MENÜ
   
 

 

HU / EN   

 
 

2021 Cadillac Escalade – US Hírek –

Egy új megjelenés, lenyűgöző tartalommal

Cadillac bemutatta a teljesen új 2021-es Escalade modell szériát, ami teljesen újratervezett, úttörő technológiákkal felszerelt modell lesz a szegmensben, és a Cadillac kínálatában, ami hozzátesz új méreteket az ikonikus luxus SUV-hoz. A piacon elsőként alkalmazott technológiákat is megkap az új modell generáció, ami tartalmazza az ívelt Organic Light Emitting Diode (OLED) képernyőt, az első AKG autóipari audio rendszert, és a Cadillac elismert Super Cruise vezető asszisztens technológiáját, az 5. generációs Cadillac zászlóshajóval, - már több, mint 20 éve a szegmens meghatározó vezetésével van jelen az Escalade. „Van valami különleges egy Escalade vezetésében,” – mondta Steve Carlisle, a Cadillac elnöke. „Bátor megjelenése van, és exkluzív technológiával fokozva kivételesen, és érezni a mindennapi vezetést, mint egy alkalom”.

 
 

A teljesen új Cadillac Escalade, már Sport felszereléssel is elérhető lesz

 
 

Az új modell piaci indítása az idei év harmadik negyedében kezdődik meg, Észak-Amerikában. Az új 2021 Escalade modell, amit teljesen újra terveztek, most szállít fokozott menetdinamikát és jelentősen nagyobb utasteret és csomagtér mérete. „A 2021-es Escalade átveszi a vezetést a mobilitás új korszakában, a széleskörű feljavítással, ami átalakítja a vezetés élményét,” – mondta Carlisle. „Ez több, mint egy új Escalade. Ez egy új élmény.” Az új modell generáció az autóiparban, elsőként használ OLED képernyő technológiát, ami mellett bővítették a valóság alapú navigációs rendszert, egy élő kamera nézettel is, valamint a feltűnő megjelenése és a minőségi kidolgozású beltér dizájn. A 2021-es Escalade jellemzői között megtaláljuk az OLED és a kamera technológiákat, amiket fejlesztettek a vezető látás fokozására, miközben a dizájn fejlődik és erősíti, a hozzátett réteg kivitelezéséhez és az egyedülálló megjelenéséhez, amik sportos és elegáns a modelleket alkotnak.

Az ipar első OLED kijelző technológiája

Escalade használja elsőként az OLED kijelzőt az autóiparban, ami több, mint 38 hüvelykes átmérővel rendelkezik, és kétszeres pixelsűrűséggel egy 4K televízió. A technológia szállít merész képeket, tökéletes feketével és a legnagyobb színtartománnyal, bármely autóipari kijelzővel, amit ma gyártanak.

 
 

Az új 2021-es Cadillac Escalade, elsőként használ OLED kijelző az autópiacon

 
 

A rendszer tartalmazza a három képernyőt: a 7.2 hüvelykes érintő képernyő panelt, ami a vezető információs központ a sofőr bal oldalán, egy 14.2 hüvelykes kijelző műszercsoport kijelzőt a kormánykerék mögött, és egy 16.9 hüvelykes Infotainment képernyőt a vezetőtől jobbra. Az OLED papír vékony és hajlított, a kijelzők optimális láthatóságáért. Az élénk színű és vizuális minőségű OLED technológiával, szintén megszünteti a közös igényeket, mint a képernyő kitakarás, ami tipikus sok járműben, így alkot egy világosabb és kevésbé zsúfolt környezetet. Az Escalade magában foglal más fejlett, látás orientált jellemzőket, amik tartalmazzák a teljesen új, kibővített valóság alapú navigációs rendszert, amik használják az élő utcanézetet irányrétegekkel, és még tovább fokozza az útvonaltervezést. A Surround Vision, az alap felszerelés része, ami alkalmaz négy külső kamerát, amik szolgáltatnak 2 megapixeles madár szem nézetet, mint a 360°-os rendszer kamera rendszer, - ami egyre több gyártó kínálatában jelenik meg.

