MENÜ
   
 

 

HU / EN   

 
 

2020 BMW-ALPINA XB7 – HírekBMW-AlpinaTuningExkluzív & Sportkocsik -

Az első óriás a BMW-Alpinánál

BMW kínálat jelenleg elérhető legnagyobb modelljét kezelésbe vette a BMW-Alpina, ami már BMW megjelenésével is elképesztő gép az utakon, és a méretei is kiemelkedőek, amikkel igazi óriás az európai autók között. Az új modell a BMW-Alpina XB7 nevet kapta a tuning cégtől, aminek előnyei a tágassága és a fényűző, luxus utastere, amit a Sport Activity Vehicle modell nyújt az ügyfelek számára, a kiváló vezetési élménnyel, a páratlan mozgékonyságával és az erőteljes, korszerű ultra nagy teljesítményű motorja mellett. Az orrában egy 4.4 literes V8-as Bi-Turbo motor kapott helyet, a 621 lóerős (457 kW) teljesítményével, és a 800 Nm (590 lb-ft) nyomatékával, ami már 2000-es fordulaton rendelkezésünkre áll. A nagy teljesítménynek és nyomatéknak köszönhetően a nem éppen könnyű óriás SAV modellnek, elég 4.2 másodperc a 0-100 km/órás (0-62 mph) sprinthez, és a végsebességét az elektronika egészen 290 km/óráig (180 mph) engedi.

 
 

 

Az új XB7, a BMW-Alpina védjegyeivel feldobva, mint a szín, a felniszett és még sok más részlet

 
 

A sport luxus SAV modellt, felszerelték az élvonalbeli felfüggesztés technológiával, ami új dimenziókat nyit meg a menetdinamikában. Az ALPINA sport felfüggesztés mindkét tengelyen légrugós rendszert használ, ami finoman kiegyensúlyozott gátló beállítást kapott, és Active Roll Stabilization-t, amik kínálnak változatosabb vezetési élményt, a plüss utazási kényelemtől a verseny ihletett menetdinamikával. A két tengely légrugós felfüggesztése még lehetővé teszi a figyelemre méltó és észrevehető 40 mm-es (1.6”) csökkenést a hasmagasságban, ami függ a vezetési körülményektől vagy a Mode választástól. Amikor a SPORT módot választottuk, vagy ha átléptük a 160 km/órás (100 mph) tempót, a hasmagassága csökken 20 mm-t (0.8”). A hasmagassága még további 20 mm-t (0.8”) tud csökkeni, így összesen 40 mm-rel (1.6”) is kisebb lehet a hasmagassága a legmagasabb beállításától számítva, ami már 250 km/óra (155 mph) felett csökken még tovább automatikusan, vagy ha a SPORT+ módot választottuk, akkor a legalacsonyabb beállítást aktiválja a rendszere.

 
 

 

A tágas tér, BMW-Alpina minőségben

 
 

Az eredmény az alacsonyabb súlyközéppont és a változások a felfüggesztés geometriában, a kapcsolódó növekedéssel a negatív íveltségben, ami jelentős pozitív hatással van a menetdinamikai kezelhetőségére, és az úttartására. Az Alpina specifikus lengéscsillapítók és a megerősített torziós rugók, növelik a karosszéria merevségét. A nagy teljesítményhez nem árt a jó tapadás, amik a teljesen új 23”-as kovácsolt felni szettre szerelt abroncsok gondoskodnak, ami ALPINA CLASSIC 20 küllős dizájnt kapott és Antracit szürke fényezést. A felnikre szerelt abroncsok a partner cégtől, a Pirellitől jönnek, amik nagy teljesítményű nyári abroncsok a 23”-as felni szetthez, ami lenyűgöző tapadást biztosít az XB7-nek, és garantálja a vizuális jelenlétet a város körül. Az új modell megjelenése sem egy mindennapi, ami köszönhető az ALPINA első ütközőnek, ami nagy légnyílásokat kapott, és aerodinamikailag optimalizálták, hogy csökkentse az emelkedési hajlamát, a maximális sebességű stabilitásnál.

 
 

... és az iDrive Controller kristály üveg dizájnnal, és BMW-Alpina logoval

 
 

A hátsója szintén megkapta az Alpina sport kipufogórendszert a két dupla kipufogóvéggel, amiket szépen integráltak a dizájnba az Alpina hátsó ütközőbe. A hátsó ütköző közepén még egy kis diffúzort is kapott. A külső mellett az utastér sem maradt érintetlen, ami megkapta az Alpina finomításokat, amik tartalmazzák az iDrive Controllert a kristályüveg dizájnnal, ami lézeres logó formájában megkapta az Alpina márkajelet, ami tovább fokozza a fényűző utastér környezetét az utasok és a vezető számára. Az utastérhez még hozzátesz a szenzoros élvezet, valamint a három üléssor kérhető opciós prémium LAVALINA bőr kárpittal, amik 6- és 7-személyes ülés elrendezésnél is elérhetők. A prémium, luxus beltér még megkapja a BMW-ALPINA védjegyeket, mint az ALPINA Sport kormánykereket, ami szintén LAVALINA bőrbe van csomagolva, és a Kék/Zöld varrást, ami a BMW-Alpina modellek védjegyeinek számít. Az óriás utasteret pedig még világosabbá teszi a BMW három részes napfényteteje, ami légies környezetet teremt. Az új modell Németországi kezdőára 151 287,39 €.

- Kartos Patrik - BMW-Alpina sajtó hír -

2020-08-29, 23:11:49

 
 

 

 
 

 

 

 

visitor counter

  Ha tetszett a cikk nézz rá ezekre is 
  2015 A.R.T. xHawk5 
  2017 BMW-Alpina B7 Bi-Turbo & B4 Convertible
  2014 BMW-Alpina D3 Bi-Turbo 

 

1983 BMW ALPINA B9 3.5

 

 

 

 

   
Asztali nézet