MENÜ
   
 

 

HU / EN  

 
 

2020 GAZ Sadko NEXT – Hírek – GAZ – Haszongépjárművek – Off-Road & SUV - OK

Az új módosításokkal a Sadko NEXT

A Gorky Automobile Plant (GAZ) elindította a gyártását az új Sadko NEXT módosított modellnek. Az új módosítások tartalmazzák a hosszútengelytávú modellt, és 7-személyes dupla kabinnal felszerelt modellt. A Gorky Automobile üzem, Nizhny Novgorodban megkezdte a gyártását a két új módosított modellnek, a Sadko NEXT off-road teherautónak. Az egyik a hosszabb tengelytávú (C41A43), és a másik a dupla kabinos (C42A43). Míg az alap módosítás három személy szállítására képes, ez tartalmazza a vezetőt is, az új módosítást a Sadko NEXT C42A43 modellen, már hat személy szállítására képes, plusz a sofőr. A személyszállító verzió jön a dupla kabinnal, ami 7 személyes. A hátsó ülések az alap verzióban ledönthetők és használhatók ágynak is. A vezető és az utasok eltehetik a személyes tárgyaikat az extra dobozokba az ülések alatt.

 
 

A GAZ kisteherautója nem mindennapi megjelenéssel az utakon

 
 

Van még az új Single-Cab verzió a hosszabb tengelytávú modellnél, ami 4 515 mm-es tengelytávval rendelkezik, a 3 770 mm helyett, így a hossza a teherautónak 6 530-ról, 7 290 mm-re növekedett. Az alváz teherbírása 2.95 tonna (a hosszú tengelytávú, SingleCab kabinnal), és 2.77 tonna a hosszú tengelytávú, dupla kabinos verzióban. Az új növelt váz tervezett és készült házon belüli szállítással, tartóssággal és megbízhatósággal. Leonid Dolgov, a GAZ International igazgatója mondta: „Mi mindig próbálunk válaszolni az ügyfeleink kéréseire és megtervezni a termékeket, amikre szükség van minden piaci igényhez. Az új Sadko NEXT módosításaival tegye export termék kínálatává az igazán vonzót. Az új dupla kabinnak a teherautó felhasználható különféle üzleti területeken, mezőgazdaságban, közösségi és önkormányzati műveletekhez. Az idei évben kezdjük exportálni a mi új Sadko NEXT modellünket, 7-személyes kabinnal." Most az új módosítások a Sadko NEXT-tel elérhetők a sokkal több különleges járművekkel tervezett. A hosszabb tengelytáv azonos teherbírással, ami azt jelenti, hogy nagy felépítmények lehetnek (mint a daru manipulátorok, liftek/felvonók, a karbantartás és a javító felszerelések) a platóra szerelve, miközben eleget adva helyet egy kis rakomány felvételére.

 
 

A GAZ off-road teherautó, kemény terepen is elboldogul és dupla kabinnal is elérhető

 
 

A legnépszerűbb speciális járművek között vannak buszteherautók, dömperek, mobil javító teherautók, tűzoltóautók, torony teherautók és daruk. A használatának lehetősége az erőátvitel a váltóval és a transzfereset, ami lehetővé teszi a telepítését a csörlőnek, vagy a nagyszámú speciális felépítménynek ugyanakkor. A Sadko NEXT az új generációs GAZ közepes teherbírású teherautó. A jármű megtartotta a fantasztikus off-road teljesítményét az elődöktől: a jó karosszéria geometriát, off-road teljesítménnyel, a nagy hasmagassággal, a fokozat nélküli felszereléssel és a differenciállal, az első és a hátsó tengelyen; valamint a gumiabroncs felfújó rendszert. Az új Sadko jön egy nagy és kényelmes NEXT kabinnal, amik jönnek alapfelszerelésben légrugós anatómiai vezető üléssel. Most a jármű képessége a pótkocsi vontatással, a megengedett maximális vontazható tömege 2.56 tonnára emelkedett. A rendkívül rugalmas YaMZ-534 dízelmotor lehetővé teszi a nagy nyomaték termelését, miközben a csúszás, minimális sebességgel. A motor maximális teljesítménye növekedett 149 lóerőre, és a csúcsnyomatéka 490 Nm-re.

 
 

... a praktikus dupla kabinos kivétel számos tároló rekeszt is rejt

 
 

Az integrált kormányzás együtt az új első felfüggesztéssel, a vékony laprugókkal jó kezelhetőséget, sima utazás és stabilitást biztosít. A teljesen pneumatikus fékrendszer biztosítja a hatékonyságot a fékezés igényel, amihez elég kis erőt kifejteni a fékpedálra. Ez köszönhető a levegőellátás képességnek, egy kompresszorral, amivel a rendszer továbbra is működik, még apróbb szivárgások jelei mellett is. A levegő használható különféle felépítményhez, vagy az abroncsok felfújásához és a fékrendszer összekötésére a pótkocsival. A megerősített keret készült nagy szilárdságú acélból, az új hajtómű, a kerekek a feljavított lemezekkel és az új abroncsokkal, a magasabb terhelhetőséggel, a tengelyekkel az új kormány csuklókkal megengedte a növekedést a jármű hasznos teherbírásában, miközben megtartja a magas megbízhatóságát és a tartósságot a dizájnban, mint teljesen. Az opciós listája tartalmazza a 95 literes üzemanyagtartály, a csörlőt, a tető levegő kivezető csőt, a kiegészítő fűtést, és a klíma rendszert. A rugós vezetőülés (súlytól függően állítható), az elektromos ablakok és a fűtött tükrök, mind az alapfelszerelés részét képezik.

- Kartos Patrik - GAZ Media News- 

2020-09-08, 15:46:03

 
 

 

 
 

 

 

 

visitor counter

  Ha tetszett a cikk nézz rá ezekre is 
  450 lóerővel jön az új Raptor
  2019 RAM 1500 REBEL12 
  16 tonnás elektromos, a Volta Truckstól 

 

BRABUS 700 4x4-2

 

 

 

 

   
Asztali nézet