 
 

2021 Cadillac Escalade új OLED kijelző mérete, az autókban használt legnagyobb átmérővel rendelkezik 

 
 

Az új modell generáció elérhető lesz Trailering Integration Package csomaggal, ami akár kilenc kameranézetet mutat (tartalmazza a hátsó iránymutatásokat), ami biztosít könnyebb rákapcsolást az utánfutóra. A csomag szintén tartalmazza az integrált pótkocsi fékvezérlőjét, és a vontatmány alkalmazást, ami a pótkocsik profilját biztosítja, abroncsnyomást és hőfok monitort, valamint az Extended Side Blind Zone Alert-et. A Rear Camera Mirror elérhető jellemző, ami a hátsó kamera képét továbbítja a belsőtükör teljes felületén megjelenítve. A Night Vision az infravörös technológiát használja, ami javítja az előrelátást, és ez tartalmazza a gyalogos és a nagyobb állatok észlelését, a képet a középkonzol kijelzőjén jeleníti meg. Az új hátsó ülés szórakozás jellemzője a pár 12.6”-os független érintő képernyők, navigációval, valamint lehetőséget nyújt játszásra is a két kijelző, de akár zene hallgatásra és videó megjelenítésre is képes a HDMI és USB csatlakozókon keresztül.

 
 

  

Az Escalade új 360°-os kameranézete megkönnyíti a parkolást, a méretes monstrummal

 
 

A képernyők tudják tükrözni az Android telefonokat, valamint e-mellett a célt „javaslatokat” tudjuk „küldeni” a hátsó utasoknak az első navigáció képében, és a vezetővel elfogadni vagy elutasítani az úticélt. A kibővített valós idejű navigáció egy új elérhető felszerelés a 2021-es Escalade modellhez, a lépésről lépésre navigáció. Az élő utca képet, a jármű orrán elhelyezett kamera továbbítja a műszerfal kijelzőjére, az irányjelzők bekapcsolásával, és más jelenetet átfedő irányinformációkkal. Ezek tartalmazzák a jellemzőket, olyanokat, mint az irány alapú audio utasításokat. Például, a „térj balra” audio utasítás jön a bal hangszórókon keresztül, így tovább hangsúlyozva a navigáció utasításait – a mennyiség növekedésével, mint a kanyarodás.

Az Escalade jelenlét

„Az Escalade mindig is merész megjelenéssel készült, ami mondja, hogy megérkezett,” mondta Therese Pinazzo, külső tervezési menedzser. „Frissítettük ezt az állítást egy új korszakkal, a kifinomultság hozzáadásával. A cél volt, alkotni egy új Escalade modellt, ami már ránézésre is félreérthetetlen, és akkor jutalmaz téged, részletesebben, a második vagy még a harmadik részben.” Az Escalade fenntartja a Cadillac védjegynek számító, függőleges világítás elemet, de az új értelmezése hozzátesz egy vékony, vízszintes fényszórót megerősíteni a magabiztos álláspontját.

 
 

 

2021 Cadillac Escalade Sport

 
 

A magas, függőleges, hátsó lámpa szintén védjegy már, ami folytatja, de kiegészíti a mély 3D-s réteget és a befejezés a részletes maratással. Az új modell generáció 22”-es felniket kap, már alapfelszerelésnél és erősítést az Escalade feltűnő megjelenésében. A hozzáadott rétegek a részletek kiterjesztésével, az egyedi díszítő elemekkel és a rács szerkezete. Az Escalade modell, most először lesz elérhető Cadillac Sport felszereléssel, aminek a jellemzői a fekete hálós hűtőrács, és a fekete külső részletek. A Luxury és a Premium Luxury modellek kapnak fényes Galvano befejezést, miközben a Platinum modellek a kínálat csúcsán helyezkednek el, az egyedülálló külső és belső részletekkel. Az Escalade új beltér dizájnt kapott, amit erősen befolyásolt a Cadillac Escalade koncepció modell – egy dizájn, amiben szintén debütált az OLED kijelző, és elsőként új teret teremt, a Gideon Whisper Beige kárpit kombinációval. A nagy teljesítményű, nagyon divatos elérhető beltér központjában egy egyedi szövetanyag kapott helyet, ami hozzátesz egy új szintet a stílussal, és az Escalade utastér környezetével.

