![]() |
||
Jaguar XFR-S Jaguar megmutatta az új erős XFR-S-t, ami a leggyorsabb és legerősebb SportSedan, a Jaguar történelmében. A LA Motor show-n mutatták be, de csak májusban kezdődik meg az értékesítését. A Super Sedan a Jaguar második R-S modellje, az XKR-S mellett. Az új modellnek az alapját az XFR adja, az 5.0 literes V8-as kompresszoros motorral együtt. A teljesítménye 510-ről 550 lóerőre emelkedett, a forgatónyomatéka pedig 55 Nm-rel növekedett meg 680Nm-re. |
||
Jaguar XFR-S |
||
Módosították a légbeömlőket, hogy a motor elegendő levegőhöz jusson, ezen kívül átdolgozták a kipufogórendszert. A kocsi százassprintje 4.6 másodperc, és 0.3 másodperccel gyorsabb az XFR-nél. A csúcssebességét is megemelték 250 km/óráról 300 km/órára. Az XFR-S az új Quickshift automata sebességváltót kapja meg, a váltó fülekkel. A kocsit tesztelték a Németországi, Nürburgring versenypályán, az Olaszországi Nardo - döntött pályán, és a UK közlekedésben. A mérnököknek köszönhetően 30%-val merevebb futóművet, újra kalibrált elektronikus vezérlést, és hátsó differenciált kapott a kocsi. | ||
Jaguar XFR-S a külső részletek |
||
Az első lökhárítót hatalmas légbeömlőkkel látták el, az oldalsó szoknyát mélyebbre húzták, a hátsó ütközőt is meg hosszabították, és két hátsó légterelő közül választhatunk. Az új 20"-as felnik kihozzák a sportos oldalát a Jaguar-nak, ehhez még jár a csomagolás is, ami nem más, mint a speciális dizájnú Pirelli gumiabroncsok, amik 10 mm-rel szélesebbek az XFR gumijainál. | ||
Az új Jaguar XFR-S utastere |
||
A színválaszték 5 színből áll: French Racing Blue (kék), Ultimate Black (fekete), Stratus Grey (szürke), Polaris White (fehér), és az Italian Racing Red (piros). A kocsi utasterében pedig charcoal szürke kárpit fogad, a szénszálas betétekkel, és az R-S jelvénnyel. Az alap audio rendszer a 380W-os Meridian, de az extrák listáján megtaláljuk a 825W-os 18 hangszórós rendszert is. Az XFR-S-nek kezdőára 79 995 font lesz - az alap XFR-nél 14 615 fonttal drágább.
- Kartos Patrik -
2012-2013? |
||
Reklám |
|
Reklám |