2017 VW CC – kém fotókon

VW sikeres 4-ajtós kupéja a CC lassan új generációra vált, aminek 3. generációját már álcázva teszteli a VW. Az új modellt tesztelés alatt már lencsevégre kapták a kémfotósok, amiről néhány információ és kép az AutoExpress angol nyelvű autós magazin internetes oldalán meg is jelent. Az új 2017-es VW CC első képeken álcázva mutatja formáit, ami ízelítőt ad a végleges gyártásra érett modell formavilágáról, de az AutoExpress megkapta az első ízelítő képeket is, amik a külső megjelenését mutatják meg.

 
 

  

2017 VW CC - kém fotókon a www.autoexpress.co.uk-ról - 

 
  A Passat B8 szelíd ízlése után, egy sportosabb CC is jöhet a kínálatba, aminek hivatalos leleplezése a következő év kiállításán láthatunk, majd végleges formájában, egy megfizethető riválisként a Mercedes-Benz CLS-vel szemben. Az álca ellenére a Passat prűd design világát lehet megtalálni CC formában, aminek alapját a korábban bemutatott Sport Coupe Concept GTE adta, amit a Genfi autókiállításon mutattak be még tavaly, 2015-ben. A képeken látható, hogy az orra kerekebb lesz a Passat Sedan és Variant változatoknál, ami köszönhető a kerekebb motorháztetőnek, ami mellett a szélvédőt elég meredekre tervezték.  
 

 

2017 VW CC - előzetes képek - www.autoexpress.co.uk -

 
  Az oldalán látható a magasabb vállvonal, ami a CC-knél nyilvánvaló, mint a kupészerű tetővonal, és a lejtősen ívelő hátsó ablak. A hátsója még megkapja a nagy LED hátsó lámpákat, amik szintén a concept változattól jönnek. A külső mellett az új Passat CC utastere nem látható, de várhatóan a korábbi generációkhoz hasonlóan, a Sedan és Variant változatokhoz fog hasonlítani. A műszerfal részleteit várhatóan megkapja, amit sportosabb kialakítással módosítanak, és az alacsonyabb vezetési pozícióval.  
 

 

2017 VW CC részletek - www.autoexpress.co.uk -

 
 

Az utastere pedig 5 ülést kapott, de 4 üléses kivitel is elérhető, a középső ülés helyén középkonzollal. A platform és alváz a hagyományos Passat-tól jön, de a szélesebb nyomtáv és a felfüggesztés tuning fokozza a vezetési élményét, igazi sportkupé jellemzőket adva az új CC-nek. A meghajtásáról 4-hengeres TSI és TDI motorok gondoskodnak, az értékesítés kezdetén, de később megjelenik a concept-ben is bemutatott 374 lóerős 3.0 literes benzin-elektromos Plug-In hybrid hajtáslánc, ami a CC GTE hajtását adhatja. A GTE hajtáslánc fogyasztásban is a legjobbak között van a 118 mpg-vel (kb. 2,4 l/100 km), és a 46 g/km-es CO2-kibocsátásával.

- Kartos Patrik -

2016-08-28, 19:53:01

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

Reklám

 

 

 

 

Reklám

Free Web Counter
Free Web Counter