 
 

 

2021 Cadillac Escalade Luxury

 
 

„Az elvárások és vágyak az Escalade ügyfelekkel mindenkit befolyásolnak, a Cadillac dizájn stúdió egyértelműen megérti,” mondta Phil Kucera, beltér dizájn vezető. „Ez lehetővé tette számunkra, hogy magasabb szinteket érjen el a mélységgel, mint az Escalade eddig elért.” Az új ívelt OLED kijelző a belső középpontja az utastérnek, ami lehetővé tette a tervezőknek kiegészíteni és testreszabni, inkább az egész környezetet, mint egyszerűen beilleszteni egy alap, téglalap képernyőt, a hagyományos műszerfal panelba. Az eredmény egy teljesen friss integrált utastér megjelenés, ami zökkenőmentesen keveredik a technológiával, és a kézzel alkotott részletekkel. Egy kevert elektronikus vezérlés és a fizikai kapcsolók kínálnak intuitív működést a járművek jellemzőiben. Az OLED kijelző tartalmazza az érintőképernyős kezelést a középső kijelzőn, miközben az utastér, ugyanakkor kapott egy forgó kapcsolót is az érintőképernyőhöz, de akár a kormánykerék vezérlőkkel is kezelhető a rendszer.

 
 

  

Az új Escalade külső részletei

 
 

További érintések tartalmazzák a rozsdamentes acél hangszóró rácsokat, a bonyolult csöveket az ajtó paneleken, és a környezeti fényt, széleskörű színválasztékkal. Az utastér további megkülönböztetést kapott, a legalább nyolc színnel és felszerelés választékkal, amik tartalmazzák az egyedülálló ülés dizájnt, az egyedi lyuggatott kárpit dizájnt, és a foltvarrás mintákat. Az új elérhető jellemző az automatikus ajtó behúzó rendszer, aminek része egy elektromos motor, ami finoman behúzza az ajtót a teljes záráshoz, amennyiben nem csuktuk be rendesen, ami kiküszöböli a nehéz ajtók hátrányait.

Egy elképesztő audio rendszer az AKG-tól

Az autóiparban először kerül AKG audio technológia autóba, ami 36 hangszórót használ, az AKG Studio Reference rendszerrel. A beszélgetést mikrofonokkal és AKG hangszórókkal javították az első és hátsó utasok közötti kommunikációt javítva. Az intuitív audio navigáció felszólít a távolság megadására, és az irány utasításokra a hangszórókon keresztül. A 2021-es Escalade-ben a profi stúdió hang emel magasabb szintre emeli a hallgatói élményt, az AKG audio rendszerrel.

 
 

Az AKG audio rendszer mellett OLED érintpképernyőt is kapott az Escalade, amik kiemelkedő utazói élményt nyújtanak közösen 

 
 

