![]() |
||
Új Infiniti Q50 Az Infiniti G sorozatát leváltó új 2014 Q50 teljesen új formavilággal jelenik meg. Az új modellhez, új különböző felszerelés szintek állnak majd rendelkazésre az ügyfeleknek, amikor megkezdik értékesítését Észak-Amerikában nyáron (2013). A Q50 a többi ország Infiniti szalonjába is eljut hamarosan, de Amerikában kezdik először forgalmazni. Miközben az Infiniti Sport Sedan mindig neves lesz, a kiemelkedő méretei és megjelenése miatt, addig az új Infiniti Q50 hozzáteszi az új premium stílust. Erős első bennyomás egyenes még dinamikusabb jellegű vonalakkal a “double arch – dupla ívű” hűtőráccsal. |
||
Az új Infiniti orr |
||
Az Infiniti dinamikus és sportos irányvonalát az új Q50 kapja meg először, az Infiniti modelljei közül. Az új Infiniti megjelenés tartalmazza a “double arch” hűtőrácsot, a dinamikus boltív tetővonalat, és a félholdra vágott C-oszlopot. A Q50 sport modell eleje határozott, agresszív, sport megjelenéssel rendelkezik. A kocsi megkülönböztető LED fényszórókkal és jelző fényekkel, valamint a vonalakkal majdnem emberi megjelenést ad a Q50-esnek. | ||
Az új Q50, a BMW 3er riválisaként |
||
Az erős karosszéria oldalon tervezett domborodó formák, a teljesítményére utalnak, az ívelt tetőív, mint az áramlások, a félhold C-oszlop hasonló, mint, ami eredetileg megjelent az Essence Concept-en. A hátsója a oldal vonalvezetésbe beleolvad formájával a hátsó LED kombinált világítással. Az ismerős hátsó kettős-ív törzsvonala felejthetetlen kilátást nyújt hátra. Fűtött külső visszapillantók, beépített LED irányjelzőkkel már alapfelszereléshez tartozik, de az elektromos csúszó, és dönthető üvegtetőt extra listáról választhatják ki az új ügyfelek. A kocsi forgalmazását Észak-Amerikában kezdik meg először, ahol két fejlett meghajtással lesz elérhető. A Q50 egyik meghajtása benzines, amiben egy 3.7-literes alumínium-ötvözet DOHC, 24 szelepes, V6-os benzinmotor található, és névleges teljesítménye 328 lóerő. | ||
Az éles fémbe hasító törésvonalak az oldalán |
||
A 3.7 literes motor a Continuously Variable Valve Timing Control System (CVTCS – Folyamatosan változó szelepvezérlés rendszert) használja, és Variable Valve Event & Lift (VVEL - változó szelepvezérlést). A választható másik meghajtása pedig egy hybrid 3.5 literes V6-os (302 lóerő) benzinmotor, egy 67 lóerős elektromos motor párosításával. Mindkét motorhoz 7-fokozatú duplakuplungos automata váltót szerelnek. A automata sebességváltón saját magunk is váltogathatjuk a fokozatokat, a kormány mögé szerelt magnézium fülekkel. A kocsi meghajtása pedig lehet hátsókerék- vagy összkerék-meghajtás. A kocsi első futóművét dupla lengőkarokkal látták el, hátulra pedig multilink felfüggesztést szerelnek. A Q50-hez is készül Sport beállítású futómű, amit a Sport felszerelés szintnél kap meg a kocsi. |
||
Az új Q50 utastér |
||
A Q50-hez alapfelszereléstől 17”-es alumínium-ötvözet felnikkel szerelik, amikre 225/55 R17-es defekttűrő gumiabroncsokat szerelnek, mindegyik kerékre, de akinek nem elég, annak az extra listájáról van lehetősége 19”-es alumínium-ötvözet Sport felniket választani, amiken 245/40 R19-es defekttűrő gumiabroncsok foglalnak helyet. Magabiztos megállásról nagyteljesítményű hűtött tárcsafékek gondoskodnak, blokkolásgátlóval (ABS-vel), elektronikus fékerő elosztóval, és fékasszisztenssel. Szintén elérhetők hozzá Sport fékek, amikhez 4-dugattyús első-, és 2-dugattyús hátsó féknyergekkel csatlakoznak. A még jobb vezetési élményről pedig a sebesség függő kormányrásegítő gondoskodik. Az utasterében magas szaktudás, és prémium minőség jelenik meg a modern és luxus kombinálásával. A teljesen új 2014-es Infinit Q50 értékesítését 2013 nyarán kezdik meg először Egyesült Államokban, és ezt követi majd Canada. A többi országban folyamatosan fogják bővíteni a kocsi értékesítését. - Kartos Patrik - 2013. 01. 15., 22:15:00
|
||
Reklám |
|
Reklám |