MENÜ
     
 

 

HU  

 
  2017 Range Rover Sport SDV6 teszt - 1.oldal -  
 

Legmagasabb luxus széria autóban

Jaguar és Land Rover két nagy Brit márka, ami már a Tata Motors része, a legolcsóbb autókat készítő indiai cégé. A két angol márka viszont a legmagasabb luxust biztosítja ügyfeleinek, ami még a BMW-t is túlszárnyalja. A Land Rover luxus modellje kiemelkedő minőséget ad, a hozzá illő árral, aminek olcsóbb változata a RANGE ROVER Sport, de ezt még űberelni lehet a sima RANGE ROVER-vel, aminek alapára 32 000 000 Ft, és egészen 66 000 000 Ft-ig emelkedhet. A tesztelt modell viszont egy V6-os dízel Range Rover Sport volt, ami nagyon jól teljesített a tesztút során.

Sportos külső, egy luxus SUV-tól

Az új Range Rover Sport egy óriás SUV a SUV-ok között is, ami vezetését tekintve is ezt mutatja, de közben egy sportkocsi gyorsaságát adja vissza a 306 lóerős dízelmotorral, amitől még van sokkal erősebb és gyorsabb változat belőle.

 
 

 

2017 Range Rover Sport SDV6 - elegáns, sportos megjelenéssel -

 
  A sportos külső megjelenés hozzáteszi az átrajzolt első ütközőket, amik szintén más megjelenést adnak, a sportos átrajzolással a méretes légnyílásokkal az ütközőn, a fekete hűtőráccsal és a szintén fekete kisebb légnyílásokkal, amiket megkap mindkét sárvédő és kettő a motorháztetőn, ami szintén utal a SPORT változatra, a sima RANGE ROVER-től. Az egyedülálló LED-es fényszórók, amik szintén egyedülálló RANGER ROVER megjelenést adnak, az éjszakai utazás során. A tesztelt modell egy HSE Dynamic csomaggal felszerelt változat volt, amihez alapfelszerelésnél járt a 21”-es Style507 szatén szürke felni szett is, valamint a DYNAMIC csomaggal 209 helyett, már 225 km/óra a csúcssebessége, ami nem rossz egy több, mint 2 tonnás autótól (saját tömege).  
 

 

Reklám

 
  Ahogy ez a felszerelés hozzáteszi a fekete hűtőrácsot, a fekete visszapillantó sapkákat a teljesen fekete légnyílásokat a sárvédőkön és motorháztetőn, a piros BREMBO fékeket és piros SPORT jelvénnyel. Az új RANGE ROVER SPORT egy igazán nagy és tágas luxus SUV, ami kiváló arra, amire tervezték, aki szereti versenypályán is hajtani a nagy teljesítményű autóit azoknak ott az SVR, az 550 lóerős motorral, ami már igazán gyors 4,7 másodperces 0-100 km/órás gyorsulással.  
 

  

A Sportos külső nem maradhat el a RANGE ROVER SPORT-ról, ami jobban megdöntött hátsó ablakot is tartalmazza

 
  Oldalnézetből nem sok változás tűnik fel a RANGE ROVER luxus változathoz képest, ami jelentősen drágább is. A tesztelt modell panoráma tetőablakot is tartalmazott, ami szép kilátást biztosít, és feldobja külső megjelenését a sötét tetővel így. A hátsója viszont kisebb átalakítás kapott, a sportosabb kisebb szintén LED-es hátsó lámpákkal, és a RANGE ROVER kétrészes ajtaját egyrészes helyettesíti a SPORT változatban. A hátsó része még fekete króm betétet is kapott, plusz a méretes tető légterelőt és ami egy SPORT SUV-ról nem maradhat el a kiemelkedő menetteljesítmény mellett.  
 

  

2017 Range Rover Sport - külső részletei -

 
  A hátsó ütköző két oldalra kivezetett króm kipufogó véget is kapott ezüst védő betét körül, ami szintén javítja a megjelenését, de a kipufogó a hangjával is sokat dob rajta, ezt már csak a V8 dízelek és benzinmotorok hangja tudja űberelni. Az óriás Range Rover Sport a sportos megjelenését ötvözi a RANGE ROVER eleganciáját, így a fiatalosabb megjelenése tökéletes nagy eseményekre estéjekre is, mint egy luxus Audi A8 vagy egy Jaguar XJ.  
 