Az AKG világszerte ismert a mikrofon és fejhallgató termékeiről, valamint a vezető zenészek felvételeiről is gondoskodnak, a stúdiókban a termékeikkel, és az élő helyszíneken az AKG audio technológiával, ami most első alkalommal már az autóiparban is jelen van, exkluzívan a Cadillachez. Az Escalade-hez elérhető AKG Studio Reference rendszer, 36 hangszóróval és három erősítővel jön. Az alap AKG Studio, a gyengébb audio rendszer, 19 hangszórót kap és egy zárt nagy subwoofert, ami 14 csatornás erősítőt kapott, ami alap változatban sem lehet rossz. Az éles hangkimenet mellett, az AKG technológia további speciális funkciókat tesz lehetővé az Escalade-ben, mint a Studio 3D Surround, a Conversation Enahncement, az Audio Rendering for navigation, és a Front Passenger Volume Control. A Studio 3D Surround alkotnak profi szintet a hangzásban a többcsatornás audio rendszeren keresztül, a stratégiailag elhelyezett hangszórók finoman hangot szállítanak, mint a művészettel való kapcsolat a stúdió felvétel. A további hangszórók a tető kárpitban segítik megalkotni a 360°-os, magával ragadó hallgatási élményt.

 
 

 

Az AKG audio rendszer hangszórói az oszlopon és az ülés fejtámlán is helyet kaptak

 
 

A beszélgetés javítása a „Conversation Enhancement” is része a funkcióknak, amivel a jármű a kommunikációt javítja az első és hátsó utasok között, mint a hangjukat a beágyazott mikrofonok továbbítják, és reprodukálják a kijelölt zóna használatával a 36 hangszórós rendszeren keresztül. Az audio megjelenítés a navigációs (Audio Rendering for navigation) rendszerhez szintén egy új funkciót ad, a lépésről lépésre navigáció instrukciók, az intuitívabb audio utasításokkal jönnek kizárólag az audio rendszertől a bal- vagy jobb hangszórókból, amint a vezető egy letérőhöz ér, fordulóponthoz közel kerül. Az első utasok hangerő szabályozása „Front Passenger Volume Control” az első ülés utasai átvehetik a felelősséget a személyi hang élményével, egy dedikált hangerő szabályozóval, mindkét első ülésen (tartalmazza a Studio Reference rendszer). Az AKG-t Bécsben alapították, 1947-ben, Dr. Rudolf Goerike fizikussal és Ernst Pless mérnökkel; ami után a vállalat gyorsan nőtt, az egyik legkiemelkedőbb hangtechnikát fejlesztő cégek közül.

Még több hely, és a Super Cruise

Az új modell generáció megkapja a Super Cruise vezető asszisztens technológiát, a szegmensben elsőként. A Super Cruise mellett jelentős mértékben növekedett a második és a harmadik üléssorban kínált hely, és a csomagtér mérete.

 
 

Az új Escalade önvezető modót is kínál az Egyesült Államok és Kanada területén, ahol több, mint 320 000 kilóméternyi úthálózatot ismer

 
 

A biztonság és a helye mellett, az új generációs modell menetdinamikáját is fokozták egy új független hátsó felfüggesztéssel, ami már elérhető Magnetic Ride Control-lal, Air Ride Adaptive Suspension-nel, és elektromos sperrdifivel (Electronic Limited Slip Differenttiallal - eLSD). A magabiztos teljesítmény, a fejlett alváz technológiákkal, a tágasabb beltérrel és a vezető-asszisztens technológiákkal, biztosít fokozott vezetési élményt. A 2021-es Escalade belép a jövő mobilitásába, mint az első full-size SUV, a Super Cruise vezető asszisztens technológiával. A Super Cruise lehetővé teszi a „hands-free” vezetést, több, mint 200 000 mérföld (321 868.8 km) kompatibilis országúton az Amerikai Egyesült Államokban és Kanadában, ami alkalmazza a LiDAR térkép adatokat a nagy pontosságú GPS-szel, a korszerű vezető figyelmeztető rendszerrel, a kamerák hálózatával, és a radar érzékelőkkel. A 2021-es Escalade jellemzői a fokozott Super Cruise rendszer a számos új funkcióval és a fejlesztésekkel, amik tartalmazzák az automatizált sávváltást.

