MENÜ
   
 

 

HU / EN  

 
 

2020 Maserati Ghibli Hybrid - Hírek - Maserati - Exclusive/Sportkocsik - EV/Hybrid -

Maserati, a hibridek között

Az elektromos szikra felgyulladt a Maserati jövőjében, az új Ghibli Hybrid modellel, a háromágú szigony márkajel alatt, amivel a márka elindult az elektromosított világban. Az új Ghibli Hybrid képviseli az egyik legambiciózusabb projekteket a Maseratinál, ami az új motor bejelentését követte, az MC20 szupersportkocsival, most pedig egy új lépés következett, előre a márka új korszaka felé. A választás bemutatja a hibrid technológiát a Ghibli sedanon nem véletlen, ennél a modellnél a 100 000 feletti eladott példány, ami 2013-ban indult a piacon, tökéletesen megtestesíti a Modenai székhelyű gyártó DNS-ét. Valójában a kihívás a Maseratinak a belépés az elektromos világba, változtatás nélkül, a márka alapvető filozófiájában és értékeiben. Aminek az eredménye lett, a lehető legjobb hibrid modell létrehozása.

 
 

 

2020 Maserati Ghibli Hybrid

 
 

Mi több, a Ghibli Hybrid megtartja a félreérthetetlen hangot, ami mindig megkülönböztette a Maserati modelljeit a piac más modelljeitől. Az érkezés az új Ghibli Hybrid modellel, amivel bővül a Maserati kínálat, valamint most még versenyképesebb és még fogékonyabb a piacok igényeihez. Az új Ghibli Hybrid azonnal felismerhető, ami köszönhető az új dizájnnak, kívül és belül egyaránt. A közös nevező a stílusos fejlesztése az új modellnek a Centro Stille Maseratival, akik a kék fényezést választották azonosításhoz minden hibrid technológiával felszerelt modellnek, és az új világot képviseli a Maserati kínálatában. A külső kék fényezés a jellemzője a három ikonikus oldalsó légnyílásnak, a féknyergeknek és a kék villám az oválisan keretezett Trident márkajelen, a hátsó oszlopon. A kék szín a beltérben is visszatér, ami megtalálható a hímzett varráson az üléseken.

 
 

  

  

Az új fényszórók, hátsó lámpák és a kék részletek

 
 

Az új Ghibli Hybrid modell szintén bevezeti az új stílusos tartalmakat, kezdve az új hűtőrácstól, az újra tervezett hangvillát, ami az extrém hatású hangról gondoskodik, és ami felidézi a Trident szimbólumot. A jelentős változások a hátsó részéről sem maradtak el, amik között megtaláljuk az új hátsó lámpákat, amiket teljesen újra terveztek a bumeráng-szerű profillal, amit a 3200 GT és az Alfieri koncepció modell ihletett. A Maserati egy új korszakot indított útjára az új hibrid modellel, amit később az elektromos modellek követnek. Az új modell Mild-Hybrid rendszert használ, ami tökéletes harmóniában van a Maserati DNS-sel. A Maserati választotta a hibrid megoldást, ami fókuszált elsősorban a teljesítmény javítására, miközben az üzemanyag-fogyasztása csökkent, és az emissziós kibocsátási értéke is javult. A hibrid technológia hasznosítja a mozgási energiát, amit az akkumulátor töltésére használ fel a rendszer, ez lassítás és fékezés közben áramot termel, így a fékek kopását is minimalizálja a rendszer, az áram termelés mellett.

 
 

A megszokott beltér, kék varrással kiegészítve

 
 

Az innovatív hajtáslánc eredménye a mélyreható mérnöki fejlesztési munka a technikusokkal és a mérnökökkel, a Maserati Innovation Lab-nél, Modenában, ahol kombinálták a 2.0 literes, 4-hengeres, turbófeltöltős benzinmotort, egy 48 Voltos alternátorral, valamint a kiegészítő elektromos kompresszorral (e-Booster) az akkumulátor támogatásáért. Ez a megoldás egyedülálló ebben a szegmensben, és az első új generációs hajtáslánc, a tökéletes a teljesítmény leadásával, a hatékonyságával és a vezetési élményével. Az akkumulátor csomagot hátra építették be, ami előny a súlyelosztás szempontjából. Az új modell kb. 80 kg-mal könnyebb, mint a dízel modell változatok, ami mellett a csúcsteljesítménye 330 lóerős és a nyomatéka 450 Nm, amit már 1500-as fordulaton lead a rendszer. Az új Ghibli Hybrid gyorsulási értéke 5.7 másodperc (0-100 km/óra), és a végsebessége 255 km/óra. Az új Ghibli Hybrid modellben a vezető és utasai továbbra is élvezhetik a félreérthetetlen hangot, ami jellemzi a Maserati modelleket, és ez köszönhető az optimalizált kipufogórendszernek is , ami kapott egy speciális rezonátort.

 
 

 

Az utastérből a kék részletek sem maradhattak el, amik között megtaláljuk a hímzett márkajelet a fejtámlákon, amik igazán jól mutatnak

 
 

A Ghibili Hybrid modellel debütált az új Maserati Connect program is, ami lehetővé teszi az állandó kapcsolatot az autóval. Az információ csere útközben is folytatódik, ami kínál szolgáltatások fejlesztését a vezetésben - valamint frissítették a szoftver csomagot is, ami rendszer ellenőrzéseket végez az autón és a monitorokon a Safety Security szolgáltatásokkal a vészhelyzetekben. A Maserati Intelligent Assistant multimédiás rendszer legújabb generációját kapja meg az új modell, a digitális bemenetek alapján, ami megkapja az Android Automotive szoftvert is, amik biztosítanak innovatív felhasználói élményt, és teljesen testreszabható a vezető számára. A multimédiás rendszer HD képernyőt kapott, és új grafikai megjelenést, ami még felhasználóbarátabb, mint korábban volt, és a 8.4“-es kijelző méretet 10.1-esre növelték meg. A műszerfal panel a digitális szolgáltatásokkal és az új grafikai megjelenéssel az új modellel kerülnek bevezetésre. Az új hibrid modellel a Maserati elindította az új elektromos korszakot a modell kínálatában, amit 2021-ben követnek a teljesen elektromos Gran Turismo és GranCabrio modellek.

- Kartos Patrik - Maserati press news -

2020-07-26, 15:25:44

 
 

 

 
 

 

 

 

visitor counter

  Ha tetszett a cikk nézz rá ezekre is 
  2018 Lexus LS 500 & LS 500h F-Sport 
  2017 Porsche Panamera4 E-Hybrid - PARIS - 
  2017 Karma Revero 

 

2017 Porsche Panamera4 E-Hybrid

 

 

 

 

   
Asztali nézet