2017 Nissan GT-R NISMO

Tegnap bejelentették, hogy az új 2017-es Nissan GT-R NISMO világpremierje a híres Nürburgring versenypályán lesz. A pályát úgy ismerik, mint a leghosszabb és a legnagyobb kihívást jelentő versenypálya a világon. A GT-R Premium-hoz hasonlóan, az új GT-R Nismo is megkapta a fiatalosabb orr befejezést, a kiemelt új agresszív légterelővel. A nagy teljesítményű motor hűtésében segít, az új fekete króm V-Motion hűtőrács, és a nagyobb légbeömlők, amik több levegőt továbbítanak a 600 lóerős motornak, az aerodinamikai teljesítmény csökkenése nélkül. A jelentős mértékben megerősített motorháztető megelőzi a deformálódást, még extrém nagy sebességnél is. Az alap GT-R első ütköző kialakítása Takumi-szerű precizitással készült.

 
 

 

2017 Nissan GT-R NISMO

 
  A jellemzői közé tartozik a rétegelt szénszál tökéletes alkalmazása, ami nagyobb merevséget ad a GT-R-nek. Az új GT-R Nismo előnyei szintén 2017-es alap GT-R-től érkezik, a felfrissült külső mellett a belsővel is, ami rendelkezik, még előkelőbb érzéssel, mint valaha korábban. Az újra tervezett műszerfal és kormánykerék, kapott nagyobb minőségű Alcantara szarvasbőr borítást. A középkonzol elrendezésén javítottak és egyszerűbbé tették a számos integrációval, mint a navigációs és audio rendszer vezérlőkkel, és az előd 27 kapcsolója helyett csak 11-et használ az új 2017-es modell. A nagyobb 8 hüvelykes érintőképernyő jellemzői tartalmazzák, a nagy ikonokat és az egyszerűbb használatot, miközben az új Display Command vezérlő szénszál a középkonzolon. Az NISMO változatban a vezető egyedülálló bőr Recaro sport üléseket kapott, amik piros szarvasbőr betétet is kapnak.  
 

  

2017 Nissan GT-R NISMO - int -

 
  A teljesítményt a korábbi változatokhoz hasonlóan összkerék-meghajtás viszi át a kerekekre. A merevebb karosszéria szerkezetet tovább finomították a mérnökök a GT-R NISMO-n, ami mellett új lengéscsillapítókat, rugókat, és stabilizátorokat kapott, amiket kombináltak a leszorító erővel, aminek eredménye a jobb kezelhetőség az elődhöz képest. Ezt bizonyítja a jobb szlalom idő, és a kiváló kanyar teljesítménye. A GT-R megkapta a speciális Bilstein DampTronic vezető állító rendszert, ami hasznosítja többszörösen a jármű bemeneti jel adatokat a megfelelő lengéscsillapító állításhoz, és magas szintű vezérlést a változatos vezetési körülmények között. A NSIMO által hangolt lengéscsillapítók hatékonyabb átvitelt adnak a 3.8 literes V6-os TwinTurbo motorhoz, amiből már 600 lóerőt csalogattak elő, a kezdeteknél csak 480 lóerős motorból, ami minden frissítésnél erősebb és erősebb lett, de láthatóan még mindig van tartalék a VR38DETT motorban.  
 

  

2017 Nissan GT-R NISMO - részletek -

 
 

A V6-oshoz 6-fokozatú duplakuplungos váltót szerelnek, aminek jellemzői a páros nagy áramú, nagy átmérőjű turbófeltöltő, amit a GT3-as versenyszériában használnak. A 2017 Nissan GT-R NISMO elérhető lesz 4 karosszéria színben, de még az árát nem hozták nyilvánosságra. Az új GT-R-ek összeszerelése Tochigi-ban, Japánban lesz, és a 3.8 literes V6-os motort még mindig kézzel szerelik össze a kiváló minőség érdekében, ami Yokohama-ban készül.

- Kartos Patrik -

2016-05-29, 18:21:51

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

Reklám

 

 

 

 

Reklám

Free Web Counter
Free Web Counter