MENÜ
   
 

 

HU / EN    

 
 

2020 Ford Mustang Mach 1 kémfotókon – Ford – Sportkocsi – Hírek

Visszatér a Mach1-es

Ford a következő Mach1 újraindítása közelebb marad az otthonhoz, mint a kemény 5.0 literes V8 kupé. A Ford sajtóbemutatója az új Mustang Mach1-ről csak napokkal később lesz, de már új képek jelentek meg a prototípusról a Ford fejlesztési központjánál, Dearbornban, Michiganben. Az új Mustang Coupe variáció lesz egy visszatérése az 1960-as évek ikonikus V8-as Mach1 modelljének, ami tervezett a legmegfelelőbb verzióban egy ’standard’ Mustangnak, ami az alap GT és Shelby GT350-es modell között kapott helyet az Észak-Amerikai kínálatban. Hogy ne kerüljünk túl közel a Shelby GT modellekhez, ami a csúcs a jelenlegi Mustang kínálatban az Egyesült Államokban, ez a Mach1 hajtásáról is gondoskodni fog, és a GT modellekben található 5.0 literes 454 bhp teljesítményű szívó ’Coyote’ V8 motorját kapja meg a GT350 modell erőforrása helyett, ami az erősebb 5.2 literes ’Voodoo’ egységet használja, ami a leginkább megjegyzett fordulat éhes sík forgattyús szerkezetes és fülhasogató kipufogóhang.

 
 

 

A Mustang Mach1 hamarosan visszatér a modell kínálatba

 
 

A specifikus részletek az alváz frissítésekről továbbra is homályosak ezzel a ponttal, de valószínűleg a frissítések tartalmazzák az átdolgozását a felfüggesztésnek, kombinálva a keményebb beállítással, a karosszéria kezelésének javítása érdekében mindkét oldalon a passzív lengéscsillapító szettel, vagy az okos magnetorheológiai találattal a GT350-ről. A nagyobb fék csomagot láthatjuk a kémfotókon is, bár, uralkodnak a piros 6-dugattyús Brembo féknyergek, a nagyobb tárcsákkal az új felni szett mögött. Az ötlet, hogy milyen komoly Mustangot készítenek a Fordnál, ezzel a Mustang Mach1-gyel arra ural a Michelin Cup 2 abroncsok a prototípuson – amik komoly abroncs más utcai autókon is. A Mustang Mach1-et új stílus elemekkel is megkülönbözteti a gyártó, az alap GT-től és a Shelby GT350-től, ez a dizájn, ami származtatott az alap GT modelltől és nem a GT350 alacsonyabb, és szélesebb karosszériájából. A Mach1 jellemzője a retro dizájn részletek, amik tartalmazzák a két kerek integrált LED nappali menetfényeket, az egyedi hátsó rácsba és az újratervezett lökhárító házat, mint a klasszikus legendás Mustang modelleknél.

 
 

 

A Brembo piros méretes fékek is utalnak a nagy teljesítményre, ami alapján a Shelby és a Mustang GT között foglal majd helyet a kínálatban

 
 

A vezető él mentén a karosszéria körül az agresszívebb légterelő ajakkal, szoknyákkal, és a diffúzor kombinációkkal befejezett a hátsó része a hátsó légterelővel, a kifinomult fékszárnnyal ül az élén. A frissítés az ülésekkel, övekkel és betétekkel belül valószínűleg kísérik a külső változtatásokat. Sajnálatos módon, a Fordnak nincs tervben ebben a szakaszban hozni a Mach1-et Európába, de ahol a még extrémebb Shelby GT350 és GT500 modellek megtorpantak az első akadályukon az európai homologizáción, az európai emissziós kibocsátási előírásokon, a Mach1 V8-at már jóváhagyták az európai fogyasztással, így várhatóan az európai modell kínálatban is megjelenik hamarosan, amint beindul újra a piac egész világon.

- Kartos Partik - Info: evo-magazine

2020-06-13, 22:38:26

 
 

 

 
 

 

 

 

website counter

  Ha tetszett a cikk nézz rá ezekre is 
  Ford tuning modellek - 2015 SEMA 
  2015 Ford Mustang Apollo Edition
  2015 Hennessey HPE700 Mustang rekord 

 

2015 Hennessey HPE700 - 2015 Mustang GT

 

 

 

 

   
Asztali nézet