![]() |
||
HU / EN |
||
2022 Mercedes-Benz C 300 e Plug-in Hybrid – Hírek – Mercedes – Benz – Daimler – T-model – Sedan – Kombi – Plug-In Hybrid - Az új C-osztályból jön a töltős hibrid Az új C-osztályt nem rég mutatták be, de már jön a Plug-In hibrid, a C 300e és C 300e Estate kombi modellek, és már megrendelhetők az új hibrid modellek. A két új modell már 100 km feletti tisztán elektromos hatótávval rendelkezik. A sedan változat piaci bevezetése már megtörtént, de már a kombi kivitel is elérhető decembertől (2021) a kereskedésekben, ami csak néhány hónnappal később jelent meg a kínálatban. A hátsó légrugós rendszert kiegészítették a szintszabályozással, ami mindkét modellnél az alapfelszerelés része. |
||
![]() ![]() |
||
A kezdőára a C 300e sedannak 19 646 000 Ft, ami már a magyarországi kínálatban is megtalálható, és a kombi kivitel induló ára 57 953 €, ami körülbelül 21,4 millió Ft-nak felel meg az Euró-Forint árfolyam szerint, mivel a kombi kivitelnek még nincs hivatalos árlistája a Mercedes-Benz hivatalos magyarországi weboldalán. Németországban viszont 5 625€, közel 2.1 millió Ft a környezetvédelmi bónusz, ami jár a hibrid modell után, ami még vonzóbbá teszi a hibrid modelleket, a még kedvezőbb árral. Az elektromos hatótáv több, mint 100 km és az elektromos teljesítménye 129 lóerő (95 kW), amivel már, a mindennapi utak nagy része teljesen elektromos módban is megtehető, a belsőégésű motor használata nélkül. A hibrid modell az ultramodern M 254-es, 4-hengeres benzinmotort használja. | ||
[A C 300e modellekről készült videóm, ami minden elérhető információt tartalmaz] |
||
A regenerációnak köszönhetően, a mozgási energiával visszanyeri a rendszer, az akkumulátor csomag töltéséhez az elektromos áramot lassításkor, és lejtőn való haladáskor. Az intelligens, útvonal-alapú működési stratégia ott aktiválja az elektromos vezetési módot, ahol ez a legmegfelelőbb az útvonalhoz. Olyan tényezőket vesz figyelembe, mint a navigációs adatok, a domborzat, a sebességkorlátozások, és a forgalmi feltételek a teljes tervezett útvonalon. Viszont, ha a sofőr befolyásolni szeretné az energia visszanyerési arányt, ezt közvetlenül megteheti három fokozatban, amit a kormány mögött lévő billenőkapcsolókkal lehet vezérelni. Ez a funkció, a SPORT mód kivételével minden vezetési módban használható. | ||
[A vezetési módok, és a hibrid rendszer információi, stílusos dizájnnal illusztrálva] |
||
A D vezetési módban például a vezető megtapasztalhatja, az egy pedálos vezetést: Amikor a vezető leveszi a lábát a gázpedálról, a jármű lelassul, tisztán elektromos úton, olyan mértékben, hogy gyakran nincs szükség hidraulikus lábfékre. A működési stratégia kommunikál a segédrendszerek érzékelőivel, és így hatékonyan támogatja a vezetőt számos vezetési helyzetben. Az akkumulátor elhelyezése a járműben mindennapi előnyökkel jár, az előző modellhez képest: ami már nem nyúl be hosszabban a csomagtérbe. Ez a javulás különösen a kombi modellben szembetűnő: a csomagtér padló hossza 63 mm-rel hosszabb, így 1 043 mm. A magas ládák, sörös rekeszek gond nélkül bepakolhatók. Az elődhöz képest, a csomagtér térfogata 45 literrel 360 literre nőtt alaphelyzetben, és a lehajtható hátsó ülések ledöntésével, már a kombi csomagtere 1 375 literre növekedett, így 40 literrel nagyobb az elődhöz képest. - Kartos Patrik - Daimler Global Media - 2022-01-29, 22:38:28 |
||
|
Ha tetszett a cikk nézz rá ezekre is | ||
![]() |
2017 Mercedes-AMG E63 & E63 S | |
![]() |
Egy ritka korai AMG modell | |
![]() |
ACURA bemutatta az új NSX Type S-t |
![]()
|
|