MENÜ
      
 

 

HU / EN   

 
 

2021 BRABUS 900 ROCKET EDITION – Hírek – Tuning – BRABUS – Mercedes-Benz – SUC – SUV – ROCKET –

A kocka után, a kupé ROCKET

A Monaco kikötője tökéletes hely volt az új BRABUS világpremierjéhez. A Monaco Yacht Show lesz, a világ leggyorsabb utcai legális SUV bemutatójának helyszínek, ami 330 km/órás (205 MPH) végsebességgel rendelkezik, és a világpremiere 2021. szeptember 22-én volt, a BRABUS 900 ROCKET EDITION modellnek. Az új szupersportkocsit szintén limitált kiadásban készítik, mint a korábbi 900 ROCKET G-osztályt. Az új modell alapját a Mercedes-AMG GLE 63 S 4MATIC+ Coupe modell adja, és csak 25 ROCKET EDITION modell változat készül belőle. Az erőt a BRABUS ROCKET 900-ban, szintén egy V8-as Twin-Turbo felfúrt méretű motor adja.

 
   
  A méret növekedésnek köszönhetően, a motor mérete már 4.5 literre növekedett és a hatékony nagy teljesítményű kényszerített indukciós rendszer, ezzel a motorral termel 900 lóerős (662 kW) csúcsteljesítményt, és 1 250 Nm (922 lb-ft) csúcsnyomatékot, amit az autóban korlátoztak 1 050 Nm-re (774 lb-ft). Aminek eredménye, az exkluzív szupersportkocsi, ami 3.2 másodperc alatt teljesíti a 0-100 km/órás (0-62 MPH) sprintet, és az elektronika korlátozza a végsebességét az 5-ajtós, összkerék-meghajtású coupe-nak, 330 km/órára (205 MPH). A végtelen szénszálas aerodinamikai elemek fokozzák a sportos és elegáns stílust, a testreszabott BRABUS felnikkel, amik tartalmazzák a 24”-es Monoblock Z „PLATINUM EDITION” kovácsolt felniket, a szénszálas aero-tárcsákkal, ami itt adja a 4x4 fastback egyformán sportos és exkluzív megjelenését.  
     
  A tökéletes befejezés a BRABUS finom bőrrel, ami bármilyen színben elérhetőt az utastér testre szabásához. A BRABUS ROCKET 900 V8 Twin-Turbo a növelt hengerűrtartalommal készül a GLE 63 S 4MATIC+ Coupe modell. A nyolchengeres motor hengerűrtartalmát megnövelték a gyári 3 982 cm3-ről 4 407 cm3-re (243-ról 269 cu in-re), amit a hengerfuratok növelésével értek el, ami 84 mm-re (3.3 in) növekedett, és ennek megfelelően nagyobbak a kovácsolt dugattyúk is. A speciális tökéletesen kiegyensúlyozott főtengellyel a löket 100 mm-re (3.9 in) növekedett meg és az ugyanígy kovácsolt, hosszabb hajtókarokkal teljes a méret növelés. Egyszer kinyitni a motorháztetőt a BRABUS 900 V8-as modellen, ami alatt a növelt méretű motort találjuk, és könnyen fel lehet ismerni a BRABUS, piros szénszálas takaró elemeről.  
 

  

  

 
  A két nagy nyomású pumpa növelte a szállítás arányát és a kiegészítő szivattyú ellátja a motort üzemanyaggal. Vannak más elemi összetevők is ezzel a nagy teljesítményű motorral, elrejtve a látómezőből a motortérben. A két gyári turbófeltöltőt is lecserélték a speciális BRABUS turbófeltöltőkre, amik nagyobb kompresszióval rendelkező egységek, és módosított magszerelvények megerősített tengelyirányú csapágyakkal. A motor módosításai szintén tartalmazzák a nagyobb kipufogócsövet, 75 mm-es átmérővel (2.9 in), valamint a fém katalizátorokat és a részecskeszűrőket. A kipufogó oldal lekerekített a BRABUS rozsdamentes acél kipufogórendszerrel, ami integrált a kipufogó féklapokkal, és a két BRABUS titán/Carbon kipufogóvégekkel, 90 mm-es (3.5 in) átmérővel a jármű két oldalán.  
     
  A rendszer aktív hang vezérlést is kapott, ami alapjában véve rekedtes V8-as hangot ad a tuning modellnek amikor a rendszer nyitott, és a finom suttogásra vált a „Coming Home” módban. A BRABUS hajtáslánc mérnökei és az elektronikai specialisták használják, hatalmas szakértelemmel az optimális interakciót a koordináláshoz, ezekből a nagy teljesítményű komponensekből a kiterjedt sorozatos teszteken, és ugyanolyan kiterjedt közúti teszteken. Ez nem csak a maximális teljesítményt biztosítja, de alacsony kibocsátást és hibátlan tartósságot, ebben a teljesítmény kategóriában. A BRABUS dokumentumok ezzel a példaértékű 3 év vagy 100 000 km (62 000 mérföld) BRABUS Tuning Garanciával. A BRABUS ajánlja a nagy teljesítményű kenőanyagot a MOTUL-tól. Az óriási konstruktív erőfeszítést, a kiemelkedő teljesítmény tükrözi.  
   