  

A Range Rover Sport fényszórói is megkapta a RANGE ROVER feliratot, ami mellett a szürke felnik nagyon jól álnak a tesztautó fényezésével és a piros BREMBO féknyergek kombiációjában

 
 

 

Reklám

 
 

Sportos külső, fényűző belső

A sportos külső kényelmes prémium belsőt takar, a méretes SUV kivételes kényelmet és tágasságot nyújt az utasoknak. A beszálláshoz magasra kell lépni, de ami az utastérben vár az igazi luxus. Az utasterében szép bőrkárpittal behúzott műszerfal vár, ami sokkal szebbre sikeredett, mint a Mercedes S-osztály a két tabletes megoldással, ami nem rossz, de egy luxusautóban sokkal szebbre is tervezhették volna.

 
 

 

A magas szintű minőségi utastér, kiváló részletekkel

 
  A RANGE ROVER SPORT-ban viszont szépen stílusosan alkalmazták a TFT kijelzőket, ami a kormány mögé is bekerült az analóg mérő órákkal és a számos fontos információ kijelzésével, ami könnyen leolvasható és szép designt kapott a grafika is, a közép konzol érintőképernyője pedig szépen beleolvad a műszerfalba stílusosan süllyesztve és könnyű kezelést nyújtva a vezetőnek. A műszerfala sokkal letisztultabb a többi gyártóval szemben, a két bőr kárpittal szépen elválasztva felsőrész az alsótól, és ehhez jön a könnyű kezelés a pár gombbal, forgógombbal a közép konzolon, amik csak gyújtásnál írják ki a fontos információkat, vagy indítás után, ahogy a TFT kijelző is fekete, mint a mobil kijelző pihenő módban, de gyújtásnál stílusos grafikával dobták fel a mérő órákat.  
 

   

Az óriás külső méretei mellett az utastere is tágas, plusz az alap 5-személyes utastérhez méretes csomagtér is jár

 
  Az autó gyorsításra gyorsan reagál, amit a mutatók is visszajeleznek és a hang, amit a V6-os motor ad nem mindennapi, de azért a V8-asok mindig jobban csengenek a fülnek, de az utastér szigetelése annyira jó, hogy a sebességtartásnál a motorhangját szinte nem is halljuk, amikor pörgetjük akkor azért megjön a hangja, de jó hallgatni a V6-os dízelt. A műszerfal még különálló nyitógombot is kapott, a kesztyűtartóhoz, ami a legtöbb gyártóval ellentétben nem a kesztyűtartóra helyezi a nyitógombot, ami után szép finoman nyílik a kesztyűtartó, ami óriás mérete mindennek helyet ad. Az utastér számos tároló rekeszt kapott, mint a váltókar melletti fedett pohártartók, amik a tesztelt modellben zongoralakk fekete kisajtót kaptak a betétbe beolvadva, egy keskeny hosszú kis elhúzható ajtó szerepében, ami rejti a pohártartókat, de a könyöktámasz tároló rekesz mérete is óriási, ami két USB csatlakozót és 12V-os csatlakozót tartalmaz, meg egy kistálcát a tároló rekesz tetején, ami a papírok tárolására is alkalmasak, de a könyöktámasz tetejére is rálehet tűzni forgalmit, a belső oldalon elhelyezett tartón.  
 

  

A multi-funkciós bőr kormány sportautókhoz méltó visszajelzést ad, ami méretéhez képest sportos vezetést tud, nyújtani plusz még a váltófüleket is megkapta, amivel 8-fokozat között váltogathatunk, és a színes érintőkerpnyő, amiről szinte mindent elérünk

 
 

Az első ülések viszont nagyon kényelmesek és a drága bőr kárpitos ülésszellőztetéssel is fel volt szerelve, ami a kényelem mellett elég jó oldaltartást biztosít a gyorsabb kanyarvételekhez és manőverekhez. A vezető ülése még memória funkcióval is fel van szerelve, így ha más vezeti autónkat, akkor is könnyedén vissza áll a beállításainkhoz, visszapillantókkal és kormány beállítással együtt. A kényelem első osztályú a méretes tankban, ami súlyához (2 185 kg) képest egész jól megy. A hátsó üléssor sem kicsi, ami óriási helyet nyújt az utasoknak és akár három felnőtt is kényelmesen elfér egymás mellett, és még 5-6 cm marad a fejtérből a 186 cm-es magasságom ellenére is.

következő oldal >>

 
     

 

AmazingCounters.com
AmazingCounters.com

 

 

Reklám

 

 

Reklám

Asztali nézet