HU / EN |
||
Aston Martin Valkyrie Egy elképesztő Hiper verda Az első Aston Martin Valkyrie prototípusok már alakulnak, és végre be is mutatják a nagy közönségnek a hibrid hajtáslánccal. Az új Valkyrie hiper sportkocsi szíve egy Cosworth épített 65°-os, szívó 6.5 literes V12-es motor. A hibrid hiper sportkocsi motorja egy hátborzongató, ultra magas fordulatú, és az F1™ motorokat idézi a 90-es évekből, és élvezi a két évtizedes haladást a dizájnban, az anyagokkal és a gyártási tapasztalattal, és ez a kivételes új szabvány a maximális fordulattal és a súllyal. A hitelesített csúcsteljesítmény a V12-es motornak 1 000 lóerő (bhp – vagy 153.8 bhp/liter) 10 500-as fordulaton, de a maximális fordulatszám, amit elérhet a motor 11 100-as, valamint ez a világelső szívó motor, amit utcai autóba használnak ilyen magas fordulatszámmal. |
||
Az új Valkyrie, első utcai autóként, ami eléri a 11 000-es maximális fordulatszámmal |
||
A nagy teljesítmény mellett 740 Nm csúcsnyomatékkal is rendelkezik a V12-es motor, amit 7 000-es fordulaton ad le. A kimenetek tisztább szállítást biztosítanak az ICE-vel (Internal Combustion Engine = Belső Égésű Motor), a további teljesítmény töltéssel, ami szállított az akkumulátoros hibrid rendszerrel. A hiper sportkocsi egy egyedülálló V12-es motort kapott, a hagyományos hibrid utcai autók között. Az Aston Martin Valkyrieben, ahol a dizájn és a tervezés mindegy, és minden alkatrész elszabadult az aprólékos kidolgozással a Red Bull Advanced Technologies, a Formula1® DNS-sel maximalizálja a hatékonyságot és a végső teljesítményt, és számos kulcs elem több munkát végezhet. Az új Aston Marrtin Valkyrie hajtáslánca, használja például a V12-es motor és a sebességváltó burkolatot, mint igénybevételi tag a jármű szerkezetében. |
||
2020 Aston Martin Valkyrie |
||
Az utóbbi biztosítja a hátsó felfüggesztés szerelési pontjait, miközben még nagyobb szerkezeti merevséget biztosít az autónak, és megszünteti a súlyt a hozzáadott hátsó alkerettel. Az akkumulátor csomag integrál valamennyi releváns alrendszert, és szállítja a járműnek az elektronikai teljesítményt, miközben a Power Boost és az Energy Recovery System funkciók, valamint az E-motor segédeszközök a mechanikus teljesítmény a váltóval. A Valkyrie szemlélteti az intelligens mérnöki megjelenést bárhol. A KERS stílusú erőnövelő rendszer hasonló az F1™ autókra szerelt változathoz, amit a Valkyrie hibrid rendszeréhez fejlesztettek a két technikai partnerrel, az Integral Powertrain Ltd., aki mellékelte a mérték utáni elektromos motort, és a Rimac a könnyű hibrid akkumulátor rendszert. Az eredmény, a teljesen hibrid rendszer, ami hozzájárul még 160 lóerővel (bhp) és további 280 Nm nyomatékkal, ami hitelesített a maximális teljesítményben, így az a Valkyrie csúcsteljesítménye 1 160 lóerő (bhp), amit 10 500-as percenkénti fordulatszámon ad le. |
||
2020 Aston Martin Valkyrie |
||
A kiemelkedően magas teljesítmény mellett a csúcsnyomatéka 900 Nm, amit már 6 000-es fordulaton lead. Az alelnök és különleges jármű üzemeltetői tiszt, David King mondta, “Az Aston Martin Valkyrie a végső hiper spotkocsi az autóipar világában, és a teljesítmény adatok hangsúlyozzák ezt az állítást. A Red Bull Advanced Technologies, Cosworth, Rimac és Integral Powertrain Ltd. fantasztikus partnerek voltak a fejlesztésben, ezzel a hajtáslánccal biztosítva, hogy már létrehoztunk egy hibrid rendszert, ami a kibocsátása kedvező és már elkezdjen illeszkedni, a mi első fizikai prototípusainkhoz. Én, biztos vagyok, hogy a többi világgal hihetetlen izgatott látni és hallani az első autókat az úton”. A fejlesztés az Aston Martin Valkyrie folytatódik a tanácsadás alatt az Aston Martin Lagondával, a Red Bull Advanced Technologies-zel és a projekt partner AF Racinggel. - Kartos Patrik - 2019-03-08, 22:57:39 |
||
Reklám |
|
Reklám |