MENÜ
   
 

 

HU / EN   

 
 

2018 Giulia and Stelvio NRING

Alfa Romeo limitált modellekkel ünnepli 100 éves évfordulóját a legendás Nürburgring Nordschleife versenypályának, amit 1927-ben nyitottak meg, és mára legendás lett, amit zöld pokolnak is neveznek. A pálya egyedülálló a 20.832 km-es hossza, hihetetlene kanyargós szakaszokat is rejt magában, ami mellett a annyira megterheli az autók futóművét a pálya, hogy már a legtöbb gyártó is itt fejleszti autóit, és még rekord köridőt is futnak mindig. A legendás versenypályához hozzájárult az Alfa Romeo is, ami táplálta a mítoszt a pálya történelme során, a gazdag győzelmekkel és az emlékezetes rekordokkal. Az Alfa Romeo Stelvio Quadrifoglio SUV lett az első SUV a márka történelmében, ami rekordot is döntött kategóriájában, ami 7 perc 51.7 másodperc alatt teljesítette a több, mint 20 km-es pályán a gyors körét.

 
 

 

2018 Giulia & Stelvio Quadrifoglio 'NRING'

 
  Stelvio Quadrifolgio orrában egy a Ferrari fejlesztett 2.9 literes V6-os Bi-Turbo motort találjuk, ami 510 lóerőt és 600 Nm nyomatékot termel, amivel a csúcssebessége eléri a 283 km/órát, és a gyorsulása 100 km/órára 3.8 másodperc. A Giulia Quadrifoglio is futott már rekord köridőt a Nordschleife-n, ami 7 perc 32 másodperces időt futott, viszont a Giulia csúcssebessége eléri a 307 km/órát is, és a gyorsulása 3.9 másodperc. Az ünnepi modellek a Giulia Quadrifoglio „NRING“ és a Stelvio Quadrifoglio „NRING“, amik a Nürburgring Limited Edition modellek, a történelmi sikerek ünneplésére, amikhez csak limitáltan lehet majd hozzájutni, így várhatóan gyűjtők fognak lecsapni. Az azonos köteléket még tükrözi az inspiráló kép beállítás, amin megmutatták a két „NRING“ modellt. Az új modellek elérhetőek lesznek az EMEA régióban csak 108 példányban, ami a leghűségesebb Alfa Romeo ügyfelek és a gyűjtők számára lesz elérhető, amik exkluzív tartalmat is kapnak, olyat, mint a számozott jelölés a szénszálas műszerfal betéten, vagy az egyedülálló Circuito Grey fényezés.  
 

 

2018 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 'NRING'

 
 

Az „NRING“ modellek jellemzőihez hozzáteszik a Carbon-kerámia a fékeket, a Sparco verseny üléseket piros varrással és szénszálas szerkezettel, valamint a Mopar automata váltó gombot, a bőr és Alcanatar kormánykereket, amik szintén szénszálas betéteket kapnak. A listán még sok más extra is szerepel, mint a festett üvegek, az Adaptív tempomat, a Harman Kardon prémium audio rendszer és az Alfa™Connect 3D Nav infotainment rendszer, a 8.8 hüvelykes képernyővel, az Apple CarPlay™-jel, az Android Auto™-val és a DAB-val kiegészítve. A Giulia premier kiegészítője az új csupasz Carbon tető. A Stelvio-t pedig felszerelték elektromos panoráma tetőablakkal is. Mindkét modell piros logóval ellátott szőnyeget kap. A Stelvio és Giulia Quadrifoglio Nürburgring Edition sportos „NRING“ jelvényt is kapnak, ami a kínálat csúcsán kap helyet mindkét modell esetében, és tökéletesen bemutatják a kiválóságát az Alfa Romeonak.

 
 

  

2018 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 'NRING' részletek

 
 

 

Reklám

 
  A Quadrifoglio modellek mintaképek a műszaki minőséggel és a kiváló teljesítménnyel. Példával, a Stelvio először használta a 2.9 literes V6 Bi-Turbo motort kombinálva az innovatív Q4 összkerék-meghajtással, ami garantálja a verhetetlen teljesítményt, tapadást, vezetési élményt és a biztonságot, minden helyzetben. A mindkét modell Alfa™ Chassis Domain Control-t használja, ami koordinátákat szolgáltat a fedélzeti elektronikus rendszeren, amit szállít a legjobb teljesítményhez és a legnagyobb vezetési élményhez mindenkor. Kifejezetten a rendszer kezeli a hozzárendelt bizonyos feladatokat a különféle aktív rendszereket, mint a Q4 összkerék-meghajtást (Stelvio Quadrifolgio), az Alfa™ Active Torque Vectoring rendszert, az Alfa™Active Suspension-t, az ESC-t és az Alfa™ DNA Pro mód választót, Race funkcióval. Az limitált modell Torque Vectoring technológiát is használnak, amik optimalizálják a Stelvio és a Giulia hajtás elosztását és kiemlei a sportos jellemzőit.  
 

  

2018 Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio 'NRING' utastere, apró részleteiben változott az alap Quadrifoglio változathoz képest

 
 

Az automata váltó két elektronikusan szabályozott kuplungot használt a Torque Vectoring rendszer segítségével, ami kezelni tudja nyomaték szállítását, minden egyes keréknél. Valamint ez biztosítja az optimális erőátvitelt az útra minden vezetési körülmény között, amivel a Stelvio biztonságot és szórakozást is tud nyújtani mindig, a vezetőnek és utasainak, anélkül, hogy igénybe vette volna a tolakodó bevitelt a stabilitás kezelő rendszerbe. A hajtó erőt 8-fokozatú ZF automata váltó továbbítja az összkerék-meghajtáshoz, ami 150 milliszekundum alatt képes fokozatot váltani, Race módban. A váltó precíz váltásokat tud nyújtani a vezetőnek, amit a megmunkált alumínium váltófülekkel tudunk elvégezni - amiket a kormányoszlopra szerelnek. Az Alfa Romeo sport SUV és sedan modelljei, hihetetlenül hatékonyak fogyasztás és CO2-kibocsátás terén, ami köszönhető az elektronikusan vezérelt henger lekapcsolásnak is, ami jelentősen csökkenti az Advanced Efficency vezetési módban a fogyasztást. Az NRING modell vevői néhány ajándékot is kapnak az új limitált Alfáik mellé, mint az 1:18-as méretű számozott modell autó, a Welcome Kit, ami tartalmazza a Sparco verseny kesztyűt, a dzsekit, a sport táskát (Quadrifoglio mintával és színbe). Az NRING modell tulajdonsok még részt vehetnek 2019-ben, egy sport vezetéstechnikai tréningen, a Nürburgring versenypályán, ami fokozza az Alfa Romeo élményt.

- Kartos Patrik -

2018-07-06, 21:22:13

 
     

 

AmazingCounters.com
AmazingCounters.com

 

 

Reklám

 

Reklám

 

Reklám

Asztali nézet