológiai megoldás a piacon, és ez ellenőrzi a sportos kezelhetőségét is. A Q7-es dőlése kisebb lett az íven. Az új SQ7 TDI alapára 89 000 € Németországban. Az alapmodell már tartalmazza a népszerű felszerelés opciókat kb. 10 000 € értékben.  
 

  

2016 Audi SQ7 - int -

 
 

A felszerelés részletei tartalmazza a LED fényszórókat, az adaptív légrugós felfüggesztést (az S specifikus beállítással), a 3-küllős kormánykereket (multi-gombokkal, és váltó fülekkel), a nagyobb 85 literes (22.5 US gallon) üzemanyag tartályt, a lopás biztos riasztást, az elektromosan állítható és fűthető sport üléseket (Alcantara-ban és bőrben), a 20”-as felniket, és a sportos vonalvezetésű ütközőket. Az opciós listáról még elérhető lesz a fejlett dynamic driving csomag, ami tartalmazza még a három technológia modult is, a Quattro-t a sport difivel, az összkerék-kormányzást, és az új elektromechanikus aktív dőlés stabilizációt.

- Kartos Patrik -

2016-05-02, 15:03:39

 
     

  

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

Reklám

 

 

 

 

Reklám

Hit Counter
Hit Counter

Asztali nézet