![]() |
||
2016 Ford Focus RS - US A Ford Motor Company’s bemutatta a teljesen új Focus RS-t, aminek 0-100 km/órás (0-62 MPH) gyorsulásához elég 4.7 másodperc, és egyben a leggyorsabb RS Focus, amit készítettek eddig. A meghajtásáról egy 2.3 literes EcoBoost motor gondoskodik a 350 lóerős teljesítményével, és a 440 Nm (350 lb-ft) nyomatékával, ami mellett a csúcssebessége 266 km/óra (165 MPH). Az új generációs Focus RS már Amerikában is elérhető lesz 36 605 $-os kezdőárral. A teljesen új 2016-os Focus RS optimalizált gyorsulását segít az indítás vezérlő technológia, ami most először került be a Focus RS-be. A Focus RS-ben debütál az új Ford Performance All-Wheel Drive - a Dynamic Torque Vectoring-val, amik kiemelkedő húzást és tapadást biztosít, valamint javítja a kanyarsebességét. |
||
2016 Ford Focus RS - US - |
||
A maximális gyorsulása fokozatokon keresztül, figyelmeztető váltó fényekkel a műszeregységben, ami 5 900-as fordulatnál figyelmeztet az optimális felváltásra, és villognak a 6 800-as fordulat korlátnál. A Ford Performance All-Wheel Drive használja az elektronikusan vezérelt dupla kuplungos csomagot, az első és hátsó nyomaték elosztás kezelésére, és vezérli oldaltól oldalig is a nyomatékot a hátsó tengelyen. Az összkerék-meghajtás rendszere másodpercenként 100-szor ellenőrzi az érzékelők adatit. Az új hajtáslánc optimális menetdinamikát biztosít, és a rendszer elektronikus stabilitás vezérlőjét kalibrálták, különösen a fék alapú Torque Vectoring Control, ami dolgozik párhuzamosan a nyomaték vektoros összkerék-meghajtással. | ||
2016 Ford Focus RS |
||
Az új generációs Focus RS-ben a vezető 4 mód közül választhat, amik tartalmazzák a Normal, a Sport, és a Track (pálya) módokat, amiket még a Ford kiegészített Drift móddal is a szórakozás fokozásáért. A Drift mód segít a vezetőnek elérni a túlkormányzást a drifteléshez versenypályákon. A meghajtásáról egy 2.3 literes EcoBoost motor gondoskodik, ami egy 4-hengeres, teljesen alumínium EcoBoost technológiás motor, amivel az új generációs Mustang-okban is találkozni lehet. A Focus RS-ben viszont a 2.3-as motor komolyabb turbóval látták el így extra erőt és nyomatékot biztosít a Focus-nak. Az új Focus RS már a 3. generáció a sorban, ami előtt 2002-ben bemutatták az első generációs a Focus RS-t, és 2009-ben a második generációs változatot. | ||
2016 Ford Focus RS - int - |
||
A csoport dolgozik az aerodinamikán, a könnyű súlyon, az elektronikai kiegészítőkön, a hajtáslánc teljesítményén, és az alacsony fogyasztáson (FocusRS 2.3 EcoBoost MT6 - átlagfogyasztása 7.7 l/100 km, CO2-kibocsátás: 175g/km). Az új Focus RS gyártása a Saarlouis-ben (Németország) lesz, valamint még 12 új sport modellel bővíti kínálatát a Ford 2020-ig. Az új 2016 Ford Focus RS Észak-Amerikában tavasszal érkezik meg 2016-ban a kereskedésekbe. A Németországi listaára 39 000 €-val kezdődik. - Kartos Patrik - 2015-09-21, 16:58:50 |
||
![]()
|
|