  A csúcsteljesítménye 900 lóerő (662 kW/888 bhp), ami 6 200-as fordulaton a rendelkezésünkre áll referencia értékkel ebben a kategóriában, mint a hatalmas csúcsnyomatéka 1 250 Nm-rel (922 lb-ft) 2 500 és 4 500-as fordulattartományban. Ez az érték korlátozott elektronikusan 1 050 Nm-rel (774 lb-ft), hogy védje a hajtásláncot. A nagyteljesítményű BRABUS 900 ROCKET EDITION az úton, az itt látható „Superior Grey” szürke fényezéssel megfelel a kiemelkedő megjelenésnek. Az új tuninf modellnek nyugalmi helyzetben körülbelül 2.5 tonna súlya van, de ennek ellenére csak 3.2 másodpercre van szüksége a 0-100 km/órás (0-62 MPH) sprint teljesítéséhez. A választott abroncs, felni kombinációtól függően, az elektronikusan korlátozott végsebessége 330 km/óra (205 MPH).  
   
 

A részletekben

A kifinomult formát tovább fokozták, a légterelővel, ami az ütközőn elhelyezve minimalizálja az első tengely emelkedését nagy tempónál, ezzel tovább optimalizálva a kezelhetőségét. A légbeömlő az ütköző oldalán a feltűnő BRABUS megjelenéssel összhangban van középső hálóval és a két légnyílással. A hűtőrács, a vezető oldalon kapott egy kis ROCKET logot. Az ajtókilincs meghúzása vagy közeledve a szupersportkocsihoz a kulcs aktiválja az integrált embléma világítást is. A BRABUS által fejlesztett szénszálas betét az oldal légnyílásokon, a hátsó ütközőben, valamint a diffúzor betét, ami tökéletes megjelenést ad, a négy kipufogóvéggel a BRABUS nagy teljesítményű kipufogó rendszerrel. A három részes hátsó légterelő zárja a GLE Coupe aerodinamikai fejlesztési koncepcióját. A BRABUS lecseréli az alap sárvédőket, a szélesített sportos szénszálas BRABUS változatra.

 
     
  A BRABUS felnik a GLE 63-hoz jönnek, több dizájn változatban, és 21”,22”,23” vagy 24”-es felni mérettel. A cikkben szereplő képek és a videó részletben szereplő változat a legexkluzívabb GLE 900 ROCKET modell. A képeken és a videóban látható modell a BRABUS Monoblock Z „PLATINUM EDITION” felniket kapta meg, 24”-es méretben és szénszálas aero-disc dizájnnal, ami köszönhető a korszerű kovácsolási technológiának, - ezek a tíz küllős felnik a könnyű konstrukciót és a kiemelkedő szilárdságot ötvözik. Az első tengely 10Jx24-es méretben kapja meg a felniket, amikre 295/30 ZR24-es nagy teljesítményű abroncsokat szerelnek, és hátul 12Jx24-es felniméretben és a szélesebb 355/25 ZR 24-es abroncs mérettel, amik kiváló tapadást biztosítanak és a látványos megjelenéshez tesznek hozzá.  
 

  

  

 
 

A BRABUS 900 ROCKET EDITION szupersportkocsi végsebessége 330 km/óra (205 MPH), ami jön a BRABUS Monoblock Y „PLATINUM EDITION” kovácsolt felnikkel, 23”-as méretben és a Continental nagy teljesítményű abroncsokkal felszerelve. A BRABUS Control modul a légrugós felfüggesztéssel a nagy teljesítményű SUV alatt, ami csökkenti az utazási hasmagasságot kb. 25 mm-rel (1-inch) ezenkívül hozzájárul a SUV kiemelkedő agilis kezeléséhez. Ez nem csak izgalmasabb vizuális megjelenést ad az összkerekes autónknak, de tovább növeli a menetdinamikát a súlypont csökkentésével köszönhetően. A imitált tuning modell ára 381 243€, ami körülbelül 137 261 000 Ft-nak felel meg. 

- Kartos Patrik - BRABUS Media News -

2021-11-04, 17:19:54

 
 

 

 
 

 

 
  Ha tetszett a cikk nézz rá ezekre is 
  Jön a limitált ROCKET EDITION 
 

Brutál erő, Brutál mértékhez

- BRABUS 800 GLS - 

  Kiváló terep SUV, Mercedes köntösben 

 

2021 BRABUS ROCKET 900 '1 of 25'

 

 

 

 

   
Asztali nézet