MENÜ
     

 

 

 

2016 Alfa Romeo Giulia QV – IAA

Alfa Romeo bemutatta az új Giulia Qaudrifoglio-t a Frankfurti autókiállításon, ahol 5 változat jelent meg az új modellből, a Competizione Red, a Trofeo White, a Vulcano Black, a Vesuvio Grey, és a Montecarlo Blue színekben. Az új modell már egy teljesen új hajtáslánc elrendezést kapott, amit a Mercedes és BMW alap modellek leggyakrabban, ami az orr motor hátsókerék meghajtás platform. Az Alfa Romeo stílusos csomagolása feszesebb mechanikai alkatrészeket rejtenek, az izmos csomag uralkodik a hosszú motorháztetővel, a rövid túlnyúlásokkal, az izmos sárvédőkkel, és a leghosszabb tengelytávval az kategóriájában. Az egyszerű természetes vonások fokozzák a formákat, és az arányokat, miközben elegáns befejezést kapott a tisztasággal, és az Olasz stílus világgal.

 

2016 Alfa Romeo Giulia QV - 07  2016 Alfa Romeo Giulia QV  

2016 Alfa Romeo Quadrifoglio

 
A csúcs változat meghajtásáról egy teljesen alumínium 2.9 literes, turbófeltöltős, V6-os motor gondoskodik, a beszívott Ferrari technológiával, az 510 lóerővel, és a 600 Nm nyomatékkal, amik 307 km/órás (191 MPH) csúcssebességet biztosítanak, és 3.9 másodperces gyorsulást (0-100 km/óra - 0-62 MPH). A kiemelkedő teljesítménye mellett a CO2-kibocsátása éppen 198 g/km, ami köszönhető a henger lekapcsoló rendszernek. Az új modell az új kettős kereszt-lengőkaros felfüggesztést használja, ami fejlett optimalizálás, és garantálja a gyors, pontos kormányzást. A hátsó megerősített multi-link beállítások mellett elektronikusan vezérelt Torque Vectoring kiegészítőt is kapott. Az új Integrated Brake System (IBS – integrált fék rendszer) az innovatív elektromechanikus rendszer, ami kombinálja a stabil irányítást, és a hagyományos szervó féket, az azonnali fék reakcióval és a rekord fékúttal, ami 100 km/óráról 32 méter a megállásig.  

 

2016 Alfa Romeo Quadrifoglio - felnik -

 
Az új Active Aero Splitter az első aerodinamikai támogatás, ami aktívan kezeli a leszorító erőt magasabb teljesítménynél is, valamint javítja a tapadás nagyobb kanyarsebességnél. A Giulia modellek korszerű szabályozó rendszert használnak a Chassis Domain Control-t (CDC). A rendszer különféle jellemzőket módosít, mint pl. a Torque Vectoring, Active Aero Splitter, aktív felfüggesztés, a fékek, a kormányzás, és az ESC rendszer az Alfa DNA Pro-n keresztül. A 4 vezetési mód tartalmazza a Dynamic, Natural, Advanced Efficiency (az új energiatakarékos mód), és a pálya mód, de a Race mód elérhető a nagy teljesítményű változatokhoz. A Giulia Quadrifoglio alacsony önsúlya éppen 1 524 kg, amihez 50:50 arányú súlyelosztás jár, amikben segítettek az ultra könnyű anyagok, mint a szénszál (motorháztető, tető, stb.), az alumínium (motor, fékek, felfüggesztés, a hátsó segédváz, az ajtók, stb.), az alumínium kompozit, és a műanyag alkatrészek.  

2016 Alfa Romeo Giulia - int -

 

A megállásról Carbon kerámia féktárcsák gondoskodnak, és még ultra-könnyű szénszálas Sparco ülésekkel is elérhető. A Connect 3D Nav az Alfa Romeo Giulia-hoz fejlesztett, ami kínál funkciókat, amik tartalmazzák a következő generációs HMI-t az emberi gép kezelőfelületet. A rendszer többnyire szabályozott a Rotary Pad-vel, a 8.8 colos TFT kijelzőn keresztül, amit a műszerfalba integráltak, de szintén vezérelhető a hang felismerő rendszerrel, és a gesztus felismerő rendszerrel. Az új modell rendszere összekapcsolt a 3D Nav-val, amivel összekapcsolható az Apple, iOS, és Android okostelefonokkal, miközben a nagy felbontású 3D TomTom térkép és a Dead Reckoning technológia kárpótol a GPS kedvezőtlen vétele mellett is. A szórakoztatásról a kifinomult Harman Kardon Sound Theatre rendszer gondoskodik, ami debütál az Alfa Romeo Giulia-ban, és a 12 csatornás erősítővel, valamint a Logic7 technológiával, a tiszta 5.1-es surround hangzással, és a 14 hangszóróval. Az új modell 2016 őszén érkezik a kereskedésekbe, ami előtt még a lista árakat is bejelentik.

- Kartos Patrik -

2015-09-19, 19:56:41

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

2016 Audi S4 Sedan

 

 

 

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Asztali nézet