MENÜ

VW Golf Mk.VII 1.4TSI 122 teszt - 1. oldal

Octavia fiatalosabb formában

A legújabb Skoda Octavia-k után a Német tesó is a kezembe került, de az 1.4 TSI benzinmotorral. Az Octavia-kat még nem sikerült benzinmotorral tesztelnem. A VW kitett magáért, de már itt is az elektronikai segédeszközök, és felszerelés van előtérben.

Sportos vad külső

A tesztautó külső megjelenése sokkal szögletesebb lett, mint az Mk.V vagy Mk.VI Golf generációé, de a motor választék nagy része még azonos maradt, de újabb motorokkal is bővült.

 

A már bemutatott és kapható, GTI és R verziók is elkészültek, az utóbbit Frankfurtban mutatták be. A kocsi külső jegyei a sportosságot akarja kihozni a kocsiból, az éles törésvonalakkal és a szögletesített fényszórókkal. Az orrán még a ködfényszóró is át lett tervezve szögletesre a kerek forma helyett, ez is a morcosítás része, és az oldalvonalai szinte semmit nem változtak, a Mk. VI Golf-hoz képest, ami feltűnő az csak a visszapillantók szögletesebb formája, a beépített hosszú irányjelzővel.

 

A hátsója sem túlzottan változott, a lámpák kerek formája helyett szögletes formát kapott, a csomagtér fedélen éles törésvonal jelent meg a szépen kerekedő forma helyett, és más említésre méltó nincs a kocsi külsejével kapcsolatban.  Az új modell is az emblémás nyitást kapta meg, ami a tolató kamerát is rejtheti.

Sportos, tágas

Az utastere már több frissítést rejt, ami az újdesign-t illet, a kormánykerék, a mérőórák, és a műszerfal formája is teljes új. A kormány jó fogású, mint a VW Csoport modelljeinél megszokott, a kormány rásegítés éppen eleget segít, az ülések oldaltarása megfelelő, amire a tervezek alkották. A váltója pontos és jó vezetési élményt biztosít.

    

A sofőr és az utas oldali üléseken utazók nagyon kényelmesen elférnek, lábtér és fejtér méretében is nagy, a tároló rekeszeket nem hagyták ki, amik megtalálhatók a középkonzolon, és az utas oldalán.  A kezelőszervek, mint bajuszkapcsolók megszokott könnyedséggel működnek, és az új érintőképernyős navigációs rádió is egyedi formát kapott, de ennél a modellnél használt ezüst betétek nem a legszebben mutatnak egy ilyen sportos autóban.

 

Az utastérben felhasznált anyagok a német gyártoknál megszokott jó minőségűek, és nem a kemény könnyen karcolódó műanyagokat alkalmazta, az utastérben. A hátsó üléssor ennél a generációnál már szellőzőket kapott, és a hely sem kicsi, kényelmesen elfértem a 186 cm-s magasságommal, a lábtér-fejtér elég nagy volt, de a fejtérből kb. 5 cm maradt nálam. A hátsó üléssor a kocsi méretéhez képest, elég nagy akár 3 utas is elfér benne normál testalkatúak, de a testesebb utasokból kettő még kényelmesen elfér.

Következő oldal >>

HTML Hit Counter
HTML Hit Counter

Free Counter
Free Counter

Free Web Counter
Free Web Counter

Asztali nézet