MENÜ
   
 

 

HU  / EN  

 
 

TOP10 legmegbízhatóbb új autó - 2017

Az amerikai Consumer Reports hatalmas éves felmérést tartott az autók megbízhatóságáról. A felmérésben csak új modellek tapasztalatait és véleményeit vették a felmérés alapjául, aminek eredménye ez a Top10-es lista. A top 10 legmegbízhatóbb autók között csak 1-2 modell fordul elő, ami nem japán gyártótól van, és főleg Toyota és Lexus modelleket tartalmaz. A listában szereplő modellek okozzák a legkevesebb problémát a vezetőnek és tulajdonosának, ami tulajdonosok véleményét is tartalmazza, aminek eredménye 640 000 jármű vélemény és értékelése alapján jött létre, ami nem kevés.

 
 

  

2017-es Top10 legmegbízhatóbb autók listáján 3 modell kivételével Toyota/Lexus modellek kaptak helyet, ami mutatja a Toyota megbízhatóságát még mindig

 
  A felmérés eredménye mélyen belemerül a számokba, a lehetséges jármű hibákkal és amik előfordultak már a ügyfeleknél is. A felmérés 17 problémát okozó területet is tartalmaz, és az ártalmaktól – olyanokról, mint a csikorgó fékek és a sérült belső hajtással. A problémákról a Predicted Reliability Score adott eredményt, minden jármű esetében. (Ez a pontszám kombinált a gyűjtött adatokkal a pálya tesztről, valamint elégedettségünk a felmérés eredményei és biztonsági adatok, számolni minden teszt jármű összes pontjával.) Alapja az elemzésen, ezek a modellek a legmegbízhatóbbak. Bemutatják őket sorrendben, indulástól a megbízhatósággal. Több a modellekről a Comsumer Reports oldalán.  
 

 

Reklám

 
 

Kia Niro

Kia 5-személyes Niroját párosították a jó üzemanyag fogyasztással és a sokoldalúságával. Ez az elsőkerék-meghajtású hybrid használja az 1.6-literes 4-hengeres motort, amit összekapcsoltak az elektromos hajtással, aminek kombinált teljesítménye 139 lóerő. A hybrid hajtáshoz 6-fokozatú dupla-kuplungos váltót adnak. A Lithium-Ion akku csomagot a hátsó ülések alá helyezték el, ami megteremti a sík csomagtér padlót, amikor a hátsó üléseket lehajtjuk. Kapunk 43 mpg-t (kb. 4,5 l/100 km), ami összességében jó, de nem olyan jó, mint a Hyundai Ioniq vagy a Toyota Prius.

 
 

  

2017 Kia Niro

 
 

Az opciós elektromos vezető ülés előírja a jobb támogatást, mint az alap ülések adnak. A Niro fejlett biztonsági jellemzőkkel is elérhető, tartalmazza az automatikus vészfékezést, az okos tempomatot, és a holttér érzékelést a hátsó keresztforgalom figyeléssel, de hajlamos tolni az árat $30,000 felett.

Subaru BRZ/Toyota 86/Scion FR-S

A Toyota – Subaru közösen fejlesztett sportkocsija is a legjobbak között van, és az első hátsókerekes sportkocsi jellemzővel, az orrában a 2.0-literes 4-hengeres Boxer motorral, amit lehet választani 6-fokozatú kéz vagy automata váltóval. A kezelhetősége szuper érzékeny a kanyarodási pontossággal, amivel készül a BRZ élmény vezetés. A közösen fejlesztett motor a Scion kínálatában is megjelent FR-S néven, ami a Toyotához tartozik, mint Lexus, így három márkanéven választható.

 
   

 

2017 Toyota GT86

 
  A japán sportkocsi élmény autónak lett tervezve, így nem kell olyan gyorsnak lennie, mint egy R8-as Audinak, vagy M4 BMW-nek, így fogyasztásban is megfizethetőbb, és kiváló driftelésre, valamint a kormányzása gyors és jól súlyozott. A korlátokkal, a BRZ némileg több megbocsátás, mint a mechanikus testvére, a Toyota 86 (Scion FR-S). Ez más, a BRZ kevésbé hajlamosak csúszni a hátsó lendületes vezetés közben. Az utazás szintén kicsit idegesebb, mint az FR-S-ben. A kabin is viszonylag egyszerű, a jól támasztó sport ülésekkel, de az utazás és az emelkedett zaj adóztatható.

