![]() |
||
Változások a VW Csoport beruházásaiban A VW Csoport a dízelbotrány után csökkenti kiadásait a beruházásaiban. A következő évre tervezett tőkeberuházás összege 12 milliárd €-nál nem lesz több a VW csoportnak. A korábbi évekre visszatekintve ez az összeg átlagosan 13 milliárd €-ós összeget érte el. Müller ezzel kapcsolatban bejelentette, hogy az alternatív hajtásrendszerekre fordított összeg kb. 100 millió €-val emelkedik a következő évben. A VW Csoport nem követi el a hibát, hogy az új hajtáslánc bevezetésén spóroljon, így tovább emelik az elektromos mobilitás és a digitalizáció területeire fordított forrásokat. |
||
VW |
||
A tőkeberuházások (CAPEX) nagy részét új termékek fejlesztésére, és tovább fejlesztésre, valamint a folyamatban levő kapacitás növelésére fogják használni. Az említett területekbe tartozik az új Golf generációs és az Audi Q5 bevezetése, a Crafter furgon új lengyelországi gyára, valamint a modulrendszerű elektromos komponensek koncepciójának (MEB) előzetes finanszírozása. A beruházások 50%-a, a VW csoport 28 németországi gyár helyszínein lesz majd. | ||
VW Phaeton tesztautó |
||
Müller első helyen álló projektek közül is említett párat, amiket elhalasztanak. A projektek tartalmazzák a Wolfsburg-i design centrumot, aminek elhalasztása 100 millió € megtakarítást jelen, de a Mexikói fényező üzem beruházásait is ellenőrzik. A halasztások között megtalálható lesz a VW Phaeton elektromos hajtású változatának fejlesztése is. Az előbb említettek nem tartoznak a konszolidációs körbe, így a Volkswagen kínai vállalataira nem vonatkoznak. - Kartos Patrik - 2015-11-24, 08:33:16 |
||
|
|