MENÜ
 

 
 

  

HU / EN   

 
 

2020 BBR ’Super 225’ – Hírek – Mazda – BBR – MX-5 – Tuning – Roadster – Sportkocsik –

Ha nem elég a széria MX-5

Felszabadítja az erőt! A BBR leleplezte a 225 lóerős 2020-as Super 225 tuning csomagját a 2005-2015 között gyártott Mazda MX-5/Miata 2.0 literes NC modellekhez. A BBR tuningcég híres erről a legendás turbófeltöltős átalakításokról 1990 óta. Az Egyesült Királyság székhelyű Mazda tuner, a BBR, most örömmel jelentettem be, hogy egy izgalmas tuning feljavítást készített minden 2005 utáni, 2.0 literes MX-5/Miata Mk3 / 3.5 / 3.75 (NC) modellhez, ami szállít egy végső ’kompromisszum nélkül’-i beviteli csomagot, a kemény szívó teljesítmény rajongóinak. Az új tuning csomag a ’Super 225’ nevet kapta, ami egy új feljavítása a sikeres építésnek (a mechanikai hardverek nagy része) a BBR népszerű Super 200 átalakításának, az NC modell generációkhoz az MX-5/Miata modellekhez, ami drámai módon javítja a motor bemeneti hatékonyságát, ami szállít komoly ugrást a teljesítményben, a nyomatékban és a fojtószelep reakcióban.

 
 

2020 BBR Super225 MX-5

 
  Ami, így már büszkélkedhet 67 bhp lóerős növekedésnek, és a 36 lb-ft (48.8 Nm) plusz nyomatéknak – ami köszönhető a Super 225 átalakító csomagnak az NC MX-5 / Miata modellekben, ami nagyon ütni fog súlyától független helyzettel, az izgató hanggal, hogy megfeleljen. Az átalakítása az MX-5 NC-nek, az MZR LF-VE 2.0 literes motorjához, ami ezzel a szinttel, a természetes szívómotor, ami alkot több kihívást a BBR technikai csapatának. „A fő kihívás a fejlesztési programunkban volt optimalizálva a szívóoldala a motor testre szabott váltásával, a független fojtószelep testekkel (ITB’s – independent throttle bodies)” – mondta BBR-től, Neil McKay, „miközben megtartja az alap Mazda Denso motor vezérlő rendszert és a motorháztető alatti elrendezést.” Késleltetése az OEM CANbus hálózatoknak és a jármű biztonsági protokoljainak, egy magas prioritással a BBR-rel, így vált egy önálló dedikált motor vezérlésre, amire soha nem volt lehetőség.  
 

 

Egész szép a BBR Super225, demoautó szín kombinációja

 
  Hasonlóképpen a karosszéria módosítások, hogy biztosítsa a hiányosságot a motor tuning csomaggal a BBR, az eredetiség ellen működik a motorháztető megjelenésével, miközben az okos tervezés azt jelenti, hogy a csomag kompatibilis az LHD és RHD (bal és jobb kormányos) NC modellekkel egyaránt. ”Még a gyári első toronymerevítő is marad (ahol fel van szerelve), és átalakítása teljesen visszaalakítható gyárira, ha jövőben a tulajdonos úgy dönt,” – mondta McKay. „Optimalizálni teljesítményét az eredeti Mazda MAF érzékelőnek és plénum kamra szét van osztva a Super 225 átalakítással, de az eredeti gyári hajtás fojtószelep konfiguráció megtartott és integrált a BBR független fojtószelepház felépítése. Itt, ahol a BBR szoros partnerség az EcuTek-kel lehetővé teszi számunkra a fejlődést az ECU kalibrálással, hogy befogadja ezt az új hardvert, ami jelentős mennyiségű dyno futópados és utcai teszteléssekkel járt, a futásteljesítmény és finomítás érdekében a végső csomaggal,” – McKay megjegyezte.  
 

 

 
  Mechanikusan, gondosan tervezett csomagolás, a 45 mm-rel közvetlenül a fejrészhez, az ötvözet DCOE független fojtószelep testek, amik kombinációi az ötvözött bemeneti ram csöveknek, ami büszkélkedik a dyno hangolt hossznak és az ívelt alaktényezőnek, hogy elkerüljék a karosszéria átalakítását, miközben szállítja a lehetséges maximális teljesítményt a motor biztonságos 7500-7800 fordulatszám tartományában. A végeredmény a hatalmas 224 bhp (225 PS) lóerő 7550-es fordulaton, ami kombinált a 174 lb-ft (235.9 Nm) csúcsnyomatékkal 5 950-es fordulaton. 170 lb-ft (230.5 Nm), ami elérhető 4000-6000 fordulatszám tartomány között, amiből több, mint 150 lb-ft (203.4 Nm) nyomaték már 3000-es fordulattól elérhető, egészen tiltásig. A felhasználó barát átalakítás jellege, ideális mindennapi vezetéshez és a városi használatra, utazásra és pályanapokra is. Az utastér zaja elfogadható a rendszeres vezetéssel és autópálya használat megkülönböztetéssel, függőséget okozó hang termelődik a széles nyitott fojtószelepekkel, gyorsulás alatt.  
 

 

 
 

Gondos fejlesztés a BBR-rel biztosított, hogy a jelentős teljesítménytúra ellenére a Super 225 feljavítás teljesíti a UK MOT emissziós értékeket és használható 95 vagy 98-as üzemanyaggal is, miközben az opciós BBR levegőszűrő ajánlott mindennapi használatra. A BBR 225 Package ára 3 495 font (1 397 504 Ft / 3 900 €)a DIY csomag opcióval, vagy 4 295 font ( 1 719 541 Ft / 4 792.4 €) a drive-in, drive-out telepítéssel a BBR’s Brackley HQ-nál, a BBR Super 225 csomag már elérhető. Kellemesen a tulajdonosoknak a BBR Super 200 átalakított autókkal, amik szintén átalakíthatók az új teljesítmény szinttel 2 495 fontért (998 636 Ft / 2 783.7 €). A Super 225 független drive by wire fojtószelepház csomag hardver szintén elérhető elkülönítésben más Mazda MX-5 NC motorokkal, aminek az ára 1 795 fonttal (718 285 Ft / 2 002.98 €) indul, az opciós BBR hab szűrővel a 65 fontos (25 964 Ft / 72.53€) áfa nélkül. A Super 225 szívó hardver kompatibilis az 1.8 literes NC Mazda MX-5 (Miata) modellekkel, és az utólagosan átalakított 2.3 és 2.5 literes motorokhoz. További információért keresse fel a BBR GTi-t a következő telefonszámon +44 (0)1280 700 700, vagy látogasson el a www.bbrgti.com weboldalra.

Írta: Kartos Patrik Info: BBR-GTI News

2020-12-20, 16:56:52

 
 
 
 
 

 

best free website hit counter

  Ha tetszett a cikk nézz rá ezekre is 
 

Egy igazi élményautó, az elektromos világban

Mazda MX-5 teszt 

  BBR MX-5 Turbo 1.5  
  2016 SEMA - MX-5 RF Koru & Speedster  

 

1971 Mazda Savanna RX-3

 

 

 

 

   
Asztali nézet