MENÜ
   

 

 

 

 

A Porsche 918 gyártása befejeződött

A 918 Spyder gyártását befejezték 21 hónap után, ami jött a szerelő szalagon a Stuttgart-Zuffenhausen-ben jobb ütemtervvel. Az örökség a technológiai úttöréssel, eléri messze felette a gyártási időt. A 918 Spyder szisztematikusan fejlesztett teljesítmény hybrid - a plug-in technológiával. A hybrid szupersportkocsi concept készült a debütálására a 2010-es Geneva International Motor Show-ra. Nyáron 2010-ben, a Supervisory Board of Dr. Ing. h.c. F. Porsche AG adott zöld utat a gyártás fejlesztéssel. Amikor az autó indult a piacra később 2013-ban, a 918 Spyder képviselte folytatását a szériáknak a szupersportkocsival a Porsche történelemben. A 904 Carrera GTS, a 959, a 911 GT1, és a CarreraGT technológiai úttörők, és állt közötte a végleges sportkocsi azokat illetően évtizedekkel.

 

 

Porsche 918 Spyder 

 
1963-ban példával a Porsche alkotott acél és polymer karosszériát, a 904 Carrera GTS-vel, ami szolgált, mint az első példa, hogyan egyesül a stabilitás és a könnyű design. 1986-ban, a 959 sikeresen bevezette az elektronikusan vezérelt összkerék-meghajtás rendszert a sportkocsik világába. 10 évvel később a 911 GT1 követte a szénszál technológiával gyártott járművekkel. A 2013-ban bemutatott CarreraGT készült, az első gyártott jármű aminek monocoque „egytestű” és subframe „segédváz” része készült teljesen szénszál erősített polymer-ből (CFRP – Carbon Fiber Reinforced Polymer). A 918 Spyder az elődökhöz hasonló modern technológiai megoldásokat kapott, mint a korszerű fejlesztési technológiákkal a jövőben.  

 

Porsche 904 Carrera GTS & 1986 Porsche 959

 
A kulcs technológia a meghajtása a concept-nek, ami kombinálja a nagy teljesítményű belsőégésű motor a két elektromos motorral, a találékony üzemeltetési stratégia egy az egyedülálló vonatkozással a 918 Spyder-vel. A változó követelmények a kínálattal a hatékonyságra orientált vezetési profil a maximális teljesítménnyel. A maximalizálása a takarékosságnak, és a teljesítménynek a hajtáslánccal az egyéni vezetési szituációkban, a Porsche fejlesztők 5 különböző móddal látták el. A versenyautóban aktivált a „map switch” a kormánykeréken. A hozzáértés szintén alkalmazott a jövő hybrid hajtásaiban. Az autó szintén kapott a hybrid hajtáshoz egy hőelvezetés concept-et, aminek jellemzői az 5 különálló hűtési kör, és az innovatív hybrid hűtés a hátsó elektromos motorhoz a levegő és víz segítségével.  

 

Porsche 918 Spyder & CarreraGT

 
A másik példa a jövő következményei: a Porsche 918 Spyder átalakítja a mozgási energiát elektromos energiává, mint más hybrid járművek az intelligens vezérléssel generátor funkcionalitással és a hagyományos fékekkel. Az óriási megújító erő növeli a hatékonyságát és a megtehető hatótávolságát. A hasonló visszanyerő rendszert használtak az LMP1 prototípusokban és a 919 Hybrid-ben, amivel a Porsche indult és megszerezte az 1-2 győzelmet a 24 órás Le Mans-i versenyen. A 918 technológiai platform szintén lángolt új síneken a látványos megoldásokkal, mint a teljes Carbon karosszériával, a teljesen változó aerodinamikákkal és a hátsótengely kormányzó rendszerével.  

  

Porsche 918 Spyder - int -

 

Az adaptív aerodinamikái és a hátsótengely kormányzása már készült a gyártott sportkocsikba, olyanokba, mint a 911 Turbo, a 911 GT3, és a 911 GT3 RS. A 918 Spyder megtestesíti a klasszikus Porsche erényeket. 2013-ban, szeptemberben a szupersportkocsi 887 teljes rendszer lóerővel, és kör rekordjával az utcai legális járművekkel a gyári abroncsokkal Észak-Loop-ban, a Nürburgring-en az körideje 6 perc, 57 másodperc volt. A más márkán, az autó megtestesítő hatékonysága. Yielding EPA értékelése 67 MPGe, a 918 Spyder meggyőzően illusztrálja, a potenciális plug-in hybrid technológiával, nem csak gazdaságos vezetéssel, de fontosabb a tipikus sportkocsi vezetési élménye.

- Kartos Patrik -

2015-08-06, 19:48:53

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

 

Hit Counter
Hit Counter

Asztali nézet