 
 

 

Az új OLED kijelző csoport, ami három kijelzőt foglal egybe

 
 

Az automatizált sávváltás engedi a vezetőnek teljesíteni az egysávos váltást, az index jelzésével a kívánt lépésként. A Super Cruise vezető figyelmeztető rendszer, segít megtartani a járművezető figyelmét érzékeléssel és jelzéssel, amikor a vezetőnek nagyobb figyelmet kell fordítani az útra; és a legújabb technológiai fejlesztések, tartalmazzák a dinamikus sáv elhagyást, amit belehet állítani az Escalade-ben, ami lehetővé teszi, hogy kissé a sávon túlra engedje a modellt a vezető kényelméért, amikor járművek elhaladnak a közvetlen közelében. …és ezek mellett az új üzenet küldés a vezető információs központban, figyelmezteti a jármű vezetőt, amikor a Super Cruise nem érhető el, bizonyos esetekben. A modern vezető támogató rendszer mellett óriási mértékben növekedett az utastér és a csomagtér mérete. A 2021-es Escalade még nagyobb helyet ad az utasoknak és a csomagjaiknak. Az új építészet és az új alváz technológiák jelentős mértékben növelik az utastér méretét, ami 40%-kal nagyobb lábteret (34.9 inch/ 886 mm) ad a harmadik üléssor utasainak, és 68%-kal növelték a maximális csomagtér méretet a 3. üléssor mögött, ami az alap tengelytávú változatnál, így 722 literes (25.5 cubic feet).

 
 

A külső méretei mellett a beltér is növekedett, utstér és csomagtér terén is, valamint továbbra is kiemelkedő luxust ad az ügyfelek, amit még tovább fokoztak

 
 

A drámai növekedés az utastérben és a csomagtérben elsősorban esedékes, a hosszútengelytávú változatnál is megmarad a növekedés. A növekedés a jelenleg kifutó modell generációhoz képest jelentős mértékű, valamint az új független hátsó felfüggesztés is segített a beltér növekedésében, ami lehetővé teszi az alacsonyabb utastér padlót, így nem csak óriási, de szellős, tágas is az Escalade utastere, valamint javítja a kényelmet, a könnyebb hozzáféréssel a második-, és harmadik üléssorhoz, plusz alkotnak természetesebb ülés pozíciót a harmadik sor utasainak. A harmadik üléssor növekedett, több, mint 25.4 cm-rel (10 hüvelyk), így az Escalade egy a legtágasabb harmadik üléssorral rendelkező modellek közül a kategóriában, miközben az alacsonyabb padló és a növelt jármű hossz, lehetővé teszi a csomagtér növekedését is. „Az Escalade új építészete lehetővé tesz, egy egyedülálló széria győztest a vezetők és az utasok számára,” mondta Tim Herrick, alelnöke a globális termékprogramnak. „Mi jelentősen növeltük az utasteret, bővítettük a csomagteret, és ugyanakkor szállítottunk jelentős fejlesztést, utazási minőségében és kezelhetőségi teljesítményben.” 

A futómű és a kényelem

Az új generációs Escalade modellt még kiegészítették, egy új és tovább fejlesztett alváz technológiákkal szállít precíz vezetési élményt. A teljesen új hátsó felfüggesztés alapvetően átalakítja az Escalade menetdinamikáját, a hátsó kerék kezeléssel az út körülményeinek megfelelően, ami kiemelkedően fokozza az utazás minőségét, a kormányzás reakcióját és az általános vezetői irányítást.

