MENÜ
   

 

 

 

Az új Alfa Romeo Giulia

Az új Alfa Romeo Giulia a legfrissebb BMW 3-as ( F30) legnagyobb ellenfele lehet, 2014-ben. A kocsi várható kezdőára kb. 7,0 - 7,2 mil. Ft/ 22 - 23,5 ezer €/ 22 000 Ł, ez lesz az első modell ami már az Alfa újjáéledési project-je szerint készül. Az új középmotor Alfa Romeo 4C és az új Spider ( várható érkezése 2015-ben lesz) is az Alfa Romeo megújulását tükrözik, amikor is visszatér az orrmotor hátsókerék meghajtáshoz az Alfa Romeo.

 
 
Az új modell a 159-es utódjának készül, és már az új design nyelvet kapja meg, amit a MiTo indított el, a Giulietta pedig újra értelmezte sokkal stílusosabb formában. A kocsi cápaszerű orrával, LED világításával és szép karosszéria elemeivel, komoly ellenfél lehet a Német vetélytársaknak. A kocsi tüzes Cloverleaf ( négylevelű lóhere) verziót is bemutatják, ami sport karosszéria készletet, 19"-es alu. felniket, és a jellegzetes Quadrofoglio Verde jelvényt kapott. A kocsi motorválasztéka tartalmazza majd, a Fiat erőforrásokat is, a MultiAir technológiás motorokat, amik a legfejlettebbek a kategóriában, valamint az 1.4-es Turbós egységet a Giulietta-tól - 120 vagy 170 lóerővel - a Giulia legerősebb erőforrása a Brera-tól jön majd, ami a 203 lóerős ( Giulietta-ban 235 lóerős) 1750 TBi erőforrás.  
 

A dízelmotor kedvelőket sem felejtették el, akiknek elérhetők lesznek a kocsihoz a legfrissebb JTDm dízelmotorok 106-203 lóerő teljesítményekkel. A csúcsmodell a Quadrifoglio Verde jelvénnyel, a csúcsmodell lesz az új Giulia-ból, ami az egyetlen V6-os motorral szerelt verzió lesz. A kocsi erőforrása a Chrysler Pentastar 3,3 literes V6-os motorja lesz, de a Fiat MultiAir technológiájával, és közvetlen üzemanyag befecskendezéssel, nagyobb teljesítménnyel és alacsonyabb CO2-kibocsátással. A kocsi várható teljesítménye 300 lóerő felett lesz, Q2 - elsőkerék- , vagy Q4 összkerék meghajtással. A legtüzesebb Giulia az Audi S5-vel is képes lehet felvenni a versenyt. A kocsihoz elérhető lesz az opcióban az Active Damping program ( aktív csillapítás program), ami kompromisszum a kényelem és a gyorsaság között.

- Kartos Patrik -

2013. 07. 30., 11:02:06

 
   

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter 

 

 

Free Counter
Free Counter

Asztali nézet