MENÜ
   
 

 

HU / EN   

 
 

2020 Bentley Flying Spur – Bentley – Luxus – Britt – Hírek

Flying Spur fényűző utastérrel

Amikor beülsz a vezetőülésben a Continental GT és Flying Spur modellekben, a számlapok a látómezőnkben egy modell egyértelmű és a jellegzetes kialakítása. Könnyű elfelejteni, a 3D köpenyt a számlapok belsőjén és a finom árnyékolás alatt az elegáns mutatókkal, amik mind digitálisan készülnek egy aktív mátrixon Thin Film Transistor (vékony film tranzisztor), amelynek vastagsága mm-ben mért. A munkát a Human Machine Interface (HMI) csapat végezte, Graeme Smith által vezetve – a felelős specialista a Bentley szórakoztató rendszerével. Korszerű technológia tartós tervezési értékkel A Bentley múltjára gondol, a beltér részleteiről gyakran, amikről eszébe jutnak – mint a sárgaréz kiemelés a műszerfalon a Tim Birkin’s 1929 4½ Litre kompresszoros ’Blower’ Bentley (a biliárdasztal pontszámlálójából adaptálva), vagy a garantált egyszerűség a patinázott 1952 R-Type Continentallal, az analóg mély mérő számlap szettel, egy egyszerű dió keretben.

 
 

Az igazi fényűző Bentley utasteret kombinálták, a teljesen új digitális műszerfallal

 
 

A Bentley utasterek beszélnek a szaktudás és a nagyon Britt dizájn esztétikával, ami erőteljes része a fellebbezésünknek. Ma a gondolat, a digitális technológiának egészében integrálnia kell a Bentley utasteret. A csatlakozási képessége az okostelefonokkal, a view 3D digitális térkép, az összehívás a zenékkel, a filmekkel (utasoknak) és ellenőrizze az utastér környezetét egy pillanat alatt egy újjal, minden pixelből származik és a mikroprocesszorokból, nem kábelekből és fogaskerekekből. Hogy ezeket a síküveges képernyő adja, azonos dizájnnal, mint a kézműves fa és a ropogósan hajlított fémek, amik körül veszik őket egy kihívással, de ez egy, ami a Graeme Smith és a csapata a Human Machine Interface (HMI) tervezői alkottak meg, és a Bentley nagy sikert aratott. A Bentley filozófia Az együttműködés a dizájn csapattal Crewe-ban, Graeme-ben, és az ő csapata a grafikai tervezők létrehozták hangulat fórumon, az ikonokkal, színekkel és a képekkel, amik megfognak jelleni az új modellben. Egy kulcsfontosságú döntés, hogy készítsen a grafikai szekumorfózist – ami annyit tesz, hogy 3D grafikával ábrázolnak fizikai tárgyat – vagy lapos digitális dizájnt.

 
 

Az új digitális műszercsoport, analóg dizájnnal

 
 

Smith magyarázza a Bentley megközelítését: “A Bentley nem egy okostelefon; ez felfogja használni és ápolja a generációkat. Így választottunk egy szkeuomorfózis megközelítést, ami az autóval öregedni fog. Nézd meg a tiszta digitális műszercsoport grafikát 10 évvel ezelőtt – gyorsabban keltenek, mint az autó részei voltak”. A pontja visszhangzik a tervező igazgatóval, Stefan Sielafffal. „Általánosságban a szkeumorfózis kiábrándult az egyértelmű támogatása mellett, és a lapos grafikai kommunikáció információval. …de csendben voltunk arról, hogy nem megyünk végig, ehhez az ultramodern digitális grafikához. … és ez rossz lett volna a márkának és az autónak. A szkeumorfizmust fogjuk használni, a számlapokkal és mutatókkal, közvetíteni a hagyományos módon megszerezni ezt a fajta információt.” Night mód – A varázslat pillanata A Bentley-é az egyik legújabb digitális dizájn innováció, az új homályos képernyő móddal, azokban az időkben, amikor nem volt szükség navigációra és infotainmentre, hogy elvonta a figyelme az útról. Mint egy egyszerű furnérozott panel a középső forgó kijelzőn, ez kínál a vonzó kilátást a ’digitális méregtelenítés’ pillanatával.