 
 

Az önvezető a vezetés kényelmét fokozza, a hosszú utazások során

 
 

A Cadillac Magnetic Ride Control technológia a világ leggyorsabb reakciójú felfüggesztés technológiája. A számos érzékelő folyamatosan figyeli az út felületét, amihez azonnal megváltoztatja a csillapítás mértékét, a csillapítási szintet. A Cadillac felfüggesztés rendszere gyorsabban reagál, mint a számítógép vezérelt lengéscsillapítók, a függőleges karosszéria mozgásra, és a vibrációra. A kényelmet az új adaptív légrugós felfüggesztési is fokozza, ami egy új rendszer, és kombinálja a Magnetic Ride Control technológiát. A légrugós felfüggesztés biztosít automatikus terhelés kiegyenlítést és hasmagasságot, amit folyamatosan állít mind a négy keréknél. Az autópályázáshoz a rendszer automatikusan a legalacsonyabb beállítást választja ki, ami javítja az aerodinamikát, de a vezető is választhat a hasmagasság beállítások között, ami 51 mm-rel (2 inch) tud csökkenteni, és segíti a beszállás, kiszállást és a csomagtérbe való rakodást. A választható hasmagasság lehetővé teszi az off-road terepképességek növelését, a hasmagasság legmagasabb beállításával.

 
 

Az óriás helye a hátsó üléssorokban is meggadja a kényelmet, ami egy luxus sedant is felülmúl méretben

 
 

A vezetéshez, és a menetteljesítményekhez még hozzátesz az elektromos sperrdifi (Electronic Limited-Slip Differential – eLSD), ami nagyobb pontosságú tapadást biztosít, és az erő kapcsolást a hátsó kerekekkel. A rendszer végtelen változó kuplung kapcsolattal viszi át a nyomatékot a kerekekhez, a lehető legjobb tapadással, ami javítja a kanyarodási képességet és a nedves időjárási körülmények között is kiváló tapadást biztosít. Az Escalade elérhető, és egyedülállóan kombinálható a Magentic Ride Controllal, a légrugós felfüggesztéssel, és az eLSD-vel, amik kivételes kezelhetőséget tudnak biztosítani az óriás SUV-nak, és figyelemre méltó mozgékonyságot. Az új modell generáció, új multi-link független hátsó kerék felfüggesztést kapott, a három oldalsó karral, tekercsrugókkal és masszív stabilizátor rúddal, aminek szintén köszönhető az új modell tágas utastere.

… és az erő a motorháztető alatt

A 2021-es Escalade modell orrában egy új 6.2 literes V8-as motor kapott helyet, ami az alapfelszerelés része. A V8-as motor kapott változó szelep vezérlést, stop/start rendszert és Dynamic Fuel Management technológiát, ami kedvezőbb üzemanyag fogyasztás biztosít a 420 lóerős (313 kW) teljesítményhez képest.

 
 

2021-es modell egyedülálló törésvonalakat kapott, ami szépen játszik a fénnnyel, és az új LED-es hátsó lámpák, amik tetejénél érnek véget

 
 

A V8-as motor mellett, most először elérhető lesz, egy 3.0 literes turbódízel motorral is, aminek nyomatéka bőven elég a kiemelkedő vonatási képessége megtartására. A dízelmotor nyomatéka 623 Nm (460 lb-ft), ami megegyezik a 6.2 literes V8-as motor nyomatékával. Cadillac mindkét motorváltozathoz 10-fokozatú automata váltót szerel, elektronikus váltás vezérléssel. Az új modellek már alapfelszerelésnél megkapják a vontatmány csomagot, amit még ki lehet egészíteni Trailering Integration Package csomaggal, az opciós listáról. Az új Escalade várható érkezése 2020 későbbi részében várható az Észak-Amerikában, és sorba követi a többi régió az értékesítés indítást.

- Kartos Patrik - Cadillac-media news - 

2020-04-12, 22:22:06

 
 

 

 
 

 

 

 

website counter

  Ha tetszett a cikk nézz rá ezekre is   
 

2016 Cadillac CTS-V 

  2015 Cadillac CTS-V Coupe ünnepi kiadás
  2015 Cadillac Esclaade és Escalade ESV 

 

2014 Cadillac ATS Crimson Sport Edition

 

 

 

 

   
Asztali nézet