MENÜ
      
 

 

HU / EN  

 
 

ScienceofSpeed NSX „Dream Project” - 2017 SEMA -

Az idei SEMA Show-ról a Honda szuper sportkocsija az NSX sem maradhatott el, amit pár éve kezdtek forgalmazni Európában, de már 2016-tól Acura márkanéven elérhető volt. Az idei SEMA-n debütált az Acura NSX „Dream Project” tuning változat, ami az NSX specialista, a ScienceofSpeed legújabb alkotása. Az NSX specialista cég fejlesztette a szuper sportkocsi hajtásláncát, a felfüggesztését, és a stílusos teljesítmény növekedését. A Chandler, Arizona székhelyű ScienceofSpeed-et 2001-ben alapították meg, és a kezdeti fejlesztések a nagy teljesítményű Downpipes és a könnyű rozsdamentes acél kipufogó rendszer, ami 16 lbs (kb. 7,26 kg) súlyt takarít meg az NSX-nek, valamint agresszívebb hangot is ad.

 
 

 

Egyedülálló tuning NSX, a 2017 SEMA-ra

 
  A motor teljesítményét még növelték a folyadék befecskendezéses intercoolerrel, ami javítja a teljesítményét kombinálva 610 lóerőre (+37 lóerő) és az 507 lb-ft (687,4 Nm/ „+31 lb-ft = 42 Nm”) nyomatékra. Az NSX-et még tovább fokozták a szélesebb 5-küllős Advan GT kovácsolt felni szettel (Elöl: 20”x9, hátul 21”x12-es méretben) Machine Hyper Black színben. A jó tapadásról Pirelli Trofeo R abroncsok gondoskodnak, a méretes felniken. Az NSX egyéni felfüggesztést is kapott, ültetéssel, amivel 1 hüvelykkel (kb.) közelebb ül az úton. Az NSX specialista cég iLift hasmagasság emelő rendszert is épített a kocsiba, ami akadály (lassító küszöb = fekvőrendőr) érzékelése esetén az autó hasmagasságát 2 hüvelykkel megemeli, így a zebra előtt elhelyezett lassító küszöb sem, okoz problémát, ami az érzékelőknek köszönhetően automatikusan működik.  
 

  

ScienceofSpeed tuning csapattól egyedülálló belsőt is kapott, a legújabb NSX generáció

 
 

 

Reklám

 
 

A külső megjelenését a GT3 versenyautók ihlették, ami egy aero csomag agresszív első ütközővel, a szélesebb szénszálas küszöb toldatokkal, a középmagas hátsó szárnnyal és a nagyobb hátsó diffúzorral nagyobb leszorító erőt biztosít az NSX-nek. A jó tapadás és a nagy teljesítmény mellett erős fékek is kellenek, amik nagyobb Carbon kerámia Brembo fékek, arany színben. Az első generációs NSX tiszteletére fényes fekete tetőt kapott, Bouvelle Blue Pearl fényezéssel kombinálva. A külső mellett az utastere is hasonló színt kombinációt kapott a kék és fekete témában, ami megkapta a fekete bőr Recaro Pole Position verseny üléseket kék varrással, és a kiegészítőket az ajtókon, a műszerfalon és az üléseken. A kék szövet jellemzői a hexagonális minta, az NSX ikonikus méhsejt rácsát idézve. A befejezése tartalmazza még a gaugeAR OLED multi-funkciós kijelzőt, amit magasra szerelnek a műszerfalon a vezető számára, így szemelőt vannak a fontos információk.

- Kartos Patrik -

2017-12-22, 00:04:48

 
     

 

AmazingCounters.com
AmazingCounters.com

 

 

Reklám

 

 

Reklám

Asztali nézet