 
 

Az új digitális kijelző a térképet is megtudja jeleníteni, egy analóg órával kombinálva, ami egyedülálló megjelenést ad

 
 

Csak minimális információ jelenik meg; üzemanyagszint-jelző és a motor hőmérséklet, idő, sebesség és a külső hőmérséklet. Még a sebességmérőt és a fordulatszám számlapok sötétben vannak – számíthat egy puha fénymedencére a pont körül minden mutatóból. Ez a tökéletes opció hosszú éjszakai vezetéshez az ismerős utakon, lehetővé téve a tulajdonosoknak felidézve a szellemét, a Woolf Barnato’s legendás éjjeli vezetésnek, Franciaországon keresztül megverni a Blue Train-t, vagy a márka számos győzelmét a Le Mans-on. Finom különbség a Flying Spurnál A Continental GT és Flying Spur modellek azonos vezető műszereket kapnak, de vannak finom különbségek a dizájnban. A Bentley tervezőivel, Brett Boydell-lel és David Leary-vel együtt működve, a Graeme’s csapat bemutatott egy új elemet a Flying Spurhoz, a formában a bronz karikagyűrű a sebességmérő és a fordulatszámérő körül. Mint Brett magyarázza, „Mi bemutattuk a bronz rózsafüzéreket, hogy következetes legyen érezni a fizikai és digitális részletezést. A dizájn tükrözi a finomítás és a luxust a Flying Spurral, és még mindig a precíziós műszer megfelelő az ilyen nagy teljesítményű járművekhez.”

 
 

 

A digitális műszercsoport kijelző, analóg dizájnnal, és az információs felület dizájn

 
 

A Continental GT számlapok jellemzői a 3D-hatás a háttérben gurul, tükröződik a dizájn, ami a modell megkülönböztető sebességváltója, a Flying Spur számlap egy külső ’megmunkált’ tárcsa, ahol a számok ülnek. Mindkét dizájn kiegészített a kézzel fogható dizájn elemekkel az utastérben; a Continental GT dizájn egyértelműen a teljesítményre összpontosított, miközben a számlapok a Flying Spurben közvetíti az utalást további alaki követelményekre. A nyelv logisztikája Miután a terv jóváhagyásra került, ezután jött a feladat a fordításnak, minden menüben, működésben és képernyőben. A középső kijelzővel megjelenítéssel a Flying Spurban, ez azt jelenti, hogy kb. 600 különböző ikont terveztek és több, mint 15 000 menü képet. Voltak különböző betűk és oldal tájolások, az angollal, orosszal, arabbal és a kínaival, beépíteni, és ezt követően 27 különféle nyelvre lefordítani és befogadnia a képernyő elrendezésein belül. A grafikák, amelyek kapcsolatban állnak a védett rendszerekkel vagy ikonokkal, mint a Sirius rádió az US-ben vagy az Apple CarPlay-t alá kell írni ezeket a társaságokkal.

 
 

... és az ihletet adó Bentley R-Type Continental

 
 

Három különböző autó rendszer választható – a Bentley, a Bang & Olufsen és a Naim – mindegyik saját grafikai felülettel rendelkezik. Ez egy logisztikai labirintus, ami igényli a türelmet, a logikát, és a probléma megoldó elméket. A Human Machine Interface csapat a Bentley-nél tartalmazza a három grafikai tervezőt és a kilenc ’funkcionális tulajdont’, akik mindegyikük vállalják a felelősséget egy meghatározott szórakoztató és információs területen, az audiótól a klímáig. Evolúció a múltnak tisztelegve A digitális világ gyorsan fejlődik, és tovább fog növekedni fontosságban, de a Bentley-nél mindig lesz egyensúly. Smith idézi a forgó kijelzőt a Flying Spurban, ami kínál három irányú választást a digitális kijelzővel, az analóg számlapokkal és a tiszta furnér panellel. „Az utazás tapasztalata belül, a Bentley mindig értékes, és a digitális grafikák, a mi általunk létrehozott része ennek. De soha nem veszítjük el a látványunkat, az autó, amelybe tartoznak. Büszke vagyok arra, hogy részese lehetek, hogy megteremtsük a digitális világunkat, és Bentley-ként érezze magát.”

- Kartos Patrik - Bentley Motors Media News - 

2020-05-29, 17:45:32

 
 

 

 
 

 

 

 

website counter

  Ha tetszett a cikk nézz rá ezekre is 
  Egy újabb lenyűgöző különlegesség 
 

Bentley EXP 12Speed 6e

- Goodwood Festival of Speed - 

  2015 Bentley Continental és Flying Spur 

 

2020 Cadillac Escalade

 

 

 

 

   
Asztali nézet