Lexus ES

A Lexus ES a hangzás kezelő, de röviddé válik a megnyeréssel és élménnyel. A jellegtelen Lexus-szal, az utazás a merev oldalon, és az opciós 18”-as felnikkel ez rosszabb. Az erős 3.5 literes V6-os motor és a 6-fokozatú automata váltóval kapott jó 25 mpg-s (kb. 8,2 l/100 km) átlag fogyasztást. Megtaláljuk a hybrid vonzóbb változatot is, ami köszönhető kombináció mérettel és fogyasztással, visszatérés az osztályvezető 36 mpg-s (kb. 5,7 l/100 km ) átlaghoz és 44 mpg (kb. 4,6 l/100 km) autópályán a tesztünkben.

 
 

  

2017 Lexus ES350

 
 

Az utastere csendes a megjelenés jó kezdetben, de néhány olcsó érintés látszólagos. Az egérszerű infotainment rendszer felülettel zavaró és a csavart. Automatikus vészfékezés és sávelhagyásra figyelmeztetés már alap felszerelés része.

Lexus GS

A Lexus GS jól versenyez a szállítással, a kiegyensúlyozott kombináció az utazásban, kezelhetőségben, a csendességben és a tágasságban. Megnyerő hajtani az autót, a jó kezelhetősége és még mindig feszes a rugalmas utazás a versenytársakkal, a német riválisokkal. Az erős 3.5-literes V6-os visszatér a 21 mpg-s (kb. 9,7 l/100 km) átlag fogyasztással a tesztünkben. A GS hátsókerék hajtást kap a 8-fokozatú automata váltóval, és az AWD összkerék-meghajtású változat 6-fokozatú automata váltót. A hybrid a folyamatosan váltózó váltóval (fokozatmentes) szintén elérhető. Az utastere részben az osztállyal, és a kabin szépen berendezett.

 
 

  

2018 Lexus GS450h F-Sport

 
  A zavaró egérszerű kontrollerrel használható az infotainment rendszere. A nagy teljesítményű GS F a 467 lóerős V8-assal elérhető. A 2016 hozta a hátsókerék hajtású 200t-t a turbófeltöltős 4-hengeressel. A holttér monitor a hátsó keresztforgalom figyelmeztetéssel alapfelszerelés része.

Audi Q3

Egy rendes kompakt crossover a Q3, ami versenyez a BMW X1 és Mercedes-Benz GLA modellekkel. Az átfogó szállítással, a prémium vezetési élménnyel hasonló a Q5-höz, de a 10-hüvelykkel rövidebb csomag. Az energikus 200-lóerős, 2.0 literes turbófeltöltős 4-hengeres párosított a hagyományos 6-fokozatú automata váltóval és a 22 mpg-es (9,3 l/100 km) teszt fogyasztással. Ez a csendes SUV egy a céggel, a kényelmes utazással és az érzékeny kezelhetőséggel.

 
 

  

2017 Audi Q3

 
  Az utasterében a bonyolult megjelenés, de ezek adnak minőség érzetet. A hátránya a szűk hely és a szűk vezetési pozíció. Az ellenőrzések bonyolultak először, de bizonyítják logikusnak némi ismeretséggel. Első- és összkerék-meghajtással is elérhető.

Toyota RAV4

Éveken át a RAV4 a legmagasabb rangú kis SUV-ok közé tartozik. A jelenlegi RAV4 utastere csendesebb, az utazás simább és egy lakosztály a fejlesztett biztonsági jellemzőkkel, valamint ez kínált takarékos hybrid verzióval. Az energikus 2.5 literes 4-hengeres és a sima 6-fokozatú automata 24 mpg-s (kb. 8,5 l/100 km) fogyasztással, a tesztünkben az AWD verzióval. A hybrid verziók kapnak rémítő 31 mpg-s (kb. 6,6 l/100 km) fogyasztást. Kezelése érzékeny és nagyon biztonságos.

 
 

  

2017 Toyota RAV4

 
  Az utasterében, az ellenőrzések tiszta és ráérzőek. Bár az XLE jön az automata klímával és napfénytetővel, meg kell lépnie a Limited felszerelés kap állítható ágyéki támasztékot és a kényelmesebb műbőr üléseket. A hozzá férés nagyon könnyű, és a tágas hátsó üléssor. Az ütközés megelőző figyelmezetés és az automatikus vészfékezés alapfelszerelés része.  
 

 

Reklám

 
 

Lexus IS

A Lexus IS kezelhetősége biztos, de nem eléggé vonzó futni kategóriában a legjobbakkal. Még ütősebb az IS 350, ami szintén aligha vezet. A 260 lóerős V6-os hajtotta IS 300, amik adnak több süvítést, de a fogyasztása 20 mpg (kb. 10,2 l/100 km) versenyképtelen a kategóriában. Még mindig rendkívül szűk az utastere, és szerzés kívül és belül szégyentelen házimunkát. Az összkerék-hajtású változat hangsúlyozott púp a vezetővel jobb lábánál. Itt is az egérszerű infotainment vezérlőt zavaró használni. A 2.0 literes turbós 4-hengeres elérhető, de csak hátsókerék hajtással.

 
 

  

2018 Lexus IS350 F-Sport

 
 

Toyota Prius V

A Prius V az előző Prius generáció kombi változata, ami kínál nagyon tágas hátsó üléssort és a nagyvonalú csomagteret. A Ford C-Max fő versenytársaként. Az extra súly és a kevésbé aerodinamikai forma ellenére is, a V még mindig ad kiváló 41 mpg-s (kb. 5,0 l/100 km) fogyasztást a teszt során. Az elektromos motornak és a benzinmotornak keményen kell dolgoznia, különösen, amikor az autó csomagokkal meg van pakolva. Az utazás szintén kényelmes, de egyenetlen felületen okozhat bosszantó oldalirányú hintázást. A kezelése hangos és biztos, de alig inspiráló.

 
 

   

2016 Toyota Prius V

 
 

A hátsó láthatósága jobb, mint a Prius-ban. A nagyobb 4.1-hüvelykes műszerfal felső képernyője megtett távolság pc-vel szintén új. Ütközés megelőző figyelmeztetés automatikus fékezéssel elérhető, de nem alap. A 2018 év lesz az utolsó a Prius V-nek, amit vagy leváltanak új generációra vagy utód nélkül marad.

Toyota Prius C

A Priusból nem csak nagyobb, de kisebb változat is készült, ami Magyarországon nem volt elérhető. A Prius C egy kisebb alternatív Prius, ami már egy Yaris HSD-vel van méretben, mint egy spártai subcompact, hybrid hajtáslánccal. Nagyjából azt kapsz, amit fizetsz a Prius C esetében, de nem helyettesíti az igazi Prius-t. A C nyers utazás, a zajos motor, és a lassú gyorsulást ad. Az utastér megjelenése is olcsónak érezteti magát, a vezetési pozíció és a hátsó ülések szorosak, és a kis csomagtere van. Azonban, a 37 mpg-s (kb. 5,5 l/100 km) fogyasztás a teszi különlegesség a piacon.

 
 

  

2017 Toyota Prius C

 
  A Prius C-t a legtakarékosabb járművekkel teszteltük, és ez 43 mpg (kb. 4,8 l/100 km ) átfogóan csak 1 mpg-vel (kb. ) kevesebb, mint az előző generációs Prius hatchback-é. Az apró méreteivel készül városi vezetéshez. Az automatikus vészfékezés alap felszerelés része, és ennek a Prius modellnek is 2018 lesz az utolsó éve.  
 

 

Reklám

 
 

Infiniti Q70

A Top lista utolsó helyét az Infiniti Q70 kapta meg, és még mindig versenyképes, az élénk 330 lóerős V6-os motorral és a sima 7-fokozatú automata váltóval, ami visszatér 21 mpg-s (kb. 9,7 l/100 km) fogyasztással a tesztükben. A V8 és a V6 hybrid modellek szintén elérhetőek. Kezelhetősége eléggé agilis, kommunikatív kormányzással. Az utazási kényelme kiemelkedő, és szépen elnyeli az ütődéseket.

 
 

   

2018 Infiniti Q70

 
 

A Q70 szintén mögötte a verseny szempontjából a kabin csendességével, részben azért, mert részben észrevehető motorzaj a magas fordulat tartományban. A kiváló utastér minősége, a tágas hátsó üléssor, és könnyen kezelhető vezérlők pozitívak, bár a kabin környezete szigorú.

- Kartos Patrik -

2017-11-27, 00:42:36

 
     

 

AmazingCounters.com
AmazingCounters.com

 

 

Reklám

 



Reklám

Asztali nézet