Jön a 270 lóerős ABT Passat B8 TDI

ABT Sportsline sorra veszi az újabb és újabb Audi és VW modelleket. A VW Passat-ot 1973-ban mutatták be, amióta töretlen a népszerűsége, és még beszerezni is olcsóbb egy használtat, mint egy Octavia-t vagy egy SuperB-t, amik közül az utóbbi van egy kategóriában vele. A legújabb B8-as Passat-hoz pedig újabb tuning csomagokat készítettek, amivel a legerősebb TDI tuning változat 270 lóerős lett, a számos motorváltozat mellett. Az ABT tuning feljavítása az 1.4 TSI 150 lóerejét (110 kW) 180 lóerőre (132 kW) emeli meg, ami mellett a nyomatéka 290 Nm-re emelkedett. Az 1.8 TSI 180 lóerejét (132 kW) pedig 210 lóerőre (154 kW) javították fel a gyári 180-ról (132 kW), ami mellett a nyomatéka 250-ről 310 Nm-re emelkedik.

 
 

 

2016 ABT Passat B8, már 270 lóerős TDI változatban is

 
  A TSI-k csúcsa a 2.0 literes feltöltős motor, ami 280 lóerős gyári állapotban, de ezt még az ABT növelte egészen 336 lóerőre (247 kW), amivel már hihetetlen gyorsulást ér el a Passat Variant. A 220 lóerős változata sem marad ki az ABT kínálatából, ami 290 lóerőt biztosít a tuning csomaggal és 420 Nm nyomatékot. A TSI-k mellett a TDI változatok is jönnek a hozzájuk készített tuning programmal, ami a 150 lóerős (110 kW) verziónál 170 lóerős tuning teljesítményt jelent, és plusz 40 Nm nyomatékot, amivel már 380 Nm segít a nagy kombi mozgatásában. A 190 lóerős változatból 215 lóerőt hoznak ki és 440 Nm nyomatékot, és a csúcs 2.0 TDI-ből 270 lóerőt préseltek ki, aminek alapja 240 lóerővel kezdi pályafutását, amíg az ABT tuning cég műhelyében kezelésbe nem veszik.  
 

ABT bemutató videója a 270 lovas Passat TDI-ről

 
 

A BodyKit karosszéria készlet motorváltozattól függetlenül mindegyik Passat Variant-hoz elérhető lesz, ami tartalmazza az első légterelőt, az új hűtőrácsot, a küszöb szoknyákat, a visszapillantó sapkákat, a hátsó légterelőt, és a hátsó ütköző kiegészítőt, amik mellett még a csomaggal megkapjuk a hátsó tető légterelőt, a kipufogó rendszer a kipufogóvéggel, amik magabiztosabbá teszik az új B8-as Passat-ot. A menetteljesítményeit még fokozzák az ABT stabilizátor rúddal, az ABT rugókkal, és a CoG ültetéssel elöl 35 mm és hátul 30 mm. A megjelenését még lehet fokozni a CR, DR, ER és FR felnikkel, amik választhatók 18”-20” méretekben, de a DR felniket még 21”-es méretben is megkaphatjuk, amik kérhetők még sport gumiabronccsal is, így tovább javítva a tapadást a leggyorsabbnak is mondható Passat Variant B8. A VW rajongók kedvére tesz az ABT, ami jelentős mértékben sportosabb megjelenést ad a népszerű modellnek, ami az új generációval inkább az elegancia felé ment el, így nem akadályozzák egy mást a Skoda SuperB-vel, ami a kristály design-val még sportosabb megjelenést ad az új generációnak, mint az elődei. Az alap VW Passat B8 kezdőára 7 980 910 Ft (SK: 21 030 €) a Sedan változatban, amiért egy alapfelszerelésű 1.4 TSI 125 lóerős kéziváltós változatot kapunk.

- Kartos Patrik -

2016-07-29, 21:01:39

 
     

 

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

 

Reklám

 

 

 

 

Reklám

Hit Counter
Hit Counter