![]() ![]() |
||
2016 Audi RS Q3 performance Audi egy erősebb RS Q3-ast dob piacra, ami az alap név mellé még megkapja a Performance jelzést is. A nagy teljesítményű SUV szegmensben így az erősebb riválisokkal is képes gond nélkül felvenni a versenyt. Az új Audi RS Q3 performance lenyűgöző teljesítménye 367 lóerő (270 kW), és a nyomatéka 465 Nm (343.0 lb-ft), valamint ez a hihetetlen erő repíti álló helyzetből 100 km/órára 4.4 másodperc alatt. A 4.4-es gyorsulása mellé még 270 km/órás (167.8 MPH) csúcssebesség is jár. A prémium márka sportos profiljáról az új RS performance modellek gondoskodnak, amik kínálatát bővíti majd az új RS Q3 Performance modell. |
||
2016 Audi RS Q3 performance |
||
Az új Performance változat meghajtásáról is a többszörös díjnyertes 2.5 TFSI benzinmotor gondoskodik, ami sorban 6 éven kapta meg az International Engine of the Year címet. Az erős pörgős motor, és az utánozhatatlan hang garantálja a kiemelkedő élményt. A performance változat az alap RS Q3-hoz képest 27 lóerő (20 kW) plusz erőt biztosít, és a csúcsnyomatéka 465 Nm (343.0 lb-ft), amit 1 625 – 5 550 fordulattartomány között biztosít a quattro összkerék-meghajtásnak. A sportos kompakt SUV kiemelkedő gyorsulása és csúcssebessége mellett, a mért NEDC kombinált fogyasztása 8.6 l/100 km (27.4 US mpg), és a CO2-kibocsátási értéke 203 g/km (326.7 g/mi.). Az 5-hengeres turbós motorhoz alapfelszerelésnél már 7-fokozatú S-tronic váltót adnak, ami szigorúan sportos hangolást kapott. | ||
Az új RS Q3 performance a piros RS nyergekkel, a dupla küllős felnik alatt |
||
A vezetőnek az S-tronic extrém gyors váltást biztosít a duplakuplungos megoldásnak köszönhetően, ami automata állásban és a kézi módban is gyorsan tud váltani, így is fokozva a vezetési élményt a pályanapokon. A quattro állandó összkerék-meghajtás simán szállítja a motor erőt a hidraulikusan működtetett, elektronikusan vezérelt több tárcsát kuplungon keresztül. Az erő megosztott az első és hátsó tengely között automatikusan, amihez még tartozik az Electronic Stabilization Control (ESC) is. A feszes RS sport felfüggesztés tökéletes dinamikát biztosít, és 20 mm-es ültetést ad, az alap Audi Q3-hoz képest. A vezető több mód közül választható, amik tartalmazzák a Comfort, az Auto, és a Dinamikus beállításokat az Audi drive select dynamic handling rendszeren keresztül. | ||
Az új RS Q3 performance agresszív orr, és a diffúzor betétes hátsó ütköző |
||
A külső megjelenése megkapta a sportosan tervezett ütközőt a nagy légbeömlőkkel elöl, és nagy hátsó diffúzor betétet, valamint a fényes méhsejt rácsot. Az új modell változat még új fényezést is kapott, ami az Ascari kék metál szín. A megállást fokozzák az alapi piros féknyerges fékek, amik az RS jelvényt is viselik, és opciós listáról felár nélkül elérhető feketében is, amik a 20”-as 5 duplaküllős V-design felnik mögött rejtőznek. Az utasterét feldobták az RS modellekre jellemző számlapokkal és a piros mutatókkal, valamint a sport ülésekkel a fekete és kék színkombinációval, valamint az opciós RS performance csomag díjmentes extra lesz. A csomag hozzáteszi az RS sport bőr kormánykereket, a középső kartámaszt, és a további hasonló extrákat. Az utastere kékkel kombinált Carbon betéteket is kapott, ami exkluzív kiegészítő, az utastérben. Az új Audi RS Q3 performance világpremierje a márciusi (2016) Geneva Motor Show-n lesz. A kezdőára Németországban 61 000 €, és a szállítási ütemterve csak a második negyedévben kezdődik meg, 2016-ban. - Kartos Patrik - 2016-02-07, 16:35:53 |
||
Reklám |
|
Reklám |