HU / EN |
||
15 éves a SH-AWD az Acuránál Acura SH-AWD rendszere már elérte a 15 éves korát is, ami az iparágvezető Super Handling All-Wheel Drive™ (SH-AWD®) technológia az új videóval, ami illusztrálja az SH-AWD® teljes bátorságát és az egyedülálló történetét. Az Acura úttörő SH-AWD® technológiája már régóta használt a teljesítmény fokozásához, a nyomaték vektoros AWD összkerék-meghajtás, amit 6 modellből öt Acura modell használ, vagy mechanikus (SH-AWD) vagy elektronikus (Sport Hybrid SH-AWD) változatban. Az Acura már túlszárnyalja az egy milliót is a globális értékesítésben az SH-AWD-vel felszerelt járművekkel. Az első generációs Acura SH-AWD 2014-ben debütált a 2015-ös RL Sedan modell széréiában, mint a világelső nyomaték vektoros összkerék-meghajtás rendszer. |
||
Az új RDX, a 4. generációs SH-AWD-vel |
||
Az Acura AWD technológiája dinamikusan elosztja a motor nyomatékát, és ezzel fokozza a kezelhetőségét és a kanyarodási teljesítményét, amit folyamatosan több generáción keresztül fejlesztettek és építettek be a legnépszerűbb Acura modellekbe. A legújabb és legerősebb generáció a mechanikus Super Handling All-Wheel Drive (SH-AWD) debütált a 2019-es RDX-ben, a 2018 júniusában, ami büszke a 40%-kal több nyomaték kapacitással a hátsó tengelyen, a gyorsabb első-hátsó nyomaték továbbításra, és a 30%-kal gyorsabb nyomaték továbbítás a bal és a jobb kerék között a hátsó tengelyen. Az Acura SH-AWD kiterjesztették a villamosított birodalomban, ami a Sport Hybrid SH-AWD hajtás volt a 2014-es RLX Sport Hybridben, amit követett a második generáció a jelenlegi NSX modell generációban, ami egy elektromosított szuper sportkocsi, és még ma is értékesítik, valamint a 2017-es MDX Sport Hybrid. |
||
Acura TLX SH-AWD - hátsó differenciálmű - |
||
A Sport Hybrid SH-AWD rendszer azonnal használ elektromos nyomatékot, amivel növelik a dinamikus teljesítményt és a hatékonyságot. Az Acura MDX és RLX használja a hátra szerelt iker motoros egységet (Twin Motor Unit – TMU), és az elölre szerelt benzin-elektromos hybrid motort, miközben az Acura NSX jellemzői az egyedi középmotoros sportkocsi elrendezés, az elölre szerelt TMU-val. Annak ellenére, hogy a konfigurációban eltérések vannak, mint a három Sport Hybrid modell ugyanazt a technológiát használja, és sok azonos elemet is használ a szuper sportkocsi, a SUV és a Sedan modelleken keresztül. Acura SH-AWD generációk szerint 1. generációs SH-AWD |
||
Acura RL (2005-2012) |
||
A világelső összkerék-meghajtás platform, ami aktívan és folyamatosan elosztja a nyomatékok, nem csak a tapadtást fokozza, de szintén növeli a kanyarodási teljesítményét. 2. generációs SH-AWD |
||
Acura MDX (2007-2015) & RDX (2007-2012) Acura TL (2009-2014) & ZDX (2010-2013) |
||
Az SH-AWD fokozott a Hill Logic-kel, ami automatikusan beállítja az első/hátsó nyomaték megosztást az osztályon alap felülettel, valamint az integráció a (Vehicle Stability Assist – VSA), és 2009-ben a Traction Control Systems (TCS). A hátsó differenciál állandóan túlkormányzott 1.7 %-kal. 3. generációs SH-AWD |
||
Acura MDX (2016-?) & TLX (2015-?) |
||
A harmadik generációs rendszer hasznosítja a 25 %-kal könnyebb hátsó differenciálműtm a súrlódás csökkentéssel és a növekedett forulékonysággal. A hátsó differenciálmű a folyamatos túlkormányzotsága/túlhajtása 2.7 %-kal, gondoskodás egy nagyobb nyomaték vektoros effect a szélesebb spektrumon keresztül a vezetési körülményekkel tovább erősíteni a kanyarodási képességét. 4. generációs SH-AWD |
||
Acura RDX (2019-?) |
||
A legújabb verziója az Acura mechanikus SH-AWD-nek, ami kompaktabb, mint előtte miközben kínál 30%-kal gyorsabb reakció időt, és 40%-kal növekedett maximális nyomaték kapacitást. Sport Hybrid SH-AWD |
||
Acura RLX (2014-?) & NSX (2017-?) Acura MDX (2017-?) |
||
Az első és még mindig csak elektromos nyomaték vektoros rendszer a világban fokoz minden elemet a dinamikus teljesítménnyel – gyorsulás, fékezés, és kanyarodás – képes alkalmazni mindekettőt, a pozitív és negatív elektromos motor nyomatékát pillanatnyi válasszal. - Kartos Patrik - 2019-03-02, 16:07:34 |
||
Reklám |
|